Автор Тема: Проверка на турбината и нејзино чистење  (Прочитано 18881 пати)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #30 на: 18 Април 2011, 19:52:19 pm »
Мислам дека тој вентил стои на самата грана на почетокот
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #31 на: 18 Април 2011, 19:57:23 pm »
Знам каде е..само незнам како да се чисти оти тој не се отвора...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #32 на: 18 Април 2011, 22:30:18 pm »
А како се подесува положбата на вентилот што ја контролира турбината (wastegate actuator rod)? Како да се подеси соодветно без компјутер за дијагностика? Што значи покртатка должина на шипкта, а што подолга? Како се одредува оптималната положба?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #33 на: 18 Април 2011, 22:51:38 pm »
Кај турбините што не се регулирани преку компјутерот од моторот туку, класично преку притисокот во всисната гранка, се подесува на посебни испитни столови и бара поголема точност.Кај електронски контролираниот waste gate таа толеранција е малку поголема и компјутерот е тој што не дозволува (преку мап сензорот) да се надмине притисокот во всисот и цилиндерот.Должината на шипката во вториот случај може да се подеси и со вакум пумпа, при вакум од -0,7 бари да биде вентилот потполно затворен.
« Последно менување: 18 Април 2011, 22:55:27 pm marsher »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #34 на: 19 Април 2011, 00:08:21 am »
Убаво кажано ама без вакуум пумпа тешко изводливо... :( Мислиш на вентилот или на она јазичето на турбината? Можно е на 0.7 бари да не се повлечи до крај шипката во вентилот внатре тоа по мене би значело на 0.7 бари да се подеси јазичето да е скроз повлечено во лево (кон вентилчето) гледано одозгора над турбината
« Последно менување: 19 Април 2011, 00:24:40 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #35 на: 19 Април 2011, 02:09:35 am »
koga ke mi tekni deka komsijata go plati 900evra turboto za negovoto BMW 320d,ni na cistenje mi mava pametot ni na nisto,samo se molam da raboti kolku tolku  ;D....So znam ako ima nekoja pridobivka makar i mala,vredi da go iscistam,pa na kraj kraeva neka 'disi' (vo slucajov PRDI) motorot polesno i toj ima dusa  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #36 на: 19 Април 2011, 08:33:21 am »
Убаво кажано ама без вакуум пумпа тешко изводливо... :( Мислиш на вентилот или на она јазичето на турбината? Можно е на 0.7 бари да не се повлечи до крај шипката во вентилот внатре тоа по мене би значело на 0.7 бари да се подеси јазичето да е скроз повлечено во лево (кон вентилчето) гледано одозгора над турбината
Треба да го откачиш шипчето и да измериш две позиции.Една е при вакум од -0,7 во која крајна положба ќе се повлече , а другата е со рака да го повлечеш шипчето и да видиш во која крајна положба е затворн вентилот и не оди повеќе.Сепак треба да оставиш малку резерва на вакумскиот дел да не оди до крајната позиција.Па можеби и без вакум пумпа, ако делуваш со рака при претходно утврдените позиции,  на тоа место да ги поврзеш и вакумскиот дел и вентилот со шипчето.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #37 на: 19 Април 2011, 09:29:49 am »
Тешко дека вака ќе успеам. А замисли овде тие неколку сервиси што ги знам немаат вакуум пумпа. Дури и во опел кај твоите познаници ми рекоа шо ќе ни е таков инструмент (?!) Абе немам зборој ти реков... Има Љаљо во Прилеп ама кој ќе оди таму за вакуум... Ќе пробам експериментално да ја скратам шипката вака за едно 1-2 круга т.е. да го повлечам јазичето од турбината малку во лево па да видам како ќе се однесува... Ако не оди пак назад за 2 круга...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #38 на: 19 Април 2011, 15:16:50 pm »
Мислам дека е скратувавме.да пробаш да ја продолжиш за малку , па да видиш како ќе се однесува.
А вакум пумпа, стварно шо ќе им е, кога не им треба.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #39 на: 19 Април 2011, 17:52:05 pm »
Го извадов прво wastegate actuator-ot и го чистев колку што можеше. Потоа ја скратив шипката за 2 круга. Доста подобро се однесува но прашање е дали е тоа што треба. Сега многу полесно колата се движи моторот работи посмирено. Нека остани вака па следното доаѓање кај тебе тоа ќе го подесиш баш како што треба. Во меѓувреме ќе пробам и да додадат 4 круга што би значело додавање 2 од онаа положба што беше до денес па да видам и така како ќе се однесува. Факт е дека има осетна разлика што значи дека ќе треба малку да се позанимаваш со ова и да ја подесиш оптимално
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #40 на: 19 Април 2011, 20:38:40 pm »
No problemo...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #41 на: 20 Април 2011, 14:11:35 pm »
Za pocetok izvadete go dovodnoto crevo do turbinata.
5 minuti rabota e..ako istoto e barut suvo, nema ulje i ne e zamrsulaveno, podobro ne ja pipajte turbinata.

Ako e...togas good luck so demontiranje i montiranje.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #42 на: 20 Април 2011, 20:51:32 pm »
Доводното црево? Кое е тоа? Еден влез е од воздушниот филтер во турбината. Потоа има една метална цевка која оди во интеркулерот. На што точно мислиш?
И дали некој знеа како да го извадам интеркулерот? Го ослободив од шасија но неможам да го извадам надвор... Пластичните цевки за спој со цревата со турбото и егр-от неможам да ги извадам од шасијата. Има некој штос? Левата пластика што оди во егр-от личи како да можи да се извади од интеркулерот како да можи да ес одвои но незнам дали е така.

[датотека избришана од администраторот]
« Последно менување: 20 Април 2011, 21:50:38 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #43 на: 21 Април 2011, 09:10:31 am »
Da, na toa crevo mislam...



Interkulerot stvarno ne znam zasto ne mozes da go izvadis... (crnite plasticni cefki (kako na slikata sto si ja stavil sto idat do nego kaj mene se metalni i fiksni pa samo se otstrafuvaat...)

A i zosto bi go vadel koga kolata ti e relativno nova?
Sepak, koga ke go izvadis ne go plakni so voda...ima sprej za toa...(jas koristev Liqui Moly, ali ima i drugi valjda.)
« Последно менување: 21 Април 2011, 09:14:33 am Stratro »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Проверка на турбината и нејзино чистење
« Одговори #44 на: 21 Април 2011, 13:57:42 pm »
Ако мислеше на цревото од воздушниот филтер е сосем чисто и суво.  Колата е 2000 год. А колку км има  поминато само еден Господ знае. Toa што пишува 185000 км ништо не значи и прашање е колку имаат избришано. Затоа сакам да го извадам и исчистам интеркулерот. Кај мене е истиот мотор како што го приложив на сликата. Пластични се доводите до интеркулерот. Неможи да се извади затоа што нема простор да се повлечи нанапред удира во шасијата т.е. делот на кој се прицврстува предниот спојлер. Едната цевка од интеркулерот е со стега и можи да се извади (десната) но онаа од горе незнам дали можи да ја извадам Личи како да е тој дел заедно со неа делив има процеп мегу него и интеркулерот но непробав да го отворам плашејќи се за не го скршам. И на сликата од интеркулкрот личи дека се вади тој горен дел но не сум сигурен во тоа.
Кое средство го користеше од ЛМ?
« Последно менување: 21 Април 2011, 14:22:08 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!