Вака од лично искуство моторот кај мене не се покажа многу ремонт правен на 120000 км одржуван како што треба мислам премала километража е тоа потрошувачка за таа килажа на кола премногу али тоа зависи и од карбураторот најмногу во каква состојба е штелување на вентили редовно бидејќи не се како на "ohc" самоштелувачки и други работи.Добра работа е што има ланче наместо ребраст хе хе гледаш колку модерен мотор бил во тоа време
простор за работа околу моторот премногу се е на дофат.Јас мислам дека после кога се појавија во кадетт д новите мотори 1.3 ohc многу по добри мотори се покажаа од овие во секој смисол од потрошувачка па до издржливост.А додека за шасијата што да кажам како тенк да возиш значи стегната предница максимално бидејќи е погонот е на задните тркала растеретена е предницата менувачот на средина перфектен кај мене беше спортски со прецизен краток ход, можам дури да го споредам со астрата што ја возам сега
и назат преку деференцијал погонот е разреден на задните тркала , значи максимално избалансирана шасија и растеретена предница. Кочниците беа перфектни бидејќи кај мене беа дискови напред а на некои кадети се добош напред тие по слабо кочат. Поради тие работи мислам дека подобра страна е шасијата плус во тоа време една од најмодерните коли од таа класа бил баш тој кадет.....