Автор Тема: Услови за максимална брзина на нашите пат  (Прочитано 14332 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #30 на: 16 Јуни 2011, 13:39:55 pm »
и на крај ама можда и најбитно, катастрофална возачка култура за возење на автопат, ама катастрофална!

Druze ti vozis 200 na pat kade sto e totalno nepredvideno da se vozi so taa brzina, i ti vlagas vo nekulturata :) :) :)
А кој тоа така круцијално предвидел, и зошто предвидувањето не е сменето последниве 50 години? Некултурно е ставање на знак за ограничување на брзината.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #31 на: 16 Јуни 2011, 13:40:43 pm »
Autoban Muenchen-Nurnberg, VW Passat CC, 210-220 km/h. average speed.
There is No speed limit.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9100
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #32 на: 16 Јуни 2011, 13:41:56 pm »
и на крај ама можда и најбитно, катастрофална возачка култура за возење на автопат, ама катастрофална!

Druze ti vozis 200 na pat kade sto e totalno nepredvideno da se vozi so taa brzina, i ti vlagas vo nekulturata :) :) :)
А кој тоа така круцијално предвидел, и зошто предвидувањето не е сменето последниве 50 години? Некултурно е ставање на знак за ограничување на брзината.

Predvitel toj sto go pravel patot. Kako da go smeni ogranicuvanjeto koga patot e konstruiran pred 30 godini.
Vo cela grcija imas nenormalno dobri patista kade 200 se vozi bez maka  megjutoa poveke od 130 ne e dozvoleno

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #33 на: 16 Јуни 2011, 13:45:21 pm »
и на крај ама можда и најбитно, катастрофална возачка култура за возење на автопат, ама катастрофална!

Druze ti vozis 200 na pat kade sto e totalno nepredvideno da se vozi so taa brzina, i ti vlagas vo nekulturata :) :) :)
А кој тоа така круцијално предвидел, и зошто предвидувањето не е сменето последниве 50 години? Некултурно е ставање на знак за ограничување на брзината.

Predvitel toj sto go pravel patot. Kako da go smeni ogranicuvanjeto koga patot e konstruiran pred 30 godini.
Vo cela grcija imas nenormalno dobri patista kade 200 se vozi bez maka  megjutoa poveke od 130 ne e dozvoleno
Ама пред извесно време беше 120! Сега е 130 дозволено. Тоа е прогрес. Секоја година по 1кмч да се зголемува јас немам против. Ама 1944та беше дозволено 120, и сега е 120 кај нас. А од фичовците и  пезетките сме стасани до Фиеста и Пасат, и патиштата се 50 пати бољи од што биле тогаш.
И меѓу другото патиштата се правени до пред десет години, не до пред 30. :D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7690
  • Хорска Секција
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #34 на: 16 Јуни 2011, 14:11:04 pm »
Абе Фаланга ти го вреѓаат Спаркот....!  ;D
Кој ги е*е. Ете доказ дека никогаш не возеле над 200. Зборат за сигурност и возење над 200. Па луѓе гинат и кукли се оштетуваат при краш тест со 60 на саат. Немам коментар.
Точно е дека 200 не е сигурна брзина, ама јас помалку би сакал да се учукам возејќи Спарк со 150 одошто Мазда 6 со 200. :D

Патем, во рамки на прописите Спореткс веќе ти кажа за во Имачка. Ограничување на брзината на возење на автопатите има на места каде што има извесна опасност. Најголем дел од автопатите се без ограничување на брзината. Имам извозено бар 1000 километри со брзина поголема од 200 по нивните автопати. И тоа со 200 во принцип ги блокираш тие на четврта лента па мораш да се шалташ од четврта во трета и обратно. Еднаш блокирав некое Порше, не знам ни шо модел ни каков, возејќи 225 каде му беше поставена блокадата на Пасатот. Се пребацив во трета, а Поршево кога ме поминуваше имав чувство дека стојам во место, а он си тргнува нормално од 0.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #35 на: 16 Јуни 2011, 14:19:42 pm »
Тhere are strictly no limits on the autobahn's in Germany, but at each exit of the autobahn and in areas of roadworks there is a strict limit, also there is often a limit of 120kph in wet road conditions , but the rest is open to unlimited speeds as long as your car and tyres can handle it.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #36 на: 16 Јуни 2011, 14:25:54 pm »
Тhere are strictly no limits on the autobahn's in Germany, but at each exit of the autobahn and in areas of roadworks there is a strict limit, also there is often a limit of 120kph in wet road conditions , but the rest is open to unlimited speeds as long as your car and tyres can handle it.
Паметен народ. Ариевска раса, далеку сме ние од нив. Ние 3 трактори имавме во втора светска војна, они светот го расталасаа. И од чичко ми Хитлер до ден денес индустријата им е на највисоко можно ниво.
И не се трудат да му ускратат на народот, туку да му овозможат што повеќе.

