Автор Тема: 2013 Спортски Mини Компакти  (Прочитано 24228 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
2013 Спортски Mини Компакти
« на: 02 Април 2013, 21:01:09 pm »
Целта на темава е да ги собереме сите тестови, размислувања и дебати за автомобилите од оваа класа кои се продаваат во 2013 година на едно место.

Годинава имаме три нови конкуренти подготвени да се борат за титулата!



Првиот е наследникот на досегашниот шампион, Renault Clio RS 200 EDC, направен далеку поатрактивен, но за нијанса помалку возбудлив од претходникот.




Мотор: 1.6-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 6-степен со двојна спојка
Сила: 200 кс при 6,000 вртежи
Вртежен момент: 240 Nm од 1750-5500 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 6.7 секунди
Макс. Брзина: 230 км/ч
Просечна Потрошувачка: 5.25 литри/100 км
Тежина: 1204 кг
Цена: Очекувана околу 23.500 евра

Тестови:
http://www.autocar.co.uk/car-review/renault/clio-renaultsport/first-drives/renault-clio-renaultsport-200-turbo-first-drive-re
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/288613/2013_renaultsport_clio_200_turbo_review_and_pictures.html
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Renaultsport-Clio-200-Turbo-2013-CAR-review/




Вториот новитет е новата Ford Fiesta ST која ќе се нуди по најниска цена, но и со 20кс помалку од другите два новитети. Исто така неколкуте тестови кажуваат дека ова е највозбудливиот од трите, по примерот на поголемиот брат Focus ST.




Мотор: 1.6-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 6-степен рачен
Сила: 180 кс при 5.700 вртежи
Вртежен момент: 240 Nm од 1900-4000 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 6.9 секунди
Макс. Брзина: 220 км/ч
Просечна Потрошувачка: 4.9 литри/100 км
Тежина: 1163 кг
Цена: Очекувана околу 20.000 евра

Тестови:
http://www.autocar.co.uk/car-review/ford/fiesta/first-drives/ford-fiesta-st-first-drive
http://www.autoexpress.co.uk/ford/fiesta/62923/new-ford-fiesta-st
http://www.autoexpress.co.uk/ford/fiesta/st-hatchback
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Ford-Fiesta-ST-2013-CAR-review/



Третиот новитет е Peugeot 208 GTi, кој според Францускиот бренд е легитимен наследник на 205 GTi. Сепак, тестовите кажуваат дека 208 GTi не е толку совршен како 205, но е сериозен ривал во класата.




Мотор: 1.6-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 6-степен рачен
Сила: 200 кс при 5.800 вртежи
Вртежен момент: 275 Nm при 1700 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 6.8 секунди
Макс. Брзина: 230 км/ч
Просечна Потрошувачка: 5 литри/100 км
Тежина: 1160 кг
Цена: Очекувана околу 22,250 евра

Tестови:
http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/peugeot-208-gti-first-drive-review
http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/208/63288/peugeot-208-gti
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/288817/2013_peugeot_208_gti_review.html



Покрај трите нови модели, тука се и неколкуте досегашни спортисти:


Mini Cooper S




Мотор: 1.6-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 6-степен рачен
Сила: 184 кс при 5.500 вртежи
Вртежен момент: 260 Nm при 1600 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 7.0 секунди
Макс. Брзина: 228 км/ч
Просечна Потрошувачка: 5,8 литри/100 км
Тежина: 1115 кг
Цена: 26,999 евра во Мини Македонија

Tестови:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/256708/2010_mini_cooper_s_hatchback_review.html
http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/mini-cooper-s
http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/40350/mini-cooper-s
http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/38045/mini-cooper-s



Volkswagen Polo GTI




Мотор: 1.4-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 7-степен секвенцијален
Сила: 180 кс при 6,200 вртежи
Вртежен момент: 250 Nm при 2000 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 6,9 секунди
Макс. Брзина: 229 км/ч
Просечна Потрошувачка: 5,9 литри/100 км
Тежина: 1169 кг
Цена: 20.483 евра во Порше Македонија

Тестови:
http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/polo/first-drives/volkswagen-polo-gti
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/252097/vw_polo_gti_review.html
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/polo/gti-hatchback
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/polo/18116/volkswagen-polo-gti
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/VW-Polo-GTI-2010-CAR-review/



Skoda Fabia vRS




Мотор: 1.4-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 7-степен секвенцијален
Сила: 180 кс при 6,200 вртежи
Вртежен момент: 250 Nm при 2000 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 7.3 секунди
Макс. Брзина: 224 км/ч
Просечна Потрошувачка: 6.2 литри/100 км
Тежина: 1218 кг
Цена: 18.343 евра во Порше Македонија

Тестови:
http://www.autocar.co.uk/car-review/skoda/fabia/first-drives/skoda-fabia-vrs-1.4-tsi
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/252919/skoda_fabia_vrs_review.html
http://www.autoexpress.co.uk/skoda/fabia/vrs-hatchback
http://www.autoexpress.co.uk/skoda/fabia/17919/skoda-fabia-vrs



