Eve da otvorime edna za alternativen pogon na nasite dizelcinja (sekako ne se odnesuva na CR dizeli, HDI, CDI, TDCI,D-4D, D - so Lucas pumpa, Zexel Pumpa, Denso pumpa, Bosch VP-44) - na sopstvenicite na vakvi dizeli NIKAKO ne se preporacuva vakvo nesto. Nitu pak mesnanje zejtin i nafta.
Imam dosta gledano na temata i seriozno mislam da kontruiram eden vakov sistem za pogon na voziloto so odraboteno maslo.
Sistemot bi se sostoel od:
-2 rezervoara (eden za nafta, vtor za odraboten zejtin)
-2 gorivni filtra (filtra za nafta - 10 mikronski od koj eden so predgrevanje - od antifrizot na motorot)
-2 preklopni 3 way ventili (e ova e mal problem) - eden za vlezot vo pumpata a vtoriot za povratot.
-Merac na temperatura (moze i nekoj od kola),
-Termostat - mehanicki na 60-70 stepeni - moze od nekoja kola
-Sijalica na 12 V indikacija na pogon na zejtin
-Vremensko rele (moze i od greaci na nekoe dizel vozilo)
Kako sistemot bi rabotel:
Pri start kolata ke startuva na nafta, posle postignuvanje na temperatura na gorivoto (zejtinot od nekojsi 60-70 stepeni) istiot bi prefrlil na zejtin.
Na gasenje motorot bi ostanal da raboti uste nekoe vreme dodeka zejtinot ne se potrosi i nafta ne vleze vo pumpata - tuka imalce trikovi kako no moze da se napravi.
E sega e stosot kakov vtor rezervoar i kade....
Na sopstvenicite na VW TDI (so roto pumpa VP-37, VP/VE - Golf 2/3 D/TD/TDi i site drugi so slicni pumpi i sekako Mercedes so redni pumpi D/TD)...
Mislam deka temava vredi da se diskutira.