Автор Тема: Одржување на турбина  (Прочитано 3591 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Одржување на турбина
« Одговори #15 на: 15 Ноември 2012, 20:36:51 pm »
Ај нешто од мене.
1- го стартуваш моторот
2- почекуваш 1-2мин. да поработи во место.
3- потоа тргни.
Овие работи се за сите миниатурни турбини по новиве возила иако се користат ретки масла сепак маслото треба да проциркулира низ тесните канали на турбото. Ова не баш го практикувам јас , си знам.
По мое е најбитно да се користи квалитетно моторно масло а немора да е познат бренд и редовно да се менува , а најважно од се е турбото да има конструктивнорт , за негова издржливост.

Пример има турбо по ознака GT2554V со турбински и компресорски тела наменети за тоа ХХХ возило , под истите ознаки таа турбина ја има и во BMW , VW и Mercedes кај една од овие марки јас нема сменето ниту една за повеќе од една година , од кога работам на таа марка на коли а од другите колеги дури имаат дефицит на такви турбини па и цените за половни се огромни.

Заклучок се е до марката на возилото за да бидат трајни турбините т.е. деловите. ;)

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: Одржување на турбина
« Одговори #16 на: 24 Ноември 2012, 01:38:01 am »
Пред некоја недела дискутиравме со класниот коа бевме на пиво за тоа како се одржува турбината. Оваа тема е доста интересна поради тоа што многу луѓе не знаат како да се однесуваат со колите што имаат турбо мотор. Па ајде да појасниме како се одржува во живот една турбина! За почеток:
Многу од луѓето (речиси сите) после после поагресивно возење одма ја гасат колата, што е голема грешка бидејќи не и оставаат доволно време да се олади. Значи после поагресивна вожња се остава колата да работи во место дваесетина секунди па после се гаси. Иако ја ова го практикувам при секое гасење.
Толку од мене, пишав тоа што знам. Споделете ги вашите совети/искуства околу турбините.
Потребно е да се почека малку после возење со пооптеретен мотор не заради тоа што треба да се олади туку да паднат вртежите на турбината кои во моменти се до 120.000 врт/мин. Ако го изгасите веднаш моторот таа продолжува да се врти уште некое време а дотокот на масло во лежиштата е прекинат па така тие се вртат да речеме условно суви. Ете тоа е... :)

Отсутен toti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 96
Одг: Одржување на турбина
« Одговори #17 на: 29 Ноември 2012, 15:24:07 pm »
da da  ;D