Автор Тема: Honda Civic EG  (Прочитано 62533 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #390 на: 23 Декември 2014, 23:19:58 pm »
Мармалад со тој мотор у пунтото само работа ќе им отвориш :D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #391 на: 23 Декември 2014, 23:52:39 pm »
Da namalime pritisok na turboto ako ne? :)

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #392 на: 24 Декември 2014, 00:43:55 am »
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен AlenSK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 641
  • Honda - The Power of Dreams.
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #393 на: 24 Декември 2014, 00:45:34 am »
So toa baraj Turbo VTEC ;)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #394 на: 24 Декември 2014, 01:10:53 am »
Muabetot e dali nekoj saka trka ili ne, a ne koj so kogo i pod koi uslovi da se trka. Kolite valjda gi praite za keif, te. za trka, taka da ne gledam niedna pricina da nema tkranje. BTW motorot e fiat coupe 16VT 190ks, fabricki komputer, fabricki interkuler, fabricki izduv... Grandeto e okolu 1200kg sto e nekade okolu 150kg potezok od hondata, mislam deka realen e duelot.
A za turbo VTEC, ke baram koga fiatot ke ima VTEC bregasti od 12mm, lesni ventli, federi, visoka kompresija i kanali vo glava ;)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #395 на: 24 Декември 2014, 01:14:23 am »
Не им треба тој луксуз на итаљаните за да напраат добар мотор :D

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #396 на: 24 Декември 2014, 11:57:36 am »
ccc...ke se roknam

ako ne se lazam, panda e nino???

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #397 на: 24 Декември 2014, 12:23:44 pm »
Ако смеам да одговорам во туѓо име... во право си Гого :)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #398 на: 24 Декември 2014, 17:40:27 pm »
NiNo koga sakas so zutko :D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #399 на: 24 Декември 2014, 19:09:51 pm »
Muabetot e dali nekoj saka trka ili ne, a ne koj so kogo i pod koi uslovi da se trka. Kolite valjda gi praite za keif, te. za trka, taka da ne gledam niedna pricina da nema tkranje. BTW motorot e fiat coupe 16VT 190ks, fabricki komputer, fabricki interkuler, fabricki izduv... Grandeto e okolu 1200kg sto e nekade okolu 150kg potezok od hondata, mislam deka realen e duelot.
A za turbo VTEC, ke baram koga fiatot ke ima VTEC bregasti od 12mm, lesni ventli, federi, visoka kompresija i kanali vo glava ;)

А 1.4 турбо? ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #400 на: 24 Декември 2014, 19:13:25 pm »
Е тоа ќе биде интересна трка  8)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #401 на: 24 Декември 2014, 20:00:35 pm »
FilipM, обрати се кај Smicka портпаролот на FIA одсек улични трки, за конкретно да ти ја претвори кубикажата во атмосферски кубици, па соодветно да те смести во класа за тркање, која според моја проценка надминуваш 2500+ccm, аутоматски не си му у класа...

Отсутен Panda

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #402 на: 24 Декември 2014, 20:13:52 pm »
Muabetot e dali nekoj saka trka ili ne, a ne koj so kogo i pod koi uslovi da se trka. Kolite valjda gi praite za keif, te. za trka, taka da ne gledam niedna pricina da nema tkranje. BTW motorot e fiat coupe 16VT 190ks, fabricki komputer, fabricki interkuler, fabricki izduv... Grandeto e okolu 1200kg sto e nekade okolu 150kg potezok od hondata, mislam deka realen e duelot.
A za turbo VTEC, ke baram koga fiatot ke ima VTEC bregasti od 12mm, lesni ventli, federi, visoka kompresija i kanali vo glava ;)
Ako ne se lazam stanuva zbor za puntoto na dame taka nekako? :)
... From Dream to Reality <3 EK & CG9 & Del Sol <3
... https://www.facebook.com/groups/158997510955715/

Отсутен Panda

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #403 на: 24 Декември 2014, 20:15:00 pm »
ccc...ke se roknam

ako ne se lazam, panda e nino???
nemoj komso ziv ti ja da se roknes ne vredi za gluposti hahahaha :D
toj sum toj :)
... From Dream to Reality <3 EK & CG9 & Del Sol <3
... https://www.facebook.com/groups/158997510955715/

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Honda Civic EG
« Одговори #404 на: 24 Декември 2014, 20:20:49 pm »
FilipM, обрати се кај Smicka портпаролот на FIA одсек улични трки, за конкретно да ти ја претвори кубикажата во атмосферски кубици, па соодветно да те смести во класа за тркање, која според моја проценка надминуваш 2500+ccm, аутоматски не си му у класа...

Regular vo FIA imase edna takva kalkulacija CC x 1.25 i 1- bar boost = CC - E1
Odnosno kubikazata na kolata PO 1,25 i 1- bar boost vleguvas vo grupa na atmosferci ama E1 i Hoby
prosto 1,2cc x 1,25 = 1.5 odis vo kalsa od 1400 do 1600 cc Hoby
za zal ova kaj nas ne postoi ova e samo vo Italija.

A ima i druga kalsa vo germanija se vika 2500 super N tamu se sobrani site Atmosvrtci i turbo motori so fabricki izvedbi so mali modifiacii od 2000-2500 cc so ne poveke od 250 hp