Seat Ibiza Cupra




Мотор: 1.4-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 7-степен секвенцијален
Сила: 180 кс при 6,200 вртежи
Вртежен момент: 210 Nm од 2000-4500 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 7.2 секунди
Макс. Брзина: 225 км/ч
Просечна Потрошувачка: 6.2 литри/100 км
Тежина: 1172 кг
Цена: непозната

Тестови:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Seat-Ibiza-Cupra-CAR-review/
http://www.autoexpress.co.uk/seat/ibiza/62507/seat-ibiza-cupra-facelift



Opel Corsa OPC




Мотор: 1.6-литарски Турбо-Бензинец
Менувач: 6-степен рачен
Сила: 192 кс при 5,850 вртежи
Вртежен момент: 230 Nm при 1980 вртежи
Забрзување 0-100 км/ч: 7.2 секунди
Макс. Брзина: 225 км/ч
Просечна Потрошувачка: 7,3 литри/100 км
Тежина: 1218 кг
Цена: 23.530 евра (извор: http://www.opelauto.com.mk/content/dam/Opel/Europe/macedonia/nscwebsite/mk/13_Tools/01_Pricelists/2013/MK_Corsa.pdf)

Тестови:
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/corsa/vxr-hatchback
http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/corsa/first-drives/vauxhall-corsa-vxr
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Vauxhall-Corsa-VXR-Arctic-Edition-CAR-review/



Сметам дека Fiat Punto Evo Abarth е доста позади најдобрите, а и не успеав да најдам цена за него на нашиов пазар. Citroen DS3 Racing е ограничена верзија и исто така ни за него нема цена за нашиов пазар.

« Последно менување: 02 Август 2013, 05:24:58 am Fic_CC »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #1 на: 02 Април 2013, 21:06:21 pm »
нити сум возел некоја од овие,нити сум видел,али вака на слика и според бројките јас би избрал корса опц,не би било лошо и гласање да туриш а шкодана да ја фрлиш у отпад :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #2 на: 02 Април 2013, 21:20:37 pm »
Можеби ќе ставам гласање понатаму, но не уште веднаш. На видеото одма над твојот коментар Chris Harris ја стави Корсата на последно петто место, а ти викаш дека таа ја одбираш. Сигурен сум дека ниту ги прочита спецификациите и тестовите, ниту ги погледна клиповите за да одлучиш дека таа е најдобра. Темава е за тие што знаат или сакаат да научат нешто повеќе за конкурентиве во оваа класа. Фабиата е прва барем во една работа, има најниска цена.

Значи наместо да се трупаат секакви клипови во темата споредби и тестови, тука ќе ставаме од оваа класа, а понатаму ќе отворам теми и за другите Hot Hatch-ови.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #3 на: 02 Април 2013, 21:23:25 pm »
Јас би Клиото. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7348
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #4 на: 02 Април 2013, 21:28:18 pm »
Полце или Фиеста ??? другиве... аут :D

Полото со најмало моторче речиси е на исто рамниште со конкурентите кои имаат 10/20кс и 200 кубика повеќе, а и сексиљаво е.  Ми се свиѓа... втора на листата е Фиестата, французите не ги обичам мн мн, а плус е поубава од другиве ;D  Шкодата не ја рачунам во натпреваров :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #5 на: 02 Април 2013, 21:30:07 pm »
Јас би одел на Корсата и на Полото.
Корсата зошто е најубава од сите, Полото зошто веројатно е најдобро поставено и по изглед исто добро колку и корсата.
Пежото.... така-така, ме разочараа колку е грдо ама претпоставувам со најдобра вожња. Клиото грдо, од фиестата поупропастено возило сеуште немам видено. Мини купер со многу досаден изглед и ентериер, Фабиата не ај ни погледнав, ДС3 едноставно не го дига.

Исто не ми се јасни баш бројките окулу потрошувачката, ама баш ми немаат логика, како да се испомешани цифри од комбинирана потрошувачка и на отворено. Не е можно да има и до 40% разлика во потрошувачката меѓу мотори кои се малтене исти, со иста тежина и аеродинамика.

Башка ДС3, Корса, Поло и Купер мислам дека не би требало да се борат за мини компакт на 2013 година зошто се прилично постари модели. корсата на пример веќе 8 години не е сменета.
« Последно менување: 02 Април 2013, 21:46:41 pm Falangasaurus »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #6 на: 02 Април 2013, 21:36:48 pm »
Можеби ќе ставам гласање понатаму, но не уште веднаш. На видеото одма над твојот коментар Chris Harris ја стави Корсата на последно петто место, а ти викаш дека таа ја одбираш. Сигурен сум дека ниту ги прочита спецификациите и тестовите, ниту ги погледна клиповите за да одлучиш дека таа е најдобра. Темава е за тие што знаат или сакаат да научат нешто повеќе за конкурентиве во оваа класа. Фабиата е прва барем во една работа, има најниска цена.

