Автор Тема: Изработка на изолациона кутија за конусен филтер за воздух K&N i57  (Прочитано 67729 пати)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Да бе да го пратиме и после да немаме тука гојдо. Ако се врати после ко неонка да свети шо праиме?
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Ќе ме пратите да шетам низ град место улично осветление. И така општина нема намера да ја одржува мрежата за осветление, ниту пак да плаќа долгови на ЕВН.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Незнам дали јас не прочитав или ти немаш напишано каква е разликата пред и после ставањето на изолацијата?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Цитат
Во немање на содветни мерни инструменти не сум во можност да ги квантифицирам придобивките од овие зафати и модификации. Сепак најзабележливо намалување на бучењето кое нагло се доби со промената на филтерот. Намалено е и внатре и надвор, но внатре е поосетливо затишувањето. Всушност при цивилна вожња (без нагазување до даска) не се слуша "мукањето" на конусниот филтер и изгледа исто како и со фабричкиот филтер со резонатор. Кога ќе ја натепам гаста има мукање, но драстично потивко одошто порано. Во однос на пеформансите, моја перцепција е дека има разлика. Имав прилика да ја извозам на подолга релација на отворено, т.е. Скопје - Парк Гиновце и назад. Имам чувство дека е поагилна и дека подобро убрзува. На пристигање во Гиновце ја отворив хаубата и ја допрев внатрешноста на кутијата и самиот филтер. Беа камен ладни, т.е. драстично поладни од амбиентната температура. За разлика од нив остатокот од внатрешноста на моторот си беше прописно топол. Инаку, висината на кутијата и дебелината на изолацијата на капакот се прилагодени така што кога ќе се затвори хаубата да нема зјај, т.е. да се спречи евентуална циркулација на топол воздух. Тоа што внатрешноста на кутијата беше ладна е доказ дека добро го имам иземерено просторот и сум ставил доволно изолација за таа цел.

Како и да е, субјективноста на човекот може да биде многу голема, а јас како креатор на сето ова да сум подсвесно пристрасен кон придобивките. Ако утре времето не е врнежливо ќе излезам и ќе направам тест на меѓузабрзувањата како оние кои ги правев претходно, па ќе споредиме.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Jaс имам мултимер со сонда за температура, со пола метро кабел. Кажи ако ти треба.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Ili moze na skener da j stavi i da vidi razlika vo temperaturata

Slicno na ova http://www.youtube.com/watch?v=I7W51TsBjNs
« Последно менување: 16 Април 2011, 16:02:05 pm Petar »

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
@Deni Ако гојдо нема не знам кој има такво нешто :)
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
@Deni Ако гојдо нема не знам кој има такво нешто :)
Па вика немал мералка... Ја божем за арно...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
@Deni Ако гојдо нема не знам кој има такво нешто :)
Па вика немал мералка... Ја божем за арно...
Топломер за бебиња за у гз што им мерат, сигурно има ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Имам за у пи*чка, ама го неам употребено пошо ѕверов дома ми е курто.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Планирам да ја изолирам кутијата за воздушниот филтер и цревата до турбото со нешто слично како на сликата во прилог. Предложи ми некој тенок лесно свитлив термоизолационен материјал

Еве и нешто слично како твоето решение
http://www.kseries-tech.com/forums/viewtopic.php?f=16&t=229

[датотека избришана од администраторот]
« Последно менување: 23 Април 2011, 19:34:34 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
слично нешто и јас имам направено,бидејќи куќиштето и цевката за довод на свеж воздух се одма позади ладњаците од моторот а печурката ја извадив многу бучен моторот беше на високи обртаи и однатре куќиштето е обложено со фолија,филтерот е оригинал МАНН,и да ви кажам многу повеќе прима гас и потрошувачката се намали за разлика од печурката,не беше никако изводливо да се стави кутија на печурката бидејќи место нема игла кај да се провне

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Дали како изолација на кутијата за филтерот и цревото што оди до турбото можи да се употреби онаа сребрената фолија за заштита од сонце на шофершајбните? Таа одлично ја рефлектира топлината!
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2784
Имам за у пи*чка, ама го неам употребено пошо ѕверов дома ми е курто.

никако да сватам која буква ја заменува фуснотата... од прееска правам комбинации да го најдам загонетниот збор :D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
a zosto kutija? ako e za kutija poarno originalot da go vozis