Автор Тема: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63  (Прочитано 259715 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #240 на: 24 Август 2011, 20:34:01 pm »
Корветата е брза, и добра. Признавам. Технологијата што е во неа е импресивна.

Али, и ова е многу големо али - никогаш нема да ја има ексклузивноста, историјата, тркачкото педигре и името/брендот што Ферари го има. Фактот дека Корвета е дел од Шевролет, а Шевролет произведува и Авео, и Калос, итн (и без муабети, тоа е Даеву, дрн-дрн), го разводнува брендот. Фактот дека до пред 5 години (поточно, корветите произведувани од средина на 70-тите, па до крај на 90-тите), Корветите беа жали-боже, го уништува педигрето, итн итн.

Да, Корвета е побрза од Ферари. Али никогаш нема да го даде престижот и чувството на посебност што едно Ферари, еден Астон Мартин, едно Ламборгини, па и Порше може да го даде. Тоа е вистината. Прифатете ја, и двете страни.
Corvette ima istorija i tradicija dolga isto kolku onaa na Ferrari i Porsche, so isto tolku ili poveke uspesi na patekite.

Corvette e izdvoen brand od Chevy. Ne se chevrolet Corvette poveke... Aveoto ima dopirna tocka so Corvette  kolku sto Puntoto ima so Ferrari 458





Еј аман ај утре ке им се јавиме,да го извадат спољерот,и да им го позајмат на глупите амери,пошто они незнаат да дизајнираат нешто такво!

А ти јави им на дечките да најдат посаглам шофер,пошто тој инжињерот незнае да вози!

Ај оладете малце двајцата и признајте дека мотор од V8 со 6200cc + supercharger,губи од 3600cc V6 turbo мотор,кој патем е "MADE IN GERMANY" ;)
Pa NASA e na glupite ameri  ;D ;D ;D

A vporcem, so vselenskiot spojler so daleku pogolemata snaga (porsche ima 30ks poveke) i povisoka cena, porsche e edvaj 1 sekunda pobrz. Nevazno zatoa sto ZR1 ja vozi mehanicar. Kako sto glasi reklamata, od GM ne sakaat da angaziraat profesionalen sofer, za da im dadat sansa na ostanatite  ;D


Ferrari то не кошта затоа што е брзо, туку затоа што едноставно е Ferrari.
I am not buying!

Eve Ferrari za sto e sposoben (ne prakam linkovi kaj sto gorat bez gajle ;D)

16.   Ferrari Enzo   7:25.21   
19.   Ferrari 458 Italia   7:28.00
35.   Ferrari 430 Scuderia   7:39.00   
56.   Ferrari 599 GTB Fiorano   7:47.00   
74.   Ferrari F430   7:55.00   
78.   Ferrari 360 CS   7:56.00
79.   Ferrari California GT   7:56.00
108.   Renault Megane RS 265 Trophy   8:07.97   
109.   Porsche 964 Turbo 3.3 (320hp)   8:08.71   152   '91   320 / 1470   best motoring
110.   Ferrari 360 Modena   8:09.00

.i taka natamu. Mislam, gledaj realno Ferrari opasno e zagrozen od Renault Megane ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #241 на: 24 Август 2011, 20:37:03 pm »
Tuku me interesira sto ima vo odbrana na Ferrari da kaze mlinarot Banzai, koj sto neodmna vozese italaijanski asteroid.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #242 на: 24 Август 2011, 20:38:03 pm »
Лошко, моеш и вака

8:07.97   Renault Megane RS Trophy

8:10   Dodge Viper GTS

8:20   2010 Camaro SS

8:22.85   Chevrolet Cobalt SS/TC (2007)

8:40   Chevrolet Corvette C5

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #243 на: 24 Август 2011, 20:40:10 pm »
Tuku me interesira sto ima vo odbrana na Ferrari da kaze mlinarot Banzai, koj sto neodmna vozese italaijanski asteroid.


Абе сосема друг свет, ниту ми беше битно колку брзо возам, ниту дали некој е побрз од мене. Звук, изглед, внатрешност, перформанси... Порно, тоа само ќе кажам! Се гледа дека возите кола од 200+ илјади евра и дека да имам толку за кола би ги дал без размислување. А се вози лесно исто како Смарт :) Иначе колата мкне и влече од ниски обртаи.



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #244 на: 24 Август 2011, 20:48:40 pm »
Over the years the Corvette has won awards from automobile publications as well as organizations such as the Society of Automotive Engineers.

Automobile Magazine ranked the 1963–1967 Sting Ray first on their "100 Coolest Cars" list, above the Dodge Viper GTS, the Porsche 911, and others.[26]

Sports Car International placed the Corvette at number 5 on their list of the "Top Sports Cars of the 1960s".

