Ако го имаш моментот на движење поготово на угорница, АСР е добра работа. Ама ако застанеш - нема да ти даде да тргнеш! Понекогаш е добро да дадеш малку шлајфка на тркалата. Тоа го пишува по упатства отприлика вака:
IMPORTANT When driving on snow,
with snow chains fitted, if may be helpful
to switch off the ASR function: in these
conditions in fact, skidding of the driving
wheels when moving off helps to obtain
better traction.
Јас би рекол дека исто е и со зимски гуми ко` со ланци. Еднаш штом го добиеш моментумот, веќе пак го палиш АСР.
АСР-от има една лоша маана, а тоа кога двете тркала сакаат да шлајфнат (под подвожњакот кај Симпо накај црниче на пр.), и кога наеднаш ќе ја намачи силата на моторот. Се случува таков џерк рајд, што може некој да ти се насмее на улица
Па кога ќе ми текне: фино лепо - АСР оф да не биде посер он