Автор Тема: Проблем со електрониката  (Прочитано 11269 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #30 на: 07 Јуни 2014, 14:13:35 pm »
Zdravo decki, edno prasanje okolu elektronika , se Raboti za opel Astra 1.6 16v, posle domasno perenje na motorot , se javija nekoi implikacii, kako prvo volanot ne e toj sto bese, znaci tezok e za vrtenje kako da nema voopsto servo (a ima) ,vtoro na salt tablata sveti sijalicnakata za akulumatorot (prethodno ne svetese), zedov multimetar na nezaapalena kola  12.4V, koga ke bidi zapalena 14.4 ili 14.7, po ova gledam deka akumulatorot se polni. Vasi preporaki i mislenja iskustva, , ,  Toa e toa za sega :(

Негде ти влегло вода и ти прави спој. И на мојот болид кога ке пројдам низ вир ми се запалува сијаличката за акумулатор, па по 2-3 секунди откако ке го пројдам вирот се гаси.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #31 на: 07 Јуни 2014, 21:53:00 pm »
Vo red, toa, no sega ima problem so servoto, volanot e tezok kako mehanicki a ne kako servo  :(
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #32 на: 07 Јуни 2014, 22:50:30 pm »
Слабо ти полни алтернаторот зато и сервото тешко врти нема доволно струја.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #33 на: 07 Јуни 2014, 22:58:04 pm »
Aleksandar_Bt izmeriv na akululator i gledam deka toj se polni pri zapalena kola, no mozno e vikas da ne dava dovolno struja an pumpata za servo ??? ili taa e izgorena mozebi
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5281
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #34 на: 17 Јуни 2014, 15:43:17 pm »
Девојка ми приметила од пред некој ден дека при вожња се палат гасат сијаличките под брзинометарот на шал таблата (голф 3). Го повозев еден круг и изгледа како да на нерамнини некаде се губи контакт... се слуша шмелцање и набрзина се палат-гасат сијаличките на шал таблата.

Прашањето е дали можам да ја возам колата до сервис (сервисот каде идам не е претерано далеку ама не е ни блиску), пошто некаде имам слушнато дека вака може и да се запали нешто додека има шмелцање (не знам колку е јака амперажата на шал таблата, ама боље да си сигурен него кабает)...
Дали некој имал слично искуство, или се сомнева што може да биде проблемот?

Логично е да се провери ожичувањето и слично, да се измерат напоните, ама си мислев да не има некоја слаба точка со електрониката кај голф тројките што може прво да се провери...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #35 на: 17 Јуни 2014, 20:00:11 pm »
Акумулаторот кога ти е сменет?

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5281
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #36 на: 28 Јуни 2014, 20:06:10 pm »
@djidji испадна дека нема врска со електроника или акумулаторот. Проблемот беше до количината на течноста за кочниците. По совет од пријател, проверив и испадна дека флуидот е блиску до минимумот. Дотурив (Aral HS DOT4) и одтогаш се е ОК...

Денес друга заебанција, ми се зезна нешто со сувозачкиот прозор. Се заглави на пола не иде ни надолу ни нагоре. Се слуша дека регулаторот (или моторот) реагира на тастерот, но ништо не се случува потоа. По читање на форумиве за VW изгледа е можеби сајлата за влечење на стаклата, или пластичен запчаник, но може да е и моторот.
Читам дека замените на цели регулатори/мотори не траат долго и дека стануваат досадни заебанции. Затоа се мислам да поставам рачен олд скул систем со рачка спуштање/подигање на стаклата (можеби полесно би било само да ја заменам цела врата, ако налетам на некој отпад на врата со иста боја и со мануелно подигање на стаклата).

Отсутен slaki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #37 на: 02 Ноември 2014, 19:26:23 pm »
Дечки имал ли некој ваков проблем.... Seat Ibiza 2000год со големиот црвен дисплеј се зезна радиото... се пали се гаси само од себе независно дали има контакт или нема. Исто така кога се пали знае да не свири туку само светка и сецка, па после некое време ќе посвири па пак сецка и трепка. Морам секоја вечер да вадам клема да не ми го испразни акомулаторот и еве веќе 3дена сум со таков проблем. Денес го извадив цел дисплеј со цела кутија од позади и ќе го носам кај еден колега од работа, се бавта со радија ама лампаши, па чисто да го погледне. Дали имате некој совет или некој паталец или некој електричар... некој радија што чепка???

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #38 на: 02 Ноември 2014, 20:10:11 pm »
Како да немал. Секој имал таков проблем со таа Ибица. Катастрофа е таа централан конзола, види Ace-106 дали може да ти каже ако го средија на Ибицата.

Ама не очекувај некое паметно решение со тој дел. Дисплејот ти работи или отиден е? Тие знаат да цркаат и да се растечнуваат ептен многу.

Отсутен slaki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #39 на: 02 Ноември 2014, 21:24:36 pm »
Не е цркнат, ама знае да губи бои како стиснат дигитрон :)
Веројатно тоа е почетокот, ова е втор стадиум со сецкањево и палењево неконтролирано и трет стадиум мрак :)... Ај да видиме Аце дал ќе пише нешто корисно

Отсутен slaki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #40 на: 10 Ноември 2014, 13:28:37 pm »
Веројатно е скршена основата на дисплејот од притискање кога ми губи контакт и поради тоа се случува некој спој.
Да не имате тел. од луѓе што расклапаат да видиме да не има некое случајно?

Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #41 на: 10 Ноември 2014, 20:10:05 pm »
imam nekoj problem so vw vento 2.0 gt 115ks 93god. Voedno kolata raboti perfektno nema nekoja strasna potrosuvacka 7.5 - 8/100 plin na otvoreno do 1.5-11/100 grad. e sega so e problemot: koga zastanuvam na semafor i kolata raboti pod mala turaza po okolu 30 sek pucnuva da trokira i koga svetnuva zeleno i sakam da trgnam koga ja gazam turazata namesto da go primi obrtajot pocnuva da gusi i na povlekuva treba nekolku pati aj ja isturaziram nad 3000 i onda pocnuva da raboti kako sto treba do naredno ostavanje pod mala turaza
(ova se slucuva na temperatura na 70 C) aj nekoj sovet da vidam na dijagnostika ne pokazuva nisto se raboti besprekorno

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #42 на: 10 Ноември 2014, 20:25:46 pm »
плинскиот уред каков ти е? на дизни или на плочка?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #43 на: 10 Ноември 2014, 20:26:47 pm »
sekventen dizni pali benzin po  1 min se vrajka na plin ko ce zagrej nad 80 pali na plin direkno


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со електрониката
« Одговори #44 на: 10 Ноември 2014, 20:28:44 pm »
однеси ја колата на авто дијагностика... да беше плинот на плочка ке ти кажев плинот да се прештелува... вака може да е било кој сензор... на автодијагностика ке видат што и е...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време