Преносот е поинаков и при мал број на вртежи се постигнува голема снага, а со тоа и забрзување. Обртниот момент секако е помал од оној кај турбо дизелите на хартија, ама чувството на лепење за седиште е поголемо отколку кај турбо дизелите и филингот секако е бољи нормално ради недостатокот на бучава, а и не чади позади кога даваш нагло гас до даска, па да те пцујат тие позади
Економични се многу, значи ефикасни нели - целата поента е во преносот! Аха, да, ова беше и со погон на сите тркала ако игра некоја улога, освен што е потежок за незнам четврт тон
Сега DSG се репрограмабилни, па така може да си поигра човек на колку вртежи сака која брзина да му префрла, сакал кратки, сакал долги преноси, може е поединечно за секоја брзина... Чуда се прават денес, а вие уште упорно се надмудрувате дали е бољи турбо дизел или бензинец.