Автор Тема: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport  (Прочитано 9396 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #30 на: 07 Декември 2016, 19:48:09 pm »
Не ми е јасно као може да има само 2500 еуро разлика помеѓу екобуст 2.3l и 5l v8 амди бајрам математика е ова.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #31 на: 07 Декември 2016, 19:49:28 pm »
6000 евра има разлика.

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #32 на: 07 Декември 2016, 19:59:37 pm »
Споредував Аутоматикот екобуст со мануел v8, али пак тоа значи што? Дека мењачот е поскап од моторот? Makes no sense man.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #33 на: 07 Декември 2016, 20:08:29 pm »
Mу - Да цениве....цепки. ;D

The base Mustang, with its 2.3-liter, turbocharged four-cylinder and six-speed manual transmission will start at 34,000 euros ($40,214, at today's rates), while the 5.0-liter V8/six-speed-manual model starts at 39,000 euros ($46,127). The Mustang Convertible demands an extra 4,000 euros ($4,731) while the optional six-speed automatic elevates the price by 2,000 euros ($2,365), regardless, in both cases, of whether there are four or eight cylinders under that long hood.


http://www.autoblog.com/2015/01/08/ford-mustang-europe-pricing-report/

И нормално...


Despite being the antithesis of the cars Germany is known for, the new Ford Mustang was the best selling sports car in the land of schnitzel and beer last month by a whisker. The Mustang beat out the Audi TT by 780 units to 708, and it beat Germany's best known performance car, the Porsche 911, 780 to 752.

That makes some sense, right? The Mustang has to be cheaper than those competitors, right? Not really. Both the EcoBoost and V8-powered Mustang have higher starting prices than the equivalent TT. The 2.3-liter, EcoBoost-powered Mustang starts at 38,000 euros (around $43,300 at today's rates), while the front-drive Audi TT starts at 35,950 euros (about $41,000). The V8-powered Mustang GT, meanwhile, starts at 43,000 euros (about $49,000), which is just 2,550 euros more than the Quattro-equipped TT. When 310 horsepower or 435 hp can be had for just a couple thousand more than 220 hp, it's easy to understand the Mustang's success.


http://www.autoblog.com/2016/04/08/ford-mustang-germany-audi-porsche-sales-news/


Тhe Mustang is a genuine bargain compared to some of Europe's other sports coupes. The German market BMW 4 Series starts at 36,050 euros ($42,638), while a base 435i calls for 48,100 euros ($56,891). It's a similar story with the Audi A5/S5. As for the Mustang's arch-nemesis, the Chevrolet Camaro, which is only available with the SS model's 6.2-liter V8, starts at 39,990 euros ($47,298), comparing quite evenly with the 5.0-liter GT.


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #34 на: 07 Декември 2016, 20:11:31 pm »
Значи споредуваме цени на Мерцедес во Македонија со цени на Мустанг во некоја друга земја и заклучуваме дека А класа е прескапо возило.

Барем ако споредуваме цени да правиме муабет за цени во исти држави за почеток, па тек после да видиме дали некој што сака хеч дизел би размислил да купи Мустанг.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #35 на: 07 Декември 2016, 20:13:52 pm »
Работава со А клаисчкава е што ако сакаш најпремиум количе мало хеџбече ова ти е најјак и најубав избор. Тоа ја крева цената и имиџот и се.

Реално кои се конкуренти? Бмв1? Бож'сачувај. Голф 7? Класично и секојдневно. Не. А3 ете го тоа е многу силен конкурент реален, ама е посекојдневно некако.

Башка ти се нуди со проверени мотори. 1.5 дизелот кој е ѕвер за потрошња. 1.8 стариот што е врв. 2.х тие се економични формули. А45 најјак во класа. Аутоматикот стакло 7 степен во сите овие. Што повеќе сакаш од премиум хеџбек?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #36 на: 07 Декември 2016, 20:14:23 pm »
Не почнав јас прв али можам да прв да завршам.
Ете.
Не беше за тебе директно, него општо муабетиве од тестовиве, се сведуваат на крај, на муабет колку кила мармалад може да купиш за истите пари....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Mercedes-Benz A180 CDI AMG Sport
« Одговори #37 на: 07 Декември 2016, 20:15:28 pm »
Значи споредуваме цени на Мерцедес во Македонија со цени на Мустанг во некоја друга земја и заклучуваме дека А класа е прескапо возило.

Барем ако споредуваме цени да правиме муабет за цени во исти држави за почеток, па тек после да видиме дали некој што сака хеч дизел би размислил да купи Мустанг.

И да не споредуваме цени , Мерцедес А класа АМГ пакет со 110 КС и 11,5 секунди е споро, неудобно и прескапо возило.
Со што и да го споредам од тој ценовен ранг и во МКД и надвор од МКД , заклучокот е ист и не само мој.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #38 на: 07 Декември 2016, 20:30:50 pm »
Незнам само делов со неудобно што е. На 16-17ки со перфектни седишта со кои се нуди е значително удобен. Подесување фул, ниско, убави на изглед. Не рокај 18-19ки и ќе е стакло удобноста.

Колата е бајаги удобна, ми е муабетот.

Е сеа 110кс, за лабавење со 7.8 потрошња со аутоматик... измислен.