Многу логично решение е да има ограничување ако врне, и брзините се океј кај нас за пороен дожд. Ама при суво време кое е 85%, нереална е брзината која е насилно наметната врз кутриот возач.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #37 на: 16 Јуни 2011, 14:33:25 pm »
Од патарина Петровец накај Скопје, пред првиот мост има знак 80, кој обично никој не го почитува (без проблем може да се помине и со 160), а џандарите стојат после мостот и бидејќи има блага кривина неможеш да ги видиш, па стално си пишуваат казни. Не застанаа еднаш со другарче, ама среќа тој што не запре му беше тетин па си поминавме без казна ;D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #38 на: 16 Јуни 2011, 14:36:02 pm »
Од патарина Петровец накај Скопје, пред првиот мост има знак 80, кој обично никој не го почитува (без проблем може да се помине и со 160), а џандарите стојат после мостот и бидејќи има блага кривина неможеш да ги видиш, па стално си пишуваат казни. Не застанаа еднаш со другарче, ама среќа тој што не запре му беше тетин па си поминавме без казна ;D

Мене ме ебаха таму...! ;D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #39 на: 16 Јуни 2011, 14:40:49 pm »
Сите ги ебахаваат таму, баш јас си намалив еднаш пред знакот на 70-80 а гледам ме претица еден со accent и радосен што ме претицал, си викам "нема долго да ти трае радоста", кога оп после мостот му мафнаа со палицата, сигурно среќен си отиде дома..

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #40 на: 16 Јуни 2011, 15:54:11 pm »
Predvitel toj sto go pravel patot. Kako da go smeni ogranicuvanjeto koga patot e konstruiran pred 30 godini.
Vo cela grcija imas nenormalno dobri patista kade 200 se vozi bez maka  megjutoa poveke od 130 ne e dozvoleno

Во цела Грција иако возат некултурно како мене 200 и кусур(барем пола од возачите возат над дозволеното), а дозволено е 120/130, сепак останатите возачи кои возат поспоро или во рамките на дозволеното знаат како да се однесуваат.

Знаат дека не треба 130 да се влечеш во лева лента или доколку си се убацил бар еднаш да погледнеш во ретровизор или да намалиш радиото и да слушнеш дека некој од што го нервираш ти свири 10 минути за да се поместиш. Знаат дека пред да се убациш треба да видиш на ретровизор бар 2 пати да не доаѓа некој со малце поголема брзина од твојата, треба да дадеш жмигавец, а не јас на гравчиња да гледам дека планираш да претицуваш. И нормално, откако ќе претицаш камион, врати се во средна лента, не се заборавај во лева... И така натака и така навака :)

Сум возел и 200, сум возел и 120. Ги разбирам и тие со послаби и тие со појаки коли. (Со Цитроен ZX 1.1 60КС возев до Паг и назад, автопат од Ниш до Паг скоро)...
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #41 на: 16 Јуни 2011, 15:57:03 pm »
и на крај ама можда и најбитно, катастрофална возачка култура за возење на автопат, ама катастрофална!

Druze ti vozis 200 na pat kade sto e totalno nepredvideno da se vozi so taa brzina, i ti vlagas vo nekulturata :) :) :)
А кој тоа така круцијално предвидел, и зошто предвидувањето не е сменето последниве 50 години? Некултурно е ставање на знак за ограничување на брзината.

