Ај нешто од мене.
1- го стартуваш моторот
2- почекуваш 1-2мин. да поработи во место.
3- потоа тргни.
Овие работи се за сите миниатурни турбини по новиве возила иако се користат ретки масла сепак маслото треба да проциркулира низ тесните канали на турбото. Ова не баш го практикувам јас , си знам.
По мое е најбитно да се користи квалитетно моторно масло а немора да е познат бренд и редовно да се менува , а најважно од се е турбото да има конструктивнорт , за негова издржливост.
Пример има турбо по ознака GT2554V со турбински и компресорски тела наменети за тоа
ХХХ возило , под истите ознаки таа турбина ја има и во BMW , VW и Mercedes кај една од овие марки јас нема сменето ниту една за повеќе од една година , од кога работам на таа марка на коли а од другите колеги дури имаат дефицит на такви турбини па и цените за половни се огромни.
Заклучок се е до марката на возилото за да бидат трајни турбините т.е. деловите.