Значи наместо да се трупаат секакви клипови во темата споредби и тестови, тука ќе ставаме од оваа класа, а понатаму ќе отворам теми и за другите Hot Hatch-ови.

што го еб*м крис харис :D

изгледа не прочита  убаво што напишав,нит сум видел некоја од коливе во живо нит сум пробал па за да зборам
чисто онака по слики и спецификации би ја избрал корсата,разлика 0-100 е некој си небитни 0.4-0.5 секунди што не ми значат ништо во секојдневното возење а нити пак во тркањето

а и не верувам дека некој од тука пробал некоја од коливе па за да збори,се се сведува на јутуб клипови и ревјуа што немаат благе везе со твојот личен вкус :)


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #7 на: 02 Април 2013, 22:52:04 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #8 на: 02 Април 2013, 22:55:10 pm »
Темава нема благе везе од причини што ваква кола нит ќе видиме некогаш нит ќе купиме... Ај да е за обичните да разберам. Рекла-казала муабет од слики кој ќе биде крајно неиздржан. И плус нема анкета.


Па да почнеме со ред:
1. Поло. Најдобро од наведените и ефтино. + Revo достапно во МК за смешни пари.
2. Фиеста. Ефтино, страшно добро. Стегнато. Изгледа фантастично.
2. Купер С. Кул.
2. DS3. Страшно кул.
5. Клио. Голем напредок.
6. Корса.
7. Фабиа.
8. 208.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #9 на: 02 Април 2013, 23:08:24 pm »
Очигледно е дека темава ќе биде натрупана од пристрасни рекла казала муабети зошто не се знае дали некој од нас ги има видено во живо а камо ли да има возено било кој од овие модели.

Еве еден пристрасен муабет од мене како љубител на марката и човек кој сонува да поседува Рено Спорт возило:

Клиото ќе си остане шампион како и досега,како и сите РС модел на Рено до сега.Колку сакате плукајте ама фактите и мислењата на луѓе многу постручни од било кој овде докажуваат дека Рено Спорт девизијата и те како одлично си ја врши работата.

Дај боже во догледно време да имаме барем по еден примерок од секој од овие модели па да направиме еден добар тест за на порталот :)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2661
  • Слобода или смрт
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #10 на: 02 Април 2013, 23:09:01 pm »
Јас би шкодата. Највисока е од сите а тоа е она што се цени. Заеби се друго гледај колата да е висока и да можеш нормално да си ја возиш. Бидејќи нема ништо полошо од ниска кола која ти ограничува движење и ти кине нерви кога ќе ја закачеш некаде. А и 5000 евра поефтина вин вин комбинација :D

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #11 на: 02 Април 2013, 23:32:16 pm »
Јас би одел на Клиото. Шкодата е утната скрос 208цата некако не ми е привлечна а Полото би го ставил исто во игра. Фиестата исто изгледа интересно а другово не ми е ништо посебно.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3675
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #12 на: 02 Април 2013, 23:54:32 pm »
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #13 на: 03 Април 2013, 00:13:33 am »
Јас неможам да се одлучам помеѓу трите новитети. Иако се многу блиску на хартија, може да бидат многу различни во реалност. Сега за сега очекувам Фиестата да биде највозбудлива од трите, но 208 може да изненади, зошто е 3кг и 60кг полесно од Фиестата и Клиото, а исто така има и 35 Nm поголем вртежен момент од двете. Клиото ќе има тешкотии за да остане на врвот.

Со нетрпение ги очекувам групните тестови на повеќето емисии.

Минито е доста поскапо, а го има истиот мотор со помала сила од 208. Polo, Fabia и Corsa како што објавија повеќето магазини имаат доста досадно управување.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2661
  • Слобода или смрт
Одг: Најдобар нов спортски мини компакт за 2013
« Одговори #14 на: 03 Април 2013, 00:16:26 am »
Јас неможам да се одлучам помеѓу трите новитети. Иако се многу блиску на хартија, може да бидат многу различни во реалност. Сега за сега очекувам Фиестата да биде највозбудлива од трите, но 208 може да изненади, зошто е г и 60кг полесно од Фиестата и Клиото, а исто така има и 35 Nm поголем вртежен момент од двете. Клиото ќе има тешкотии за да остане на врвот.

Со нетрпение ги очекувам групните тестови на повеќето емисии.

Минито е доста поскапо, а го има истиот мотор со помала сила од 208. Polo, Fabia и Corsa како што објавија повеќето магазини имаат доста досадно управување.

Јас варирам 3кг во зависност од тоа дали сум пиен вода и дали сум бил скоро во вц а ти таа тежина ја кажуваш како пресудна за автомобил :D