Ситуацијата со октаните е обратна, што помалце октани, повеќе детонации и „кршења“ на моторот, без дополнителни корекции во регулацијата (мапите) на палењето, евентуално компресијата...
od kaj sea ova natepaj komptrsionen odnos 12:1 i vozi na 95octani so nasteluvano pajenje toa e muabetot............e nema da moze od motor ke ti se slusa kako tropkanje na ventili..........toa e sto gorivoto e slabo nema dovolno octoani i se zapaluva od kompresija pred da frli iskra svekicata ili ako go napravis palenjeto da frli iskra da go zapali navreme (toa bi bilo dodeka usisen ventil e otvoren i ke ilas detonacija od kaj usis......) ako bese kako sto vikas nemase da vozat na metanaol 130+++octani.
Jas ova ti go izvadiv od edna kniga ovoj go veli ona pogore daleku pred mene da pravi masina..
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Нешто погрешно си ме разбрал.Не зборев за тепање на компресија, туку за „компресија“ која може да биде и намалена т.е понизок степен на компресија.Ако читаш внимателно никаде не напишав тепање на компресија.
А за палењето, не знам колку ти е познато на првите системи со електронска контрола на управување со моторот, постоеше и се уште постои, бидеќи се уште се возат таканаречен октански приклучок со кој може да се менуваат мапите на палењето најчесто за два типа на гориво, во тоа време 91 и 95 октани.Во поновите системи таа корекција се врши преку сензор кој ги регистрира детонантните согорувања како удари и го симнува палењето се до нивно губење.
А детонантното согорување не е тропкање на вентили, туку на клиповите.
Гледам ништо не коментираш за постот на кој беше посветен мојот коментар, кој очигледно не ти боде очи.