Добро де, у реду, али основата е одличнa, и да бидеме реални, Лада Нива купува оној што мора да купи лада нива. Дека е способна, способна е, ама дека Хилуксот не го бива, да не си играме играчки..
Aма дека „хилуксот е бољи“ да не си играме играчки. Може да е само „ист“ и ништо повеќе. (ако има блокажа, ако нема неможе ни ист да е)
П.С.
Официјалното објасување за 4х4 системот на Дачија Дастер (односно нисан Х-Треил).
http://www.daciaforum.co.uk/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=223Всушност тоа е есенцијата на повеќето електронски системи кои се наменети за „офроуд“ возила. Системов е пристоен и задолжителен (според мене) за сите нормални возила, а не за SUV или таман работа за Теренци. Добар е за во Дастер, но не ми се верува како лесно си се промакнува во возила кои би требало да се СУВ или Теренци над 20-30.000 евра. Страшно. Во денешно време најважна е корицата, не е битно што пишува во книгата.
Прво не ми е јасно зошто постојаниот погон е на предните тркала, а не на задните. Кога би бил на задните, управувањето би било прекрасно. Колата би се однесувала одлично. За 500 евра ќе може да се постави заден LSD и колата да стане теренец без многу мака. Вака, всушност добиваш кола со преден погон со додатен погон на задни. Значи за 500 евра може да се постави LSD на предните тркала, што според мене е безвезе.
Никогаш не разбрав зошто задните тркала немаат основен пренос, а предните се помошни - туку обратно.
Нормално овој муабет го нема во некои возила како на пример Лада Нива, каде централниот диференцијал се заклучува комплетно и LSD може да се стави напред или назад или секаде. Тоа вклучено со редуктор и резултатот е и повеќе од јасен = G класа.