Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173038 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15465 на: 23 Декември 2014, 11:01:48 am »
Сеедно..плинот не треба да е аргумент за бензинците.
Дајте друго нешто.

Пред некое време постирав тест мегу БМВ М3 и БМВ Алпина дизел.
(турбо бензнец вс турбо дизел).

Го изледа ли некој?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15466 на: 23 Декември 2014, 11:06:52 am »
Јас не, пошо не ме интересира, да би бил брутално искрен.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15467 на: 23 Декември 2014, 11:07:06 am »
Еве ти втора шанса...


..или ако не ти се гледа , еве го заклучокот..

Alpinata dizel e poteska, ima preku 100 KS pomalku, ima poveke tork, povelkuva podobro na niski....ima podobar start od mesto  i e za mnogu malku pospora na 400m...po mirno raboti, potivka e, podobro koci i ima podobar hendling.

Voedno e i izbor na novinarot koj gi testira.


... i pomalku trosi.



...и сега што?
Да ја правиме М3 на плин? ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15468 на: 23 Декември 2014, 11:14:39 am »
Дјуд, ако тогаш не ме интересирало видеото, тешко дека сега ќе ме интересира. Али фала за укажаната втора шанса.

Јас лично, во секое време пре би М3, него ли Алпина Дизел. Не викам дека тоа е подобро, нити ќе убедувам некого во тоа, нити па глеам било каква поента во тоа јас да убедувам дека М3 е боље, или ти да ме убедуваш дека Алпина Дизел е боље. Едноставно, М3 би бил мојот личен избор.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15469 на: 23 Декември 2014, 11:19:26 am »
Постов би имал смисла во друга тема.
Ок.
No fuss. ;D


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15470 на: 23 Декември 2014, 11:51:17 am »
Stratro,

А како беше оној муабетон со турбо-дизел Alfa 159 2.4jtdm чипувана на 250КС vs атмо-бензин Calibra 2.5 V6 сток на 170KS?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15471 на: 23 Декември 2014, 11:55:06 am »
Stratro,

А како беше оној муабетон со турбо-дизел Alfa 159 2.4jtdm чипувана на 250КС vs атмо-бензин Calibra 2.5 V6 сток на 170KS?


Таа Алфа е над 9 секунди до 100 ка по каталог фабрички. Ништо не ја спасува.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15472 на: 23 Декември 2014, 11:56:51 am »
8.3 e Aлфата.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15473 на: 23 Декември 2014, 12:12:26 pm »
8.3 e Aлфата.

Над 8 мислев погоре де..typo.Цела секунда се разлика во старт.
Плус ако ја дозаебал со лош чип...ето ти.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15474 на: 23 Декември 2014, 12:17:47 pm »

Најверојатно не е ни чипувана по мое мислење. На Алфаоунер има 3 добро чипувани 2.4-ки. Најјаката е 272 коњи ,другата 250 и трета е тука некаде.Едниот е во Брера,др два во 159. Се наоѓаат некаде околу границата на 6 секунди.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15475 на: 23 Декември 2014, 12:20:24 pm »
Тоа веќе не знам, сопственикот така си изјавил.

Иначе Гојдо..контра пример:
Џандарските Крајслери В6 се околу 10 секунди до 100 ка.
Знаеш шо ке им се деси со Астра 1.9 дизел со слична коњажа? ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15476 на: 23 Декември 2014, 12:24:48 pm »
Незнам како поинаку да ви објаснам освен сликовито...
Не дека сум ко слеп за стап по дизел исклучуиво, но дизелот "случајно" се понаша онака како што барам од едно ауто...




Нормално дека постои бензинец кој може слично, али од ауспух 100ки му искачаат....во евра.
Па уште ако е шестерец за да не тресе вилица... Пфффффффффффффффффффффффффффффффффф...

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15477 на: 23 Декември 2014, 17:00:02 pm »
39.30-45.00


Главното 49.55   ...is half of the sportiness
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15478 на: 23 Декември 2014, 18:47:34 pm »
^ Ова е голем комплимент за TDI: дур бензинецот се токми да почне, дизелот више завршил работа.

да точно... дизелот завршил работа а бензинецот само се спремал да почне и не гледам каде е тука комплиментот... јас гледам ТРАГЕДИЈА...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15479 на: 10 Јануари 2015, 15:42:58 pm »
На тема HCCI

An Extreme Learning Machine Approach to Predicting Near Chaotic HCCI Combustion Phasing in Real-Time
Цитат
The algorithm is fast, and efforts are being made to implement it in real-time on the low-cost Raspberry Pi platform. Finally, the broader objective of this new modeling approach is to enable a new class of cycle-to-cycle predictive control strategies that could potentially bring HCCI’s low engine-out NOx and high fuel efficiency to production feasible gasoline engines.