Nema problem, ima skapi Corvette kolekcionerski primeroci, no toa ne ona sto jas go sakam. Jas ja sakam idejata za evtin super avtomobi. Lesno e da najdis skap superavtomobil, site se skapi. Corvette e superavtomobil za obicniot covek. Pa sto se 46.000$ za eden prosecen amerikanec, edna prosecna godisna plata. Toa ti e isto kako da mozes so 3000 evra vo Makedonija da kupis NOV super avtomobil so 425 ks koj odi 300kmh ?!?
Квалитетот се плаќа....затоа што чини пари, време, труд, знаење, искуство....!
Не ја тупете веќе...!
Истиот муабет како се Германските и Јапонските коли...!
Скапи биле...епа скапи се....квалитетот се плаќа..јеби га! Ако не сакаш купи си Љундаи или КИА за пола од тие пари и мисли си дека возиш кола...!
Така и ова...немаш пари за Ферари или Порше па ќе се тешиме со Корвета...!
Признавам...!!!!!!!!!!! Корвета е најдобра сатисфакција за LOW BUDGET заљубеници во спортски коли!
boldiranoto e vo red.
No koga ke svatis deka ne zboruvame za japonci i germanci i amerikanci? Zboruvame za ponuda. Tvrdis kvaliteto se plaka, toa e tocno. No kvalitetot e prisuten, Corvette e kvaliteten proizvod!
Znaci vo eden ZR1 se uoptrebuva:
1. Carbon fiber body ( ne se isporacuva vo Ferrari, mnogu e skap)
2. Ceramic brakes (uste ednas najdobrite kocnici vgradeni vo serisko vozilo, ne se isporacuva vo Ferrari, 30.000$ doplata baraat)
3. 640ks
4. Odlicna upravlivost i performansi, No2 na Nordschleife.
5. 0-400 m in 10.85 sec
6. Apsolutna najdobra elasticnost
7. Nerasiplivost. Niedna Corvette vo istorijata nemala problem so kvalitet, motorite se praveni so rezerva, i traat so decenii.
8. Dizajn. No comment. Evolucija niz 6 generacii. Preubavo.
9. Tradicija, ista kako Porsche i Ferrari.
10. Cena. Dzabe.