Автор Тема: Регистрација  (Прочитано 5878 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Регистрација
« Одговори #15 на: 01 Април 2011, 18:23:52 pm »
Јас пред да правиме собир регистрирав еден шевролет, кога поминав технички ми даде еден лист и ми кажа да го чувам и со него наредната година нема да платам.

Да ти кажам право и јас го регистрирав второто мое возило, Шевролет Калос 1.2 бензин, и бидејки е 2006 година и прв пат му правев технички во Хисар-визбегово... Со тој лист, техничкиот нема да го платиме, и после 2 години сме на технички а осигурање мора да платиме...  и плус ке имаме попуст веројатно на осигурањето... не знам што не запамтив тој што збореше...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Регистрација
« Одговори #16 на: 09 Април 2011, 04:12:45 am »
neznam dali seuste mozi od 96 ta da se prefrli na mak.tabli,ali ako mozi racunaj na cena od 800evra pa nagore,zavisi od modeloti od spedicijata so ke ti gi vodi dokumentite...pod 800 evra nema sansi da pominis....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Регистрација
« Одговори #17 на: 17 Јуни 2014, 11:57:40 am »
Ме интересира, што ако имам на пример Голф 1 и во него ставам на пример Би турбо, па се најде некој
полицаец на улица ме застане и ме прати на технички, а од таму на хомологација.
Пошто фабрички никад не бил вграден турбо полнач, а камо ли би турбо, нема да пројде.
Да е во Германија, знам дека ќе пројде, со незнам каков документ, и ќе може да се вози, мислам дека овде
ќе те тераат да го вратиш во фабричка состојба.
Кога ќе се сменат законите во нашата чудесна земја, да можеме да си праиме надоградби на возила, се прашувам?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Регистрација
« Одговори #18 на: 17 Јуни 2014, 17:52:44 pm »
Ме интересира, што ако имам на пример Голф 1 и во него ставам на пример Би турбо, па се најде некој
полицаец на улица ме застане и ме прати на технички, а од таму на хомологација.
Пошто фабрички никад не бил вграден турбо полнач, а камо ли би турбо, нема да пројде.
Да е во Германија, знам дека ќе пројде, со незнам каков документ, и ќе може да се вози, мислам дека овде
ќе те тераат да го вратиш во фабричка состојба.
Кога ќе се сменат законите во нашата чудесна земја, да можеме да си праиме надоградби на возила, се прашувам?

нема да те тераат да го вратиш во фабричка состојба... значи, ако те фати полицаец и се заинати, на технички ке те прати и ке докаже дека имаш не соодветен мотор т.е. тој мотор не е тој што ти го пишува во сообраќајна... незнам како и по кој избор, ама може да одреди 2 работи... казна и да те прати на а-тест или казна и да ти го земат возилото...

на регистрација ако реши да порвери тој на технички нема да ти пројде колата, ке мора да идеш на атест...

значи, сите патишта водат кон атест на моторот.. немора да биде машински факултет, атести прават и автомото сојуз... јас во АМСМ го атестирав моторот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Регистрација
« Одговори #19 на: 17 Јуни 2014, 17:58:14 pm »
Можеш да смениш но тоа што ќе го направиш малку од малку да биди во некоја нормала,па ке си го атестираш,насекаде(освен Тетово,Гостивар,Струга и нив слични места) е исто како кај нас.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Регистрација
« Одговори #20 на: 18 Јуни 2014, 12:13:14 pm »

значи, сите патишта водат кон атест на моторот.. немора да биде машински факултет, атести прават и автомото сојуз... јас во АМСМ го атестирав моторот...
[/quote]Тоа и ми беше муабетот, ако во такво возило никаде не бил вргаден таков мотор како што имаш во возилото ти,
нема никогаш да ти пројде на атест.
Зборам за разноразни комбинации, кои што поминуваат во светот, а кај нас не.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Регистрација
« Одговори #21 на: 18 Јуни 2014, 15:13:11 pm »
i kaj nas proaga se. samo si ima standardi kako toa treba da izgleda ishto treba da se napravi. ako moze zastava poli-pikap i vardburg karavan da se atestira dizel vo nego i toa na masinski fakultet togas se e jasno. samo ke si ides i ke si pobaras mislenje shto da napravis i kako...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Регистрација
« Одговори #22 на: 18 Јуни 2014, 15:32:19 pm »
И ако смениш мотор бензинец од 1.4 на 1.6 мора на атест така? Било каква промена?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Регистрација
« Одговори #23 на: 18 Јуни 2014, 15:33:29 pm »
Така лесно ќе помине.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Регистрација
« Одговори #24 на: 18 Јуни 2014, 15:35:58 pm »
Кај мене мислам дека 1.6 пасува без никакви модификации па размислувам на таа тема

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Регистрација
« Одговори #25 на: 18 Јуни 2014, 15:47:48 pm »
Идејата на муабетот беше:
Гледам по форумов има момци кои на Форд Таунус мислам ќе беше ставиле ЕФИ мотор,
што по мене е добро и напредно, ама возилото е регистрирано во Куманово, е сега,
по некое правило на технички одма те праќаат како што кажа членот Онак, на атест.
Ако возилото не е хомологирано за таков мотор, одма те откачуваат на атест - тука е проблемот,
и не ќе може да се регистрира.
Би требало во тие глупи закони што постојат одамна да се смени нешто, во стил, стви каков мислиш
мотор - мењач, ама тоа да е прописно ставено, значи штраф 8.8 јачина, заварен држач како треба итн. да не го тупам.
Пошто кај нас се функционира по ПС - тоа не поминува.
Ану комент?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Регистрација
« Одговори #26 на: 18 Јуни 2014, 16:10:16 pm »
И ако смениш мотор бензинец од 1.4 на 1.6 мора на атест така? Било каква промена?

Да, и појак и послаб мотор да ставиш, за да биде се регуларно мора атест.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5197
Одг: Регистрација
« Одговори #27 на: 18 Јуни 2014, 17:53:07 pm »
Не е точно дека одма те откачуваат ќе си задоволиш прописи и како и секаде ќе си поминеш атест

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Регистрација
« Одговори #28 на: 19 Јуни 2014, 20:14:29 pm »
Идејата на муабетот беше:
Гледам по форумов има момци кои на Форд Таунус мислам ќе беше ставиле ЕФИ мотор,
што по мене е добро и напредно, ама возилото е регистрирано во Куманово, е сега,
по некое правило на технички одма те праќаат како што кажа членот Онак, на атест.
Ако возилото не е хомологирано за таков мотор, одма те откачуваат на атест - тука е проблемот,
и не ќе може да се регистрира.
Би требало во тие глупи закони што постојат одамна да се смени нешто, во стил, стви каков мислиш
мотор - мењач, ама тоа да е прописно ставено, значи штраф 8.8 јачина, заварен држач како треба итн. да не го тупам.
Пошто кај нас се функционира по ПС - тоа не поминува.
Ану комент?

nemoj vaka.. nekoj ke poveruva vo ova dhto ho napisa za otkacuvanjeto... da poftoram... si ima pravilnik kako treba da izgleda promenata. mozes davturis bilo koj motor vo bilo koja kola i da projde na atest ako e pravilno izvedeno. procitaj pogore za zastavata i vraburgot. tie DEFINITIVNO nemaat homologacija za dizel, a regularno se projdeni na atest i toa na masinski. kraj na muabetot.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време