Најголемиот проблем со Корејците во моментот е стигмата што ја носат, односно тоа што луѓето на Корејските возила гледаат како на неквалитетно ѓубре, што е оправдано со оглед на нивната историја.
Меѓутоа, Корејците (особено KIA, Hyundai сеуште малку касни во оваа прича) направија квантен скок кога станува збор за дизајн. Потегот на Киа да го ќари Шрејер се граничи со генијалност. Нудат продукти кои прво и основно изгледаат убаво, а се поддржани со квалитетна технологија и одлична гаранција.
Е сега, јапанците веќе имаат име, тоа е факт. Јапонско возило веднаш се асоцира со квалитетно, и тука нема муабет. И тоа е во ред, ама Корејците полека но сигурно ги стигаат Јапанците во некои работи, а во некои работи комотно ги надминуваат. Sportage-от иако е веќе 3-4 години стар, комотно изгледа поубаво од Rav4 и CR-V, модели што се од оваа година. Да не праиме муабет за Cee'd vs Auris или Rio vs Yaris, барем кога станува збор за изглед. Корејците сконтаа дека Европските купувачи сакаат Европски дизајн. Јапанците во моментов имаат некоја желба да бидат „различни“, и во последно време не се појавила Јапонска кола што визуелно ме привлекла, освен новите модели на Мазда.
Корејците многу брзо учат. Страшно брзо. Од една генерација до друга прават огромни чекори напред. Избор на материјали, дизајн на ентериери, финална обработка..