Автор Тема: Water/Methanol Injection  (Прочитано 10055 пати)

Отсутен joco225

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #30 на: 19 Декември 2012, 18:22:09 pm »
Ako nekoj go mrzi da cite neka prasa nekoj sto stavil vakvo nesto.

Kupiv vakov sistem od AEM koj kostase 250Evra so posebna pumpa od 10bara







Apsolutno nemase nikakva razlika! I toa na turbo kola. Na atmosferec uste pomalku.

Za da seiskoristi ovoj sistem treba da se preprogramira elektronikata so ranije palenje za da dobies nesto.

Meshavinata od voda/metanol nema da napravi nikakva razlika vo cilindrite osven sto gi ladi, i ja ladi celata smesa od vozduh/gorivo, ama toa se neprimetlivi razliki osven ako ECU-to ne e nasteluvano za toa.

Taka da ako mislite ova da go stavate na standard kola, dzabe ke se zamarate.

Water/Methanol e i drukcie nareceno kako chemical cooling. Ama ako vise ima kolata intercoler dobar, ova e apsolutno nepotrebno.

Za na vespi ne komentiram posto ne znam, ne sum cul nekoj da go koristel.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #31 на: 20 Декември 2012, 22:10:54 pm »
So tie pari sto si gi dal , domaca napravia ke se napravaat mnogu koli ama koj nema suski ke misli kako da go stori toa.
Vo princil imam pumpa koja pravi 20-bari pritisok i okolu 2,3-L vo minuva isporacuva tecnost vnatre rotorot nema kontant so tecnosta i e na perni (kako servo pumpa za volan) napravena e od aluminium , diznite za ovoj ured gi ima vo nekolku prodavnici vo skopje i toa kostaat 10-evra Baska se inaoksni , crevata se na se i tie so 10-evra ventilot za otvarawe zatvaranje toj e 2-evra malata elektronika i MAP senzor od koja bilo koja ensternalen neka e 15-20-evra TOA e TOA epa momci mislete mu ja kako jas sum go napravilo ova delovite se tie pumpata e problem. Ovaa pumpa sto ja ima e izvadena od nekoe vozilo koe bilo KE-jet so 12 cilindri so golemi cevni za dovod i odvod na gorio i povrat vo samata pumpa vakvi pumpi sum gledal po nekoi stari viluskari staveni im se za da go podignat startno ptitisokot na hidrolot a posle pumpata da go podigne na odreden pritisok. Spored praksa i teorija mozete seriski da stavite i dve pumpi po 5-bari taka ke dobiete 10-bari a protokot t.e. litrite vo minuta ke ostanat isti kao ne pumpata sto ima pomal protok i sekogas pumpata so opomal protok treba da bide vtorata pumpa. Eve vi uste eden pat za razmisluvanje.
« Последно менување: 20 Декември 2012, 22:22:53 pm mrmut »

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #32 на: 21 Декември 2012, 01:33:00 am »
Јас мислам да го качам Влатко на мотор, и со пумпица да ми шприца пред карбуратор, по просто од ова здравје. :D :D :D :D
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #33 на: 21 Декември 2012, 02:14:16 am »
хаха појше ке изгубиме така

Отсутен joco225

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #34 на: 21 Декември 2012, 13:04:50 pm »
Najprosto bi bilo da napunis vo usta voda/vodka smesa so 50:50 soodnos i so crevo da ja duvnes vo karburator koga ke ti treba extra snaga :))


Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #35 на: 21 Декември 2012, 20:10:00 pm »
Najprosto bi bilo da napunis vo usta voda/vodka smesa so 50:50 soodnos i so crevo da ja duvnes vo karburator koga ke ti treba extra snaga :))
А каде е малце уњенце , со вода/Алкохол смеса може да прави гаргара ако му се заарни ќе го голрне ама со малце уњенце неможе ќњ му се згади.

Од претходните линкови ништо не сте прочитале.

Ако мислиш дека со Water/Methanol Injection се добива многу снага тука си грешка максимум 5% што за 100HP е малце ама за 500HP не е малце но на 500HP мислам дека се добива 1 или 2% како што сум гледал една табела
тоа вака иде ако сакаш сила да добиш и имаш ваков систем немора да го давиш моторот со гориво , можеш да имаш смеса 12,5:1 или 13:1 каде моторот има највеќе сила и најдобро врти нема вишок гориво за да го глави како на 11:1 и нагоре тука горивото го глави моторот ама немаш детонации за да го скршиш , второ е палењето на моторот немора да го носиш во рано над 22*или 24* на средни накај високи вртежи , колку по рано палење колку моторот само довртува а нема изразита сила ама нема и детонации , третиот и битен бенефит при согорување ја намалува температурата во цилундерот под 800* а и раборната температура на моторот и температурата на воздухот што влегува во мотор е намалена , четврто ако дојде до случајна детонација водената пареа во цилиндерот служи како амортицер за да нема никакво оштетубвање на клип , глава цилиндер и.т.н.

Отсутен Gusla

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 115
  • Guslaro :D :D
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #36 на: 25 Декември 2012, 20:48:03 pm »
А што ке се случи и дали може да го ставам овој систем на двотактен мотор испланирав на пумпа малечка од вап таа ствара преку 10 бари притисок
Вози томос заеби ги скутерите :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Water/Methanol Injection
« Одговори #37 на: 26 Декември 2012, 21:17:41 pm »
А што ке се случи и дали може да го ставам овој систем на двотактен мотор испланирав на пумпа малечка од вап таа ствара преку 10 бари притисок
Pumpata treba da ja vrti nekoe elektromotorce so odredena brzina i da fuknes nekoja dizna kako od K-jet za da prodas tie se so malko cc/min pred karburator ama mislam deka ako nema nekoja prepravka dvotaktnama masina nema nesto mnogu da dobie , i preporacliko e pred gasenje edno minuta do dve da raboti vo mesto zatadi gorigoto sto ima vlezeno vo karter da moze da iskoci.