Автор Тема: golf 1.8 8v gti  (Прочитано 8737 пати)

Отсутен simonx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
golf 1.8 8v gti
« на: 09 Април 2011, 09:46:08 am »
Имам една голема мака која 100 мајстори во Струмица неможеа да ја средат па може некој имал искуство па може да помогне.
Е вака сеа кога е ладен моторот пали без никаков проблем, а од кога ке загрее и ако го угасам и ако постои повеќе од 5 мин нема шанси да запали или па ако запали со долго верглање се гуши моторот (пресисува). Му беше местено палењето, чепкан K-Jetronic - от и ништо од бизнисот. Дај ако знае некој да помогне да го средам проблемов оти почнува на нерви да ми иде. Позз.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #1 на: 09 Април 2011, 11:26:26 am »
Види со друга бензинска пумпа, можеби коа ке загрее... да не работи добро...
Види може имаш проблем со бомбината... да и е при крај душата, па да зеза работи и не работи...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #2 на: 09 Април 2011, 11:32:31 am »
Саух-от не ти исклучува...!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #3 на: 09 Април 2011, 11:38:36 am »
Еееее во право е и Џиџи... саухот е еден чешел џек и откачиго... пробај без него да ја запалиш... со малце гас... или зголемија од место лер гаста, и пробај така...

Отсутен simonx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #4 на: 09 Април 2011, 12:53:53 pm »
Откачен е саухот не е до него ке треба да барам друга бомбина или помпа па да видам

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #5 на: 09 Април 2011, 13:02:34 pm »
Епа... едно од тие две е ... 100%

Отсутен simonx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #6 на: 09 Април 2011, 13:06:00 pm »
Јас мислев нешто K-Jetronic -от да не зафркава.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #7 на: 09 Април 2011, 13:07:13 pm »
Си пробал без филтер за воздух?

Отсутен simonx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #8 на: 09 Април 2011, 16:35:59 pm »
da isto :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #9 на: 09 Април 2011, 16:42:49 pm »
da isto :D

Тогаш ти е K-Jetronic ДЕФИНИТИВНО !!!

Hot starting difficulty


1)Loss of rest pressure;
Do a pressure test and focus on the rest pressure.If
it does not pass,check for a defective fuel pump check
valve,defective fuel distributor,faulty system pressure regulator and leaking cold start injector.

2)Airflow sensor adjusted incorrectly;
Check height,centering and for binding.Remove the boot and loosen the center line on fuel distributor to
relieve control pressure.

3)Sticking or binding of the control plunger;
Remove the fuel distributor and ensure that the control plunger moves freely.

4)Injectors leaking;
Remove the injectors from the intake manifold and with the ignition key on/engine off,press on the center plate to pressurize the system.Inspect and replace any injector that is leaking.

5)Cold start injector leaking;
Same test as above.

6)Shorted thermo time switch;
Cold start injector is dependent of this component.

7)Incorrect control pressure;
Do a pressure test and verify that the warm control pressure is within spec.








« Последно менување: 09 Април 2011, 16:53:10 pm djidji »

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #10 на: 09 Април 2011, 17:46:24 pm »
Другар, види да ти кажам.. и јас имав ист ваков проблем пред 2 години со пежото...  со Каџетроникот, е сеа види... каков беше кај мене проблемот

кај мене го имаше овој проблемот, пример палиш сабајле прво палење топ... на 1000-1050 вртежи, и коа ке загрееше колата и коа ке треба да се изгаси саухот не го гасеше туку... го држеше повеке... и од самото што колата се загреала и ги кренала сама обртаите и ако колата работи во место на 850 вртежи работеше на 1200-1300 вртежи

После тоа јас го откачив саухот... и на најладното палеше без саух... само додека не загрееше моторот, да поминес 1 км пример работеше на 600 вртежи и после сам си доагаше до 800-850...

А затоа ја викам, под саух работеше на 1000-1050 бидејки од 600 минимални, саухот дава + 400 вртежи и доага до 1000-1050
А затоа и коа ке загрее пример на 800-850 вртежи плус саухот од 400 доагаше до 1200-1300 каде бесе неподносливо...

И чичо го одштека ... саухот и чао џаци :)

Отсутен simonx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #11 на: 09 Април 2011, 18:16:03 pm »
Саухот е изваден никогас и не е ставен и некојпат пак работи на повисоки вртежи во место без саух.Проверени се сите цевки кои прават вакум, се е во ред а тод џиџи што ми го кажа мислам дека ако не сака никогаш да пали а јас кажав дека само кога загрева не пали.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #12 на: 09 Април 2011, 18:22:06 pm »
Јас го кажав како пример... значи, кај мене иде во плус, а кај тебе во минус...

А ЕГР вентилот го имаш видено, дали пушта ?

Отсутен simonx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #13 на: 09 Април 2011, 18:22:44 pm »
егр има голфот не сум видел тоа а мислам оти нема

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: golf 1.8 8v gti
« Одговори #14 на: 09 Април 2011, 18:55:46 pm »
Саухот е изваден никогас и не е ставен и некојпат пак работи на повисоки вртежи во место без саух.Проверени се сите цевки кои прават вакум, се е во ред а тод џиџи што ми го кажа мислам дека ако не сака никогаш да пали а јас кажав дека само кога загрева не пали.


Не е така simonx, еве кога не пали ... :


Engine turns but won't start

1)No fuel pressure;
Test the fuel pump and pre-pump and do a fuel pressure and volume test.

2)Jammed and/or sticking airflow sensor;
Remove the boot that goes to the intake and loosen the center line on fuel distributor.This will relieve
the control pressure.Press down on the center bolt of
the plate and you should feel no resistance or binding.Also check that the rest height and centering are correct.

3)Auxillary valve is sticking;

4)Defective cold start injector;
If the injector does not function,the air-fuel ratio will be lean,preventing easy start up.

5)Shorted or defective thermo time switch;
The cold start injector will not work if the thermo
time switch is defective.Check this in the event that your cold start injector does not function before replacing.

6)Control plunger sticking;
Remove the fuel distributor from the airflow sensor and check to see if it moves freely.

7)Restricted injectors;
For this to be the cause,they would have to be severely restricted,which is why I listed it last.Do
an injector flow test and ensure that the delivery is
near equal.