Hot Rod magazine in its March 1986 issue selected the 1973-74 Corvette LS6 454 as one of the "10 most collectable muscle cars" in the company of the 1968-70 Chevelle, 1970 'Cuda, 1970 Challenger, 1966-67 Fairlane, 1968-70 AMX, 1970 Camaro Z28, 1968-70 GTO, 1968-69 Charger, and 1967-68 Mustang.[27]

Car and Driver readers selected the Corvette "Best all around car" nine of 11 years in Car and Driver's Reader's Choice Polls including 1971, 1972, 1973, 1974, and 1975.

Car and Driver magazine selected the Corvette for its annual Ten Best list fifteen times: the C4 from 1985 through 1989, the C5 in 1998, 1999, and 2002 through 2004, and the C6 from 2005 through 2009.

Motor Trend magazine named the Corvette Car of the Year in 1984 and 1998.

Society of Automotive Engineers publication Automotive Engineering International.[28] selected the 1999 Corvette Convertible, (along with the Mercedes-Benz S500) "Best Engineered Car of the 20th century".

The 2005 Corvette was nominated for the North American Car of the Year award and was named "Most Coveted Vehicle" in the 2006 Canadian Car of the Year contest.

U.S. News & World Report[29] selected the 2010 Corvette the "Best Luxury Sports Car for the Money".

Daleku od skromno...

CORVETTE RACING'S SMALL-BLOCK V-8 WINS GLOBAL RACE ENGINE OF THE YEAR AWARD

Cologene, Germany – GM's small-block V-8 added another accolade to a long list of honors when Corvette Racing's LS7.R was named the Global Motorsport Engine of the Year at the inaugural Professional Motorsport World Expo in Cologne, Germany, on November 9. The race-prepared LS7.R engine, which shares its architecture with the production LS7 small-block V-8, propelled Corvette Racing to its fifth GT1 class victory in the 24 Hours of Le Mans on June 18, 2006. The 7.0-liter engine also powered the Compuware Corvette C6.R race cars to the 2006 American Le Mans Series manufacturers, drivers and team championships with a perfect reliability record.

"Winning this award is another milestone in the history of the legendary GM small-block V-8," said GM Racing director Mark Kent. "The championship-winning LS7.R has evolved to a very high level of development, yet it retains the longstanding virtues of compact size, simplicity, reliability and high specific output that have made the GM small-block V-8 the world's most successful production-based racing engine."

The 2006 Race Engine of the Year Awards were organized by Race Engine Technology magazine. The editors made three nominations in each of four categories: Grand Prix Engine of the Year, Global Motorsport Engine of the Year, North American Race Engine of the Year and Alternative Power Race Engine of the Year. The magazine then invited votes from 50 key race engine engineers representing the spectrum of motorsports.

"It is doubtful if ever have so many experts voted for a competition engine award," said Race Engine Technology editor Ian Bamsey. "Each of the category winners was a genuine selection by an impressive jury of peers."

The Global Motorsport Engine of the Year award was given to GM engineer Roger Allen, engine manager for Corvette Racing. Herb Fishel, former director of GM Racing, accepted the award on behalf of Allen and GM Racing at the ceremony. The Corvette Racing program was conceived in 1996 under Fishel's guidance.

"Winning this prestigious award spotlights the technical expertise of GM Racing and the world-class team of partners and suppliers who have contributed so much to the success of the LS7.R engine," said Allen. "Winning at Le Mans, winning the American Le Mans Series championships, and winning this award are all tributes to the teamwork of Pratt & Miller Engineering, Katech Engine Development, and all of the LS7.R component suppliers. On a personal level, it's an honor for me as an engineer to have designed engines that have won the Daytona 500, Indianapolis 500, Daytona 24-hour, and the 24 Hours of Le Mans."

The LS7.R is the heir to the GM small-block V-8's winning tradition that began in 1955. The small-block V-8 is the foundation of the hot rod and high-performance industries and the cornerstone of racing series around the world. GM has produced approximately 90 million small-block V-8 engines with a combined output of 27 billion horsepower.

GM Powertrain developed the production 505-horsepower LS7 small-block V-8 that powers the Corvette Z06 supercar using many competition-derived components and design features. The LS7 bristles with race-inspired technology from Corvette Racing, including titanium connecting rods and inlet valves, a dry-sump lubrication system, CNC-ported cylinder heads, a forged steel crankshaft, and a big-bore aluminum block with plate-honed cylinders.

itd.
« Последно менување: 24 Август 2011, 20:50:54 pm Stratro »

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #245 на: 24 Август 2011, 21:15:13 pm »
Абе каква корвета бе,лек за неа има..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #246 на: 24 Август 2011, 21:17:20 pm »
@Stratro, самото тоа што цитираш нешто од HOT ROAD MAGAZINE говори дека Курветата од дебилната Америка нема подалечна перспектива. Тоа е пластично гомце, нафурано со 7 000 кубика и Суперчарџер. Ебати колата таква.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #247 на: 24 Август 2011, 21:56:50 pm »
@Stratro, самото тоа што цитираш нешто од HOT ROAD MAGAZINE говори дека Курветата од дебилната Америка нема подалечна перспектива. Тоа е пластично гомце, нафурано со 7 000 кубика и Суперчарџер. Ебати колата таква.