Predvitel toj sto go pravel patot. Kako da go smeni ogranicuvanjeto koga patot e konstruiran pred 30 godini.
Vo cela grcija imas nenormalno dobri patista kade 200 se vozi bez maka  megjutoa poveke od 130 ne e dozvoleno
Ама пред извесно време беше 120! Сега е 130 дозволено. Тоа е прогрес. Секоја година по 1кмч да се зголемува јас немам против. Ама 1944та беше дозволено 120, и сега е 120 кај нас. А од фичовците и  пезетките сме стасани до Фиеста и Пасат, и патиштата се 50 пати бољи од што биле тогаш.
И меѓу другото патиштата се правени до пред десет години, не до пред 30. :D
Дени извини ама мислам дека си далеку од поентата. Значи не можеш и не смееш да возиш со 200 таму каде на една лента до тебе вози камион, комбе, југо и слично со 80-100 и во секој момент може да те претица.разликата е 120км/ч. Свесен си која е таа брзинска разлика. Па ти се 200 да се опнеш во камион што иде 80 СИГУРНО гинеш, макар ја возел и Маздата на Гојдо. Гинеш 100%

Епа затоа се ограничувањата такви. Не заради квалитетот на патот туку заради диверзитетот на брзини и возила.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #42 на: 16 Јуни 2011, 16:11:47 pm »
Точно е дека 200 не е сигурна брзина, ама јас помалку би сакал да се учукам возејќи Спарк со 150 одошто Мазда 6 со 200. :D
Сакал ти или нејќел гинеш подеднакво во двата случаја. Ама откако ќе загинеш нема да ти биде гајле дали било Спарк или Мазда.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #43 на: 16 Јуни 2011, 16:16:35 pm »
Точно е дека 200 не е сигурна брзина, ама јас помалку би сакал да се учукам возејќи Спарк со 150 одошто Мазда 6 со 200. :D
Сакал ти или нејќел гинеш подеднакво во двата случаја. Ама откако ќе загинеш нема да ти биде гајле дали било Спарк или Мазда.

Дечки ајде доста со црниот хумор...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #44 на: 16 Јуни 2011, 16:49:01 pm »
и на крај ама можда и најбитно, катастрофална возачка култура за возење на автопат, ама катастрофална!

Druze ti vozis 200 na pat kade sto e totalno nepredvideno da se vozi so taa brzina, i ti vlagas vo nekulturata :) :) :)
А кој тоа така круцијално предвидел, и зошто предвидувањето не е сменето последниве 50 години? Некултурно е ставање на знак за ограничување на брзината.

Predvitel toj sto go pravel patot. Kako da go smeni ogranicuvanjeto koga patot e konstruiran pred 30 godini.
Vo cela grcija imas nenormalno dobri patista kade 200 se vozi bez maka  megjutoa poveke od 130 ne e dozvoleno
Ама пред извесно време беше 120! Сега е 130 дозволено. Тоа е прогрес. Секоја година по 1кмч да се зголемува јас немам против. Ама 1944та беше дозволено 120, и сега е 120 кај нас. А од фичовците и  пезетките сме стасани до Фиеста и Пасат, и патиштата се 50 пати бољи од што биле тогаш.
И меѓу другото патиштата се правени до пред десет години, не до пред 30. :D
Дени извини ама мислам дека си далеку од поентата. Значи не можеш и не смееш да возиш со 200 таму каде на една лента до тебе вози камион, комбе, југо и слично со 80-100 и во секој момент може да те претица.разликата е 120км/ч. Свесен си која е таа брзинска разлика. Па ти се 200 да се опнеш во камион што иде 80 СИГУРНО гинеш, макар ја возел и Маздата на Гојдо. Гинеш 100%

Епа затоа се ограничувањата такви. Не заради квалитетот на патот туку заради диверзитетот на брзини и возила.
Јас реков дека максималната брзина секаде треба да се зголеми за 20%. Тоа значи од 40 на 50 и од 120 на 145. Си возел некогаш 120 во Е320ЦДИ? Е тоа е агонија! Не реков двеста, зошто тоа не е нормална бризна. Дури и го дадов примеррот со аутобан, каде просечна брзина е 144кмч, без ограничувања. Тоа е некоја ЛОГИЧНА брзина на патување.