Автор Тема: Возило во рикверц, а на надолнина се спушта со сецкање?  (Прочитано 3594 пати)

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Возило во рикверц, а на надолнина се спушта со сецкање?
« Одговори #30 на: 24 Декември 2012, 21:04:33 pm »
На иста угорница може во рикверц да пушта ако си паркиран надоле а во прва да не пушта ако си паркиран надоле, пред се затоа што никогаш односнот на запчаниците на прва и рикверц никогаш не се исти...
 само не ми е јасно од кај проценивте дека колата нема компресија кога воопшто немаме престсава за колкав наклон станува збор (односно колку степени)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Возило во рикверц, а на надолнина се спушта со сецкање?
« Одговори #31 на: 25 Декември 2012, 01:50:51 am »
imav jas drug problem na nizdolnica ako e kolata vo rikverc, na stariot wartbur 4-takten 1989, i toa na blaga nizdolnica, pri zapiranje  ako ne povlečeš  račna, a ostaviš vo rikverc, zaglavuvaše posle vo ler 5 - 10 minuti.. na modelite 1990 i 91 go otklonija toa, bila nekoja opruga vo menuvač. Ova se slučuvalo i kaj fičovcite.
No sega ponekogaš  mi se slučuva nešto slično i na fiestata, samo tuka znae da zaglavi vo rikverc i mora da ugasneš pa da odglavuvaš; ; tuka nekoj tolkuvaat deka ili pumpata za kuplung na moment go gubi kapacitetot ili pak hodot na pumpata (master cilindrot) stanuva kratok, t.e. otkažuva federot na hidr.druk lager.
« Последно менување: 25 Декември 2012, 09:06:32 am nefer »