Автор Тема: Why Quattro?  (Прочитано 5645 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Why Quattro?
« Одговори #15 на: 06 Октомври 2012, 23:40:55 pm »
Еееееееххххххх милина да ве чита човек, шчо убо сте сложни сите  :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Why Quattro?
« Одговори #16 на: 06 Октомври 2012, 23:51:15 pm »
Spomnav zakluceni cisto kako najprosto resenie.
I da se LSD pak ke blokiraat po potreba. :)

Sepak dzabe pogonot na Subaru Impreza 1.5. ;)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Why Quattro?
« Одговори #17 на: 06 Октомври 2012, 23:55:01 pm »
Хахаха :D Сега ме потсети на муабетот што го правевме: Субару Џасти:!


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Why Quattro?
« Одговори #18 на: 07 Октомври 2012, 01:13:39 am »
 ;D ;D ;D ne e se taka rozevo( neli dare  ;D ;D ;D)...i jas zimoska si orav so esp off i si idese koliceto super so letni izgoreni gumi  ;D ;D...se dodeka ne zastanes  :o ...edno zastanuvanje, propaga borata (tenk) vo snegot,  i pravis slajka koja e podmrznata, nisto ne pomaga, nit napred nazad, nit slajf..samo mala pomos da te mrdne od mesto i pak si oras  ;D ..mora zimska guma i visina da imas ako vozis nadvor od naseleno mesto inaku i snegot od dole te vkopuva ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Why Quattro?
« Одговори #19 на: 07 Октомври 2012, 01:14:56 am »
со добра зимска гума ништо нема да те застане

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Why Quattro?
« Одговори #20 на: 07 Октомври 2012, 01:17:25 am »
Drvo eventualno.






Ili 25cm sneg. :) :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Why Quattro?
« Одговори #21 на: 07 Октомври 2012, 01:26:16 am »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Why Quattro?
« Одговори #22 на: 07 Октомври 2012, 01:33:15 am »
TCS или ASR се дел од ESP системот !

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Why Quattro?
« Одговори #23 на: 07 Октомври 2012, 01:37:49 am »

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Why Quattro?
« Одговори #24 на: 07 Октомври 2012, 02:32:26 am »
За тоа служат други системи, а не Electronic Stability Control (Program). Повеќе ќе помогне Anti Slip Regulation (ASR) отколку ESP, (иако некогаш е потребно и да се исклучи, затоа и најчесто постои копче за гасење на ASR)

Edit: Aaa,  добро, си се попраил ;)


Море све исклучено во зима, еднаш се укопав во снегот ради тој посран АСР, никад више
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Why Quattro?
« Одговори #25 на: 07 Октомври 2012, 02:48:58 am »
 ???

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Why Quattro?
« Одговори #26 на: 07 Октомври 2012, 08:00:38 am »
Ако го имаш моментот на движење поготово на угорница, АСР е добра работа. Ама ако застанеш  - нема да ти даде да тргнеш! Понекогаш е добро да дадеш малку шлајфка на тркалата.  Тоа го пишува по упатства отприлика вака:
Цитат: uputstvo za 166
IMPORTANT When driving on snow,
with snow chains fitted, if may be helpful
to switch off the ASR function: in these
conditions in fact, skidding of the driving
wheels when moving off helps to obtain
better traction.



Јас би рекол дека исто е и со зимски гуми ко` со ланци. Еднаш штом го добиеш моментумот, веќе пак го палиш АСР. 

АСР-от има една лоша маана, а тоа кога двете тркала сакаат да шлајфнат (под подвожњакот кај Симпо накај црниче на пр.), и кога наеднаш ќе ја намачи силата на моторот. Се случува таков џерк рајд, што може некој да ти се насмее на улица ;D Па кога ќе ми текне: фино лепо - АСР оф да не биде посер он :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Why Quattro?
« Одговори #27 на: 07 Октомври 2012, 10:30:52 am »
Во најголемите вијулици пред некоја Нова Година на стража - сите џипови/цепачи/татини си стоеја по крајот од патот чекајќи да помине чистач за снег. Иако имаа АСР/ТЦС/МЦС... Чат пат и блокирачки диференцијал (нормално неблокиран - пошто незнаат да го уклучат)

Јас со ТС800 немав никаков проблем. Си се смеев поминувајќи по патот. :) И им пожелив и за следната година пак да не купат зимски гуми.


П.С. Стигнавме за некои 2.5 часа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Why Quattro?
« Одговори #28 на: 07 Октомври 2012, 10:49:40 am »
isto. so predna vleca i zimski gumi iskacuvav tamu kade sto nekoi suv ne mozea (so letni)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Why Quattro?
« Одговори #29 на: 07 Октомври 2012, 12:33:40 pm »
Не мора да е кватро!
Кој има ЕСП ќе искачи без проблем.

Што има врска ЕСП со искачување снежни угорници?!
Traction Control, Asr и тн. згрешив за есп .

jas ke ti ja dadam kolata so ASR ako se iskacis javi mi se