Бидејќи, како и со S16- ката, HGT- то ќе се употребува за чести кратки, а и за подолги патувања, планирам начинот на одржување да биде комплетно ист како и со неа за да можам да си го возам со мерак, без грижа и да бидам комплетно сигурен за тргнување на пат.
Епа да започнеме...односно да продолжиме како и досега

1. Денеска заменети ребраст, клинест, затегач и ролер со комплетен Continental Direct Timing Belt Kit.
2. Заменета водна пумпа Continental.
3. Бидејќи на левата предна спона забележав мала луфта заменети се и двете ( левата и десната ) со адекватни од програмата на Continental.
4. Заменет е и семеринг на радилица алијас коленасто вратило

бидејќи од таму пушташе малку уљенце ( ...Google од таму беше флекичето кај тебе во гаража

).
Утре ќе биде штелната предницата, а потоа ( можеби утре ) ќе биде заменето уљенцето со филтри ( за уље и за клима ), а во многу блиска иднина планирам да ги заменам гумите со Hankook Ventus V12 Evo или Goodyear Eagle F1 со димензија 215/40 R16, како и ламела, потисна и друк лагер со адекватни од програмата на OMP.