покрај автоматчето за лер гас, поновиве имаат аутоматски саух и нели имаат систем ако паднат обртаите автоматски да се накачат ради да не угаси моторот, т.е. ако осети некој терет што ќе ќе ги намали обртаите сам си додава малце туража моторот. Е сега, кај брата ми на гти 3-ка (голф) од нечист карбуратор со инџекшн вбризгување гасеше под лер-гас, го ицчистивме цел карбуратор сосе држач за возду(и така беше размонтиран) и маф сензорот, кога го вративме додека го издува веде-то и другите нечистоти што влега внатре работеше на 1500 обртаи, тешко слагаше, но по 5 минути се стабилизира и си стоеше на 900-950 обртаи, работеше стабилно, така да има логика, ако не е автоматчето за лер гас да има нечистотии во карбураторот, т.е. како што кажа џиџи да е валкана клапната, што секако не не на одмет да се зачисти. Исто така на кумашинот корасата одкако го исчистивме кабураторот, сосе маф сензор (некако на карбуратор беше монтиран, па беше успат) подобро работи и на плин и на бензин, т.е. при тргање има повеќе снага, односно може да кинина со помал број обртаи.
цитирам:
не нагласив,може и до тоа да е Молам? бидејќи при менување на брзини се случува ова
кога ке отпуштиш/додадеш туража, ако карбураторот е со вентуриева цефка(стар систем, дизна во карбураторот) треба да се зголеми количината на бензин во мешавината, да не дојде до гасење на моторот. Истото ми се дешаваше на голфот од братми(погоре спомнат), се реши со чистење на карбураторот. Имат спрејови специјални, мене ведето ми заврши работа. Сепак бидејќи спомнаа за автоматчето за лер гас, провери го и него, може и тоа да е.