Of mori majko..

http://www.thetruthaboutcars.com/2008/12/jeremy-clarksons-car-of-the-year-corvette-zr1/

And when you throw in the price tag of just £106,690 – lots for a Corvette but modest next to a similarly powerful Ferrari – the case for the defence can sit down and put up its feet knowing that the prosecutor simply has nowhere to go.

It is an epic car and I’m only sad that unless the healthcare and pensions company that makes it can be turned around, it will be the last of the breed.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Corvette production currently averages 31,000 cars annually, of which 20 percent are Z06 models. Already no less than 400 pre-launch orders have been placed for the Z06 across Europe.

Pre-launch - naracka pred kolata da izleze vo prodazba oficijalno.
« Последно менување: 24 Август 2011, 22:08:10 pm Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #248 на: 24 Август 2011, 22:01:31 pm »
Haha, od koga toa Carbon fiber stana plasticno gomno ;D ;D ;D Pa tie od Ferrari mnogu skapo go naplakaa plasticnoto gomno. A pak kermickite brembo kocnici vo ZR1 sto se apsolutno NAJDOBRITE kocnici vgradeni vo edno vozilo!? Ferrari nema keramicki kocnici vo svoite bolidi, no so doplata od 30.000$ mozes da gi dobies, i pak ke bidat edno nivo ili dve poslabi od onie kaj ZR1.  Znaci zboruvame za suma od 30.000$, a standardna Corvette se kupuva od veke 46.000. PLJACKA ?!

"the LS7.R is the heir to the GM small-block V-8's winning tradition that began in 1955. "
Stratro pisuvase za tradicijata na Corvette, za eden blok sto se koristi veke 60 godini.  COrvette ima mnogu pogolema tradicija od Ferrari, vidi samo koj haos vlade megu Ferrari modelite, isto kako kaj Nokia telefonite. Ferrari napravi 200 modeli i samo 3-4 gi sobiraat kaj kolekcionerite, drugite se nebitni i isceznati. DOdeka, ako spomnes Corvette, nema nikakva zabuna, ima samo edna Corvette vo 6 generacii, niz 60 godini. Sekoja generacija na Corvette e uspesna, sekoja generacija gi pobeduvase crvenite kosilici, a cinese 3 pati pomalku.

Corvette e kola sto e napravena za obicniot covek, ne za bogatiot kreten sto ve nervira. Obicniot covek ima superavtomobil so koj ke bide pobrz od bogatiot kreten. Neli razbirate, vie ste obicni luge? Corvette e na vasa strana ;)


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #249 на: 24 Август 2011, 22:25:35 pm »
Пласирате некои очајни податоци,кои немаат допирна точка со темава!

Мислам дека би било фер темава да ја крстиме  chevrolet corvette ZR1 V8-6200cc lost from porsche 911 GT2 RS V6 3600cc

LP,Stratro има 1 поговорка која вели: "Тој што губи има право да се лути" :'( :'( :'(

Пријатно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #250 на: 24 Август 2011, 22:28:37 pm »
Temava si ima odlicno odbrano ime. Ti blagodaram. So sledniot izvozen krug ZR1 ke go pomini i prenaplatenoto Porsche koe sega e pobrzo 1 (edna) sekunda, i togas ke napravam uste edna ista vakva tema.

Prijatno ;)
« Последно менување: 24 Август 2011, 22:33:51 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #251 на: 24 Август 2011, 22:31:16 pm »
И што со тоа...јајце на газот ли ќе ви дојде...кур се тресе ако Корветата била побрза од оваили она...!
Аман бе Американците ли најдовте да ги фалите и споредувате со Германски квалитет и Италијански дизајн...?


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #252 на: 24 Август 2011, 22:40:32 pm »
И што со тоа...јајце на газот ли ќе ви дојде...кур се тресе ако Корветата била побрза од оваили она...!
Аман бе Американците ли најдовте да ги фалите и споредувате со Германски квалитет и Италијански дизајн...?



Постов неможе да биде повеќе на место, ова е реалноста кртко и јасно.

А се што прават Американците е надувано, во буквална смисла СЕ.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #253 на: 24 Август 2011, 22:42:44 pm »
Abe kakov germanski kvalitet, kakov kosilicarski dizajn. Zboruvame supercar Vs supercar.
Corvette VS ALL.

Cabron Fiber body
Ceramic Brakes
640ks
2 mesto na Nordsclheife (1 sekunda zad prviot)
400m 10.85 s
100.000$
60 years tradition comes for free.

Najdobra ponuda na pazarot.
« Последно менување: 24 Август 2011, 22:48:24 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Chevrolet Corvette ZR1 drops ‘Ring time to 7:19.63
« Одговори #254 на: 24 Август 2011, 22:44:13 pm »
Edinstvena pricina sto ZR1 ne e na prvo mesto, e zatoa sto mehanicar ja vozi kolata. GM sakase da im dade sansa i na ostanatite.

end of story.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need