Автор Тема: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)  (Прочитано 2110 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Eve da otvorime edna za alternativen pogon na nasite dizelcinja (sekako ne se odnesuva na CR dizeli, HDI, CDI, TDCI,D-4D, D - so Lucas pumpa, Zexel Pumpa, Denso pumpa, Bosch VP-44) - na sopstvenicite na vakvi dizeli NIKAKO ne se preporacuva vakvo nesto. Nitu pak mesnanje zejtin i nafta.

Imam dosta gledano na temata i seriozno mislam da kontruiram eden vakov sistem za pogon na voziloto so odraboteno maslo.

Sistemot bi se sostoel od:

-2 rezervoara (eden za nafta, vtor za odraboten zejtin)
-2 gorivni filtra (filtra za nafta - 10 mikronski od koj eden so predgrevanje - od antifrizot na motorot)
-2 preklopni 3 way ventili (e ova e mal problem) - eden za vlezot vo pumpata a vtoriot za povratot.
-Merac na temperatura (moze i nekoj od kola),
-Termostat - mehanicki na 60-70 stepeni - moze od nekoja kola
-Sijalica na 12 V indikacija na pogon na zejtin
-Vremensko rele (moze i od greaci na nekoe dizel vozilo)

Kako sistemot bi rabotel:

Pri start kolata ke startuva na nafta, posle postignuvanje na temperatura na gorivoto (zejtinot od nekojsi 60-70 stepeni) istiot bi prefrlil na zejtin.

Na gasenje motorot bi ostanal da raboti uste nekoe vreme dodeka zejtinot ne se potrosi i nafta ne vleze vo pumpata - tuka imalce trikovi kako no moze da se napravi.

E sega e stosot kakov vtor rezervoar i kade....


Na sopstvenicite na VW TDI (so roto pumpa VP-37, VP/VE - Golf 2/3 D/TD/TDi i site drugi so slicni pumpi i sekako Mercedes so redni pumpi D/TD)...


Mislam deka temava vredi da se diskutira.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #1 на: 18 Јуни 2012, 19:55:15 pm »
Погодно е во темава да се каже кои мотори се најпогодни за работа на зејтин и уље од трансформатор.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #2 на: 18 Јуни 2012, 20:05:53 pm »
Se znae.
Generalno za zejtin se najpogodni:

Dizel motori so redna pumpa (Mercedes 123/124),

So roto pumpa VW Golf 1/2/3 1.9D/1.9TD/1.9TDI - 90/110/SDI..(Seat/Skoda)

Bitno e kakva e pumpata.

Edino da se gleda da ne e istata Lucas, Denso (nekoi japonski vozila), Zexel (nekoi japonski vozila), Bosch VP-44 (Opel, Saab, Nekoi americki dizeli)... Site ostanati nemaat problem.

Pri rabota na motorot na zejtin treba da se stelne malce i pretpalenjeto. No ne e kriticno.

Testirano mnogu pati na Golf 3 1.9 mesavina 50/50% bez dodaten rezervoar.

Kaj CR motorite posledicite se mnogu teski pri koristenje zejtin i posebno cist, zejtinot pravi dosta problemi vrz sistemot za vbrizguvanje.

Moze da se sipuva odraboten (od fritezi) od restorani, kafani, przilnici. Ne e pogoden takov od kaj sto se przi riba. No ako pomine centrifuga togas i toj moze da se iskoristi.

Maanata e sto posle pogon na zejtin od auspuhot si mirisa na przeni krompircinja i maalskite kucija se pozadi kolata i trcaat po nea.

Nerafiniran zejtin e najdobro da se koristi. I sekako najbitnoto - za da raboti motorot na zejtin istiot MORA da e zagrean na temperatura 60-75 stepeni. Duri i vo nekoi sistemi postoi dodatno greenje vo rezervoarot za zejtin.

Izduvnite gasovi pri rabota na zejtin se daleku poekoloski t.e. ima mnogu pomalce NOx i drugi komponenti.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #3 на: 18 Јуни 2012, 20:09:11 pm »
Иако е комплексна работата на зејтин, и трафо уље - важно е дека при мешање на 50/50 со обична црвена нафта резултатите се одлични. И нема потреба од никакви модификации на моторот.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #4 на: 18 Јуни 2012, 20:12:55 pm »
No toa ne e toa. Ne e dobro taka od niza pricini. Trafo masloto e sosema druga pesna. Direktno sum vozel na 100% na takvo i mozam da ti kazam deka sum bil prezadovolen (fala na drugarcinjata koi nesebicno mi doniraa izvesna kolicina). Inaku na zapad toa maslo se dava na kontrakor i istiot dobiva pari za deponiranje.. Greota be. Se sipuva vo rezervoar i se vozi.

Trafo maslo NIKAKO VO CDI/HDI/CR/TDCI/TDDI samo vo masinite so Bosch P/VP/VE pumpa i VP-37. I za toa vazi. Znaci vo globala VW motorite i Mercedes i nekoi drugi marki (ne znam koi se site no sekako deka gi ima dosta).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #5 на: 18 Јуни 2012, 20:14:25 pm »
Не е добро 50/50? Јас мислам дека е најпаметно така...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #6 на: 18 Јуни 2012, 20:18:55 pm »
Ne e dobro. Se znae deka si ima posebni uslovi za napojuvanje na motorot so zejtin. Treba da e ZAGREAN. I pri gasenje treba da ima sistem pak nafta da vleze vo pumpata za na sledno palenje da pali na nafta.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3004
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #7 на: 18 Јуни 2012, 21:29:48 pm »
Најдобро е да се земе некој голф 1 или 2 на старо и да се проба,еве неколку видеа каде што е можно да се вози на зејтин.



Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Sistemmi za pogon na dizel motori na odraboten zejtin za gotvenje (ne e za CR)
« Одговори #8 на: 29 Јули 2012, 21:07:53 pm »
нека се избрише темава ќе види некој нов ќе мисли форуов е заебанција
тотално е непотребна,не верувам дека некој би го пробувал ова