И јас мислам дека треба да измериш компресија на клиповите.
Ако на некој клип е значително помала компресијата, се става
малку моторно масло во клипот и повторно се мери.
Ако компресијата се појача одкога ке ставиш масло тогаш имаш
проблем со кариките. Доколку остане иста компресијата,
мислам дека повеке шанси има да е отиден некој вентил.
А за изгорен дихтунг не сум сигурен, вода мозе да се слева во клипот само кога
не работи моторот. А кога работи за неколку минути би ја издувал
водата и дел од компресијата да бега накај водата. Компресијата во клипот е
многу поголема од притисокот на водата. Така да.... што знам, не сум баш сигурен.
Провери прво ребраст каиш, дали е на место, провери вода да не губиш, дали
излагаат меурчиња од хладњак кога работи колата па после мери компресија.
Ама поради било која причина треба да се отвори главата, така да нов диктунг
не ти бега, само да не излезе нешто поголемо. Се надвам нема.