Автор Тема: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL  (Прочитано 37962 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #120 на: 18 Јули 2011, 19:11:42 pm »
Ajde pak na temata da se vratime.

Kolku oktani ima gorivoto od LUK OLI 98+

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #121 на: 18 Јули 2011, 19:43:01 pm »
98

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #123 на: 18 Јули 2011, 20:27:03 pm »
Pa toa ke treba da prasam za tocno inaku imam slusnato cena 50E za 25L kanta, taka da toa bi mu doslo po 2E ili 120den. grubo... Inaku ima i kniga, kako da napravis trkacki benzin, nakratko treba da zemes "baza" za benzin, toa e cist benzin "proziren" po boja i mnogu brzo isparuva. (ova Nino moze da potvrdi), a vo knigata pisuva sto se treba da dodades za da go napravis benzinot tamam za tvojata kola, odnosno kolku povekje kompresija imas na motorot tolku pojak benzin treba da vozis za da ne se slucuva samozapaluvanje (kako kaj dizelite), a so toa dobivas denocija i kaj si tocak pa i motorot ke se "skrsi" nabrzo. Ke ja pobaram i ako ja najdam, pa ako ne ve mrzi, citajte i pravete! :P

i te kako isparuva..a motorot da ti se skrsi treba benzinot da bide so previsoki oktani,bidejki ako na motor sto izdrzuva max 104-105 oktani da mu se stavi benzin 110 oktani mnogu normalno deka ke se desi incident....jes da ovie 5-6 oktani vi zvucat smesno i izgledaat deka se malce,ali za motorot toa e mnogu,bidejki vo 110 ima mnogu poveke boost smesa...
za da dobies 100 oktani treba da se stavat nekoj max 100-200mil (pola epruveta ili eventualno cela) zborime za kolicina od 100L...
bidejki cistiot boost-er e 117-118 oktani,zatoa vikam deka mozebi malce izgledaat 5-6 oktani ali znacat mnogu :)
Ситуацијата со октаните е обратна, што помалце октани, повеќе детонации и „кршења“ на моторот, без дополнителни корекции во регулацијата (мапите) на палењето, евентуално компресијата...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #124 на: 18 Јули 2011, 21:22:46 pm »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #126 на: 18 Јули 2011, 22:37:59 pm »
Е па тогаш кажи колку октани е ???
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #127 на: 18 Јули 2011, 23:23:20 pm »
Ситуацијата со октаните е обратна, што помалце октани, повеќе детонации и „кршења“ на моторот, без дополнителни корекции во регулацијата (мапите) на палењето, евентуално компресијата...

od kaj sea ova natepaj komptrsionen odnos 12:1 i vozi na 95octani so nasteluvano pajenje toa e muabetot............e nema da moze od motor ke ti se slusa kako tropkanje na ventili..........toa e sto gorivoto e slabo nema dovolno octoani i se zapaluva od kompresija pred da frli iskra svekicata ili ako go napravis palenjeto da frli iskra da go zapali navreme (toa bi bilo dodeka usisen ventil e otvoren i ke ilas detonacija od kaj usis......) ako bese kako sto vikas nemase da vozat na metanaol  130+++octani.

Jas ova ti go izvadiv od edna kniga ovoj go veli ona pogore daleku pred mene da pravi masina..


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #128 на: 18 Јули 2011, 23:49:31 pm »

Цитат
Ситуацијата со октаните е обратна, што помалце октани, повеќе детонации и „кршења“ на моторот, без дополнителни корекции во регулацијата (мапите) на палењето, евентуално компресијата...

+1 ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #129 на: 19 Јули 2011, 01:39:23 am »
Ситуацијата со октаните е обратна, што помалце октани, повеќе детонации и „кршења“ на моторот, без дополнителни корекции во регулацијата (мапите) на палењето, евентуално компресијата...

od kaj sea ova natepaj komptrsionen odnos 12:1 i vozi na 95octani so nasteluvano pajenje toa e muabetot............e nema da moze od motor ke ti se slusa kako tropkanje na ventili..........toa e sto gorivoto e slabo nema dovolno octoani i se zapaluva od kompresija pred da frli iskra svekicata ili ako go napravis palenjeto da frli iskra da go zapali navreme (toa bi bilo dodeka usisen ventil e otvoren i ke ilas detonacija od kaj usis......) ako bese kako sto vikas nemase da vozat na metanaol  130+++octani.

