Сакам уште нешто да прашам кажувајќи им ја макава на неколку другари и тоа дека ја средив ми кажаа дека наводно јас веќе сум го прегреал моторот возејќи го на температура поголема од 90 степена мајсторите ништо не ми спомнаа околу тоа ке ве молам за некој совет или чаре околу ова и како да ти приметам симптомите на веќе прегреан мотор доколку е тоа така<??
значи прво пробај ја на некоја јака угорнина, на водно например качи се и не ја штеди колата... ако ти прегрее а тоа значи над 100 степени без намера да почне да спушта, застани сврти се и надоле со моторно кочење без гас ке ја спушти многу брзо.. кога ке стигнеш до доле, размисли по кој пат да фатиш накај мајсторот... ако не прегрее, почекај да се подизлади и извади ја шипката и капачето од уљето. ако е како пена, на шипката или на капачето одоздола, исто така право кај мајсторот.. ако нема ништо од ова, ондак биди мирен, се е во ред, си се спасил пред да напраиш беља...
сепак, ако завршиш кај мајсторот, процедурата е следна:
вадење глава, носење на рамнење и специјално испитување од микро пукнатини, ако е се во ред со нејзе, нови дихтунзи за глава, грани и капак на брегасти, јас би сменил и семеринзи на брегаста, евтина работа е во целава приказна, збориме за 300-400 денари, а ионака се веќе извадени заради демонтирање... мислам дека само штелувачки хидро подигачи беше на вентили тој, ако не е тој, ондак прав момент за штелување вентили, и било кои вентили да ги има промена на гумици на вентили или глеам сега у последно време решиле да ги викаат семеринзи на вентили... мајсторите, гумици на вентили ги викаат... смени ги сега и мирен ке бидеш подолг период.
после цел овој зафат, ново масло, филтер за масло, антифРиз, палење до перка да вклучи исклучи неколку пати и тоа е тоа, ако е се во ред...
доволно јасно објаснето?