Автор Тема: Plin na Ford Focus 2009  (Прочитано 4265 пати)

Отсутен Samco

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 353
Plin na Ford Focus 2009
« на: 30 Март 2011, 20:12:25 pm »
neznam kolku e soodveten naslovov vo ovaa tema ama me mrzese da baram poveke :)))
sakam da prasam dali ima nekoj sto vozi Ford Focus 2008/9 1.4 80ks a da ima vgradeno plin ?
nekoi carsiski muabeti kruzat deka na Fordot dokolku se instalira plin, moze da dodje do "riknuvanje" na motorot za najmnogu 50-60 000 km, vistina ili spekulacija ?

Отсутен danail.popovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #1 на: 11 Јули 2012, 13:19:22 pm »
Zdravo,

Dali najde nekoj sto ima plinski ured vo Ford Focus 1.4 ili se resi ti da vgradis?

Jas pred 1-2 meseci staviv vo mojot plinski ured od Plimont, Landi Renzo Max, i povremeno imam problem so greski na motorot, mi se pali "check engine" sjalickata, i se javuvaat greski povrzani so Labda sondata ...

Greskite ne se seriozni, no te nerviraat koga ke svetne sjalickata pa mora da ja sreduvas nekako ...


Kaj tebe kako e ?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #2 на: 11 Јули 2012, 13:47:02 pm »
Normalno e da se javuvaat greski. ECU-to goni da prostigne stehiometriska smesa 1:17 a ne moze da go postigne .. I taka zabiva greska. Denesnite motori se proektirani za zal da koristat gorivo so mnogu tesno definirani parametri... I ECU-to e taka programirano. Kaj ogromen broj na novite motori so 2 lambda sondi realno imaat problemi pri rabota na drugi goriva osven na benzin.

Ne e strasno. Teoretski lambda sondata treba da trae na benzin maksimum 80000Km-90000Km. Katalizatorot max. 100000Km.

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #3 на: 12 Јули 2012, 18:10:44 pm »
Доколку е искалибриран плинскиот систем правилно многу мала е веројатноста да се запали check engine.  
Ние ги вградуваме плинските системи ТАРТАРИНИ кои имаат аутоадаптација, тоа значи дека плинскиот систем постојано ги прати long trim и short trim, и доколку дојде до отстапување од нормалните граници веднаш плинскиот систем ја збогатува смесата или осиромашува, и со тоа многу мала е веројатноста дека ќе дојде до запалување на check engine како последица од плинскиот систем.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #4 на: 12 Јули 2012, 19:10:49 pm »
Normalno e da se javuvaat greski. ECU-to goni da prostigne stehiometriska smesa 1:17 a ne moze da go postigne .. I taka zabiva greska. Denesnite motori se proektirani za zal da koristat gorivo so mnogu tesno definirani parametri... I ECU-to e taka programirano. Kaj ogromen broj na novite motori so 2 lambda sondi realno imaat problemi pri rabota na drugi goriva osven na benzin.

Ne e strasno. Teoretski lambda sondata treba da trae na benzin maksimum 80000Km-90000Km. Katalizatorot max. 100000Km.

Не е нормално да се јавуваат грешки. Јас имам 3 ламбда сонди, па плинскиот уред не ми забива грешки во еку-то.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #5 на: 13 Јули 2012, 00:42:04 am »
Breeej Simo  a be 3 lambda sondi. Inaku plin ne e pogoden na site motori. Nekoi si imaat problemi. Ford ima odlicni motori za benzin no za na plin ventilite im stradaat. Za benzin nemaat nikakov problem.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #6 на: 13 Јули 2012, 07:33:12 am »
Тоа е друго, ако не се погоди со некој тип на мотори. јас колку што знам, се јавува рецесија на седиштата на вентилите, поради температурата и „сувоста“ на согорувањето на плинот. Затоа ставаат капалки.  Во секој случај, не е нормално и тогаш да се јаува упален MIL (чек енџин), треба да се провери и наштелува плинот од стручњаци и да се види што е работата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #7 на: 13 Јули 2012, 10:47:00 am »
Za zal kaj mnogu od motorite posle 2000 godina (Ford, japonskite, korejskite vozila) ima takvi problemi. Vo sekoj slucaj kapalkata samo go odlozuva servisot no tehnicki ne e resenie na problemot.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #8 на: 13 Јули 2012, 11:53:10 am »
i Hyundai go ima toj problem, ne e preporaclivo plin.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #9 на: 13 Јули 2012, 12:15:46 pm »
абе шо не е препорачливо ако го наместат како треба и добар плински уред и нема гајле. Имам гледано фордови со плин само не познавам никој лично, прашај си тука ги имаш и плимонт и макплин и новус сигурно имаат инсталирано до сега и си ги знаат маките. Мислам и во МИДА може да ти дадат одговор за тоа дали да инсталираш или не.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #10 на: 13 Јули 2012, 12:37:41 pm »
на српски форум прочитав за случај со плин на фокус 1.4. После 60.000 км колата стигнала до мајстор, промениле вентили и цел трошок бил околу 300-350 евра. Во меѓувреме на 60.000 км сопственикот заштедил над 2500 евра.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #11 на: 13 Јули 2012, 14:18:18 pm »
мислам дека на сите фокуси 1,4 ставаат капалка за ланење така да тоа е решението

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #12 на: 13 Јули 2012, 15:28:58 pm »
Посовремените системи како што е Тартарини имаат опција кога возилото работи на плин на одреден временски интервал да вбризгува бензин со цел ладење на вентилите.
Ние  обавезно поставуваме сет за заштита на вентили и плус опцијата за вбрзигување бензин.


Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #13 на: 14 Јули 2012, 00:51:23 am »
Јас ко што знам повеќето модерни плински системи нудат опција за вбризгување бензин?

Отсутен plimont

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: Plin na Ford Focus 2009
« Одговори #14 на: 16 Јули 2012, 15:10:33 pm »
Самко, до денес немаме добиено информација и немаме регистрирано случај, за проблеми со Форд возила со вграден плински уред. Доколку постојат реални услови да настанат проблеми, Ми-Да Моторс немаше да одобрува гаранција за возилата на  кои се инсталираат плински уреди.

Единствен недостаток кој е забележан, е  кај 2-3 возила Форд Фокус, што е  случај и кај Данаил Поповски (вториот пост од форумов), ламбда сондата на моменти се “лади” и не ги чита издувните гасови, што потоа бензискиот компјутер го јавува како грешка. Но тоа веќе е проблем на самата сонда , а не на издувните гасови.
Ако се земе во предви дека, само за последниве 2 години се вградени плински уреди на над 300  Форд возила( www.plimont.com/ford ), отстапувањата кај 2-3 возила (ова можеби е некоректно кон сопствениците на тие возила) статистички се занемарливи.
Уште еднаш ќе се навратам на главното прашање на темава, дали Форд прави проблеми по 50-60,000 километри. 

Ми-Да Моторс го одбра Плимонт за стратешки партнер во промоцијата на своите возина на ЛПГ погон.

Договорот е направен по детална анализа изработена од странана Плимонт и по доставено мислење од производителот на системите Ланди Рензо. Кога ги презентиравме податоците, не можеше да не се забележи дека одговорните во Ми-Да Моторс веќе  имаа добиено од нивната централа  податоци со исти закључоци. Самиот договор е многу јасен, плински уреди кај новите Форд возила може да се постават кај моделите со мотор до 1,4 литри, инсталацијата на плинскиот уред да се изврши во плимонт, а притоа да остане да важи гаранцијата на возилото.