Не се само работните часови во игра туку и какви се работните часови. Накратко, кратки дестинации често палење и гасење на автомобилот, број пормени на брзини, број на скокнати (удрени) дупки, „штедливо“ одржување, квалитет на гориво ... и др., влијае на истрошувањето на автомобилот. Секој километар не е ист секаде и не е ист од секого.
Јас ZX-от го земав од познат човек кој едвај пакнови трошеше so 142kkm. Тогаш ми велеа да не арчам пари на извозена кола. Колата во наша сопственст (прво јас ја возев па моите некоја година) помина уште 70kkm и кога ја продадов моторот нечепнат тегнеше исто како кога ја земав(м'кнеше еднаш годишно приколица со берба калинки цца 250-300 кг + двајца Дојран-Скопје без мака). Никаков траг на димење, нема потрошувачка на уље. Имаше други мани, претапацирав седишта, амортизери, осовина на задниот овес, ламела,еден механизам за прозор, полуосовина, дискови/пакнови. Ама нели стара кола е, за мене сето тоа некако прифатливо. И ќе ја чувавме уште да имаше серво на волан барем.