Автор Тема: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04  (Прочитано 292161 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1665 на: 25 Септември 2014, 00:48:38 am »
Welcome to the Patos Nano  team! :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1666 на: 25 Септември 2014, 01:19:26 am »
@Zoki - Испрана, како нова :D

@Dzo - H&R team :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1667 на: 25 Септември 2014, 08:26:03 am »
Потребна беше промената. Колата изгледа многу поскладно. :) Но, си има простор и за во иднина. :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1668 на: 25 Септември 2014, 12:26:04 pm »
Ме бендиса...некни ја видов пред Порта Џез со позиција запалена :)

Топче! Риспект :D

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1669 на: 25 Септември 2014, 13:55:34 pm »
Потребна беше промената. Колата изгледа многу поскладно. :) Но, си има простор и за во иднина. :)


oncoils or bagged. здравје да не брзаме. :D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1670 на: 25 Септември 2014, 17:56:53 pm »
Што е flatshift?

Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1671 на: 25 Септември 2014, 18:06:10 pm »
http://www.msextra.com/doc/ms3/launch.html

Eве убаво објаснување, не знам дали на FilipM е Megasquirt, ама сепак се збори за flatshift.
 
Цитат
The Megasquirt-3 Launch control system is a effectively a 2-step limiter and is typically used in drag racing applications for consistent hard launches and/or to build boost with a turbo-charged engine.
The flat shift settings allow full throttle shifts on a clutched vehicle, a switch on the clutch triggers the flat-shift rev limiting (for bikes, see also the bike shifting system that may be more suitable.) It is important to install the clutch switch with adjustability as the exact height has an effect on how well flat-shifting works. Flat shift is unlikely to be useful when running an automatic transmission.
The 3-step is typically used as a burnout limiter and will often be linked to a line-lock.
Cogito ergo zoom

Отсутен doktor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1672 на: 25 Септември 2014, 18:40:43 pm »
Како го има Филип изверзирано флет-от, бетар од типтроник :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1673 на: 25 Септември 2014, 19:06:52 pm »
Кај мене нема Megasquirt, туку кодот за Flatshift и LC е впишан во фабричкото ЕСU (Bosch Motronic 7.9.10)


Принципот е следен - Ограничувачот на обртаи на моторот може да биде изведен во две варијанти: Или станува збор за Soft(Fuel) cut - го лимитира дотокот на гориво, или станува збор за Hard(Spark/Ignition) cut и Timing retard


Софт кат (најверојатно) е употребен за Flatshift - се работи за временски интервали <200ms (Јас менувам на рака некаде околу 150ms) и не дозволува зголемување на обртаите при притиснат кумплуг и полна туража над 5000рпм

Во превод:



Flatshift од надвор:



Hard Cut се користи како граничник и за LC - LC кај мене е наместен на 4000-4100рпм, додека рев-лимитерот е на 6700-6800


Во превод, истово, само без Antilag (турбото има доволно брз Spool, па дури и прави натполнење без антилаг, само со LC)




Истото, само кај мене не пука вака пред тргнување, и што нема 450кс (На видеото 320)
« Последно менување: 25 Септември 2014, 19:30:55 pm FilipM »
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1674 на: 25 Септември 2014, 19:37:04 pm »
шубо вака последново. цел ден ке си се ланчирам.

Отсутен doktor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1675 на: 25 Септември 2014, 21:38:11 pm »
Брчење и одење, таман!

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1676 на: 26 Септември 2014, 22:58:36 pm »











Утре дистанцери назад, 5мм  ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1677 на: 26 Септември 2014, 23:25:46 pm »
Кукленце  :-*

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1678 на: 27 Септември 2014, 00:34:15 am »
И што ги кошта од фабрика вакви да ги вадат? Лепота.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #1679 на: 27 Септември 2014, 00:53:20 am »
Е вака веќе може,одличен 5!