Пред една година ја направив истата процедура на Мазда 626 бензинец. Е сега јас целата работа ја завршив во Бугарија. Тука се изнашетав по сите сервиси по Скопјево (новус, цеко, пачкуљ и другите и ги заборајв) и сите трц мрц, абе не знам, не се наоѓа, ги нема за нив, нема да дојди како што треба, цела кола треба да се растури дрн дрн. Така да баталив тука и се активирав на мазда форум во БГ. прво и основно е да најдиш удрена 207ица, нормално е да гледаш предницата да е добра, деловите се како што ти напиша бугар погоре, разгледај на cars.bg, mobile.bg . најверојатно додуша хладњакот и евапораторот ќе бидат скапани, најдобро е нови да си ги земиш, исто од БГ, 50% се поефтини. Јас ги најдов деловите, организирав доставка преку карго во Ќустендил и преку еден пријател од Мазда форум БГ, тој ми организираше монтажа во сервис таму. Алал да му е на дечките, сервис-домашна радња, двајца дечки од 20+ години, ама цела работа ја завршија ептен профи, за еден ден. Барем еднаш неделно имале ваква монтажа на клима во кола, и ниту еднаш не промашиле, целата операција му е рутинска. Мене ми дојде ~450еур, со нови хладњак и испарувач.
Кај мене беше олеснителна околност дека Маздата си имаше фабричка припрема за клима, значи се беше да речам plug-play, маската и каналите за циркулација не се чепкаја, само клапната (внатрешната единица карши совозачкото) и нормално електрониката до дугме за пуштање. Добро би било некако ако можиш да испиташ ова (пак совет, прочепкај пежо форуми од БГ, СРБ, ХР)
Фала богу, мојата си работи супер, една година помина.
Ако ти се нафати некој тука, супер, нема да се дрндариш како мене во БГ, ама ако не, прочепкај прво убо, најди си делови и заврши си работа.
поздрав