па ако до сега си менувал мембрани и кабли, кај дизелот ке менуваш греачи(ретко додуша ако си ставиш квалитетни), и + филтер за навта и тоа е тоа одприлика само полека со обртаите оти летаат диктони(на декла) сепак се постари машини за тие пари што планираш да ги дадеш.
а друга работа е што фиат не би зел ако ги имам тие пари в раце, за 2000 евра побрзо би зел голф 3 1.9тди одколку фиат(инаку фиат возам моментално)
бош пумпа имаат старите дизели, common rail немаат.
Епа не сум имал искуство и јас со дизељи....но тоа е воглавно кај некој мотори...бош,греачи.....а што викаш за венто тди на пример?
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=621489
тоа сакам и јас да му кажам, 100 пати подобро му е да си земе VW одколку фиат, иако некоја година постар. е сега ако веќе го сака тој мотор подобро нека бара Алфа.
не е проблематичен моторот во фиат, квалитетот на другите работи е лош(исто му доаѓа како vw, seat, skoda, тука се Alfa, Lancia, Fiat)