Jas ova ti go izvadiv od edna kniga ovoj go veli ona pogore daleku pred mene da pravi masina..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Нешто погрешно си ме разбрал.Не зборев за тепање на компресија, туку за „компресија“ која може  да биде и намалена т.е понизок степен на компресија.Ако читаш внимателно никаде не напишав тепање на компресија.
А за палењето, не знам колку ти е познато на првите системи со електронска контрола на управување со моторот, постоеше и се уште постои, бидеќи се уште се возат таканаречен октански приклучок со кој може да се менуваат мапите на палењето најчесто за два типа на гориво, во тоа време 91 и 95 октани.Во поновите системи таа корекција се врши преку сензор кој ги регистрира детонантните согорувања како удари и го симнува палењето се до нивно губење.
А детонантното согорување не е тропкање на вентили, туку на клиповите.
Гледам ништо не коментираш за постот на кој беше посветен мојот коментар, кој очигледно не ти боде очи.
« Последно менување: 19 Јули 2011, 01:44:28 am marsher »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #130 на: 19 Јули 2011, 18:28:34 pm »
Нешто погрешно си ме разбрал.Не зборев за тепање на компресија, туку за „компресија“ која може  да биде и намалена т.е понизок степен на компресија.Ако читаш внимателно никаде не напишав тепање на компресија.
А за палењето, не знам колку ти е познато на првите системи со електронска контрола на управување со моторот, постоеше и се уште постои, бидеќи се уште се возат таканаречен октански приклучок со кој може да се менуваат мапите на палењето најчесто за два типа на гориво, во тоа време 91 и 95 октани.Во поновите системи таа корекција се врши преку сензор кој ги регистрира детонантните согорувања како удари и го симнува палењето се до нивно губење.
А детонантното согорување не е тропкање на вентили, туку на клиповите.
Гледам ништо не коментираш за постот на кој беше посветен мојот коментар, кој очигледно не ти боде очи.
Jas te razbrav seto ova i e vo red no silata na PR. 95octani i silata na 98octani ne e ista.
A detonacijata se slusa isto kako labav ventil Jas sum se vrtel okomu eden motor edna nedela i na kraj mi kazaa zosto toa tropka na creden i visok vrtez.

A vo pravilna smisla na zborot da natepas kompresija e si imal 9:1 i za pravis 12:1 toa go mislev.
« Последно менување: 19 Јули 2011, 18:31:42 pm mrmut »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #131 на: 19 Јули 2011, 19:34:54 pm »
Нешто погрешно си ме разбрал.Не зборев за тепање на компресија, туку за „компресија“ која може  да биде и намалена т.е понизок степен на компресија.Ако читаш внимателно никаде не напишав тепање на компресија.
А за палењето, не знам колку ти е познато на првите системи со електронска контрола на управување со моторот, постоеше и се уште постои, бидеќи се уште се возат таканаречен октански приклучок со кој може да се менуваат мапите на палењето најчесто за два типа на гориво, во тоа време 91 и 95 октани.Во поновите системи таа корекција се врши преку сензор кој ги регистрира детонантните согорувања како удари и го симнува палењето се до нивно губење.
А детонантното согорување не е тропкање на вентили, туку на клиповите.
Гледам ништо не коментираш за постот на кој беше посветен мојот коментар, кој очигледно не ти боде очи.
Jas te razbrav seto ova i e vo red no silata na PR. 95octani i silata na 98octani ne e ista.
A detonacijata se slusa isto kako labav ventil Jas sum se vrtel okomu eden motor edna nedela i na kraj mi kazaa zosto toa tropka na creden i visok vrtez.

A vo pravilna smisla na zborot da natepas kompresija e si imal 9:1 i za pravis 12:1 toa go mislev.
Ти реков , погрешно си ме разбрал...

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #132 на: 19 Јули 2011, 19:44:11 pm »
Se ova ubavo Aj da ne go ZILAVAM JONI gorivoto od LUK OIL 98+ ima 92,5oktani metrno vo grcija

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #133 на: 19 Јули 2011, 20:10:28 pm »
пробав сега малце користам 95 и мислам дека помалку го троши
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: 100 октански бензин на бензинските LUK OIL
« Одговори #134 на: 09 Август 2011, 12:44:08 pm »
Se ova ubavo Aj da ne go ZILAVAM JONI gorivoto od LUK OIL 98+ ima 92,5oktani metrno vo grcija

Koj go merese i kade? ???
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P