Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Skunk2, Toda е непотребно поскапа и понедостапна Груба пресметка за се ова средено кај Војко и Ерц во Словенија е околу 4-5 илјади евра, правена пред 2-3 години. Сеа можда се измениле работите.Еве ја спецификацијата на сивиот галеб ЦитатI finalne specifikaije motora:Blok:Honda B18A1 89x84.5 ERL Sleeves (iliti B20 blok)Crower Ultralight Rods (10500rpm)Endyn Roller Wave Pistons - Ceramic coated CR 12.4:1Morroso Racing Oil Pan (karter)Glava:B16A2 ported by UFO (Vojko)Skunk 2 Pro2 Cam ShaftsSkunk 2 Pro Series Valve SpringsSkunk 2 Pro Series Valve RetainersSupertech Racing ValvesSkunk 2 Pro Series Cam GearsGolden Eagle Head Gasket & VTEC conversion KITUsis:AEBS Intake Manifold ported by UFO AEBS 68mm TBInjen 80mm CAIRC 440ccm InjectorsIspuh:Hytech 3-Y Header Damjan (aka Akrapovic) 70mm ispuh...ECU:Honda P28 + Ectune (Launch Control, Full Throttle Shift, Shift Light, A/C control, VTEC control)Drivetrain:Fidanza Lightweight Flywheel 3.7 kgACT stage 3 - 6 puck Clutch SetB16A2 gearbox FD 0.475 + ITR LSD + ITR 5th gearSve u svemu motor je cijeli slozen iz nule... Znaci niti jedan najmanji dio nije polovan nego sve je islo novo gore, svaki lezaj, svaki dihtung, blok, ma bas sve...Sve radi ko beba, osim sto je usis i dalje premali , i vjerovatno bi trebalo staviti ITB da bi taj motor dobio dovoljno zraka, i jos nekih 20ak konja koliko mu fali...Sve u svemu sada ima 256 KS na niskih 8300rpm, a slozen je safe preko 10000rpm...
I finalne specifikaije motora:Blok:Honda B18A1 89x84.5 ERL Sleeves (iliti B20 blok)Crower Ultralight Rods (10500rpm)Endyn Roller Wave Pistons - Ceramic coated CR 12.4:1Morroso Racing Oil Pan (karter)Glava:B16A2 ported by UFO (Vojko)Skunk 2 Pro2 Cam ShaftsSkunk 2 Pro Series Valve SpringsSkunk 2 Pro Series Valve RetainersSupertech Racing ValvesSkunk 2 Pro Series Cam GearsGolden Eagle Head Gasket & VTEC conversion KITUsis:AEBS Intake Manifold ported by UFO AEBS 68mm TBInjen 80mm CAIRC 440ccm InjectorsIspuh:Hytech 3-Y Header Damjan (aka Akrapovic) 70mm ispuh...ECU:Honda P28 + Ectune (Launch Control, Full Throttle Shift, Shift Light, A/C control, VTEC control)Drivetrain:Fidanza Lightweight Flywheel 3.7 kgACT stage 3 - 6 puck Clutch SetB16A2 gearbox FD 0.475 + ITR LSD + ITR 5th gearSve u svemu motor je cijeli slozen iz nule... Znaci niti jedan najmanji dio nije polovan nego sve je islo novo gore, svaki lezaj, svaki dihtung, blok, ma bas sve...Sve radi ko beba, osim sto je usis i dalje premali , i vjerovatno bi trebalo staviti ITB da bi taj motor dobio dovoljno zraka, i jos nekih 20ak konja koliko mu fali...Sve u svemu sada ima 256 KS na niskih 8300rpm, a slozen je safe preko 10000rpm...
чекав слики па да искоментирам убаво количе постара хонда ама сеуште добар дизајн само бандаж фали и едно полирање може
Мали фрлај се на генерална одма хахах
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“