Автор Тема: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306  (Прочитано 4026 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Темава можеби некому ке користи...Па и затоа решив да ја постирам...Неколку пати до сега го имам правено ова, но овојпат ми текна на време па го издокументирав со слики...
Имено кај 306-ката бравата и механизмот за централно отклучување/заклучување се сместени во едно куќиште. Уште од дамна престана да функционира системот отклучи/заклучи, па заради високата цена на оригиналниот дел, решив да ставам од оние универзалнине моторчиња...за жал едното траеше цели 6 месеци прад да цркне, а другото траеше само неколку недели...
Цената нивна беше 150 денари као за поквалитетни  ;D
Тури им пепел...На старо си најдов друга комплетна брава со централно за 20 евра, па си ја пазарив...
Замената не е баш едноставна па така да доколку немате живци и знаење, ви препорачувам да си одите на мајстор и он да ви ја изврши поправката.  :D Во спротивно ке испокршите еден куп осигурачи, еден куп држачи а може и некоја пропратна пластика...+ ако работите во недела или за празник, бељата е 100% загарантирана, а нервозата е неописива пошто нема од каде да набавите како за инат резервно делче  ;D ;D ;D
Јас за среќа пошто три/четири пати сум ја отварал вратата, на памет ја знам, и + имав среќа и се се заврши без никакви скршеници :)
Да почнеме од вратата која изгледа баш овака:



Уште не сте почнале и наидувате веќе на првата сериозна препрека. Вадењето на пластиката за мануелно заклучување и отклучување. Со повлекување нагоре и притискање на осигурувачката пластика низ дупчето пластичето ке ви остане во рака. Внимавајте составено е од два дела, да не го изгубите едниот, после ке нема да може да го наместите назад...  ;D



Рачката за прозор едноставно се извлекува со употреба на сила.



Следен чекор е вадење на оквирот на рачката за отварање на вратата. Внимателно со поткревање од страните подигнувајте ја подеднакво од сите страни...Не запнувајте зошто подоцна ке ви биде криво  ;D





На ред се трите штрафа кој ја држат рачката за затварање и потпирање. Со 8-че ке ги одвртите швие три штрафа и рачката ке ви остане во раце. Штрафовите ке ги воочите на сликите:





На ред е пластиката на која лежи и се лизга отклучи/заклучи пластичното копче. Со помош на торкс се отштрафува и одстранува и оваа пластика.



Сега сме ги ослободиле сите пречки, кочници, држачи и штрафчиња и може да поминеме на вадење на тапацирот...Вадењето нека биде внимателно без никакво запнување, бидејќи може да испукаат пластичните осигурачи кои го држат тапацирот споен на вратата...Затоа почнуваме од долниот дел, полека со подигнување и потпикнување на прстите или пак ке си земете некое алатче, налик на широк сплескан штрафцигер. Уствари кој ке се нафати, верувам дека ке се снајде и верувам дека знае за што станува збор  ;D



Кога ке бидеме сигурни дека сите осигурачи се откачени, тапацирот го подигнваме нагоре и го вадиме комплет.



За да дојдеме до бравата, а и нормално за да ја извадиме, ја одлепуваме термо/акустичната фолија позади која се наоѓа дупка колку да може да се пикне една рака и ако не се внимава да се испоизгребе и испоисече  :D



Ги отштрафуваме трите штрафа прикажани на сликата. Тие ја држат бравата за вратата.



Ја откачуваме и рачката за отварање на вратата со нејзино извлекување...Нема штрафови, нема осигурачи, едноставно е заглавена со лизгање на жлеб.



Многу важно е да се откачи и механизмот за мануелно заклучување и отклучување на вратата. Овој дел е малку комплициран. Треба да се отвори дупка и на долниот дел од изолацијата како би се пикнала рака за да се извлече и овој дел од механизмот. Внимавајте како го вадите, за да знаете како го враќате...Не треба да се вади скроз, едноставно доволно е да се откачи и да се протне низ претходно отворената дупка на долниот дел од изолацијата како на сликата...Прстот го означува местото каде треба да се притисне за да излезе кругчето што се гледа на сликата.



Внимателно се извлекува бравата. Притоа треба да внимавате на двете шипчиња, едното служи за отварање на вратата, другото за мануелно заклучи/отклучи. Важно е да не ги искривите или прекршите. Претходно има и две пластични водилки на кои се прицврстени и треба да ги откачите од нив за да дојдете во положба како на сликава, а и конекторот за струја исто така треба да се одштека...Бидејќи краевите на самите жици се дупло свиткани, ке треба да употребите логика и тетрис вештина за да ги откачите. Тоа за жал не можам да ви го доловам преку слики...Едино со видео кое ке биде проследено со еден куп спомињање на поблиската фамилија на конструкторите на механизмот...Небитно тоа  ;D ;D ;D Еве дел од моментот:



Вадите старата брава, ставате друга нова или половна или репарирана итн итн, и полека процесот започнува да се одвива по истиот редослед само наопаку..
Тука повторно ке има спомнување на поблиската женска фамилија на конструкторите :) Да не поставувам дупли слики.



Со прстот се покажуваат оние водилки за шипчињата кои претходно ги спомнав при демонтажата а сеа и при монтажата и враќање се во нормала. Ако не ги закачите, отварање повторно не ви гине...Бидејќи шипчињата се долги, без нив истите ке се извиткаат и нема да функционира ниту рачката за отварање, ниту пак копчето за мануелно отклучи/заклучи.



Еве и еден момент при закачување и враќање на место на котурчето, односно механизмот за мануелно заклучување/отклучување на вратата. Внимавајте на овој дел, малку е заебан за местење.



На крајот се враќаат термо акустичните изолации, ако сме ги искинале, добро е да се залепат со некоја леплива трака, најчесто креп трака или пак салотејп  ;D изолир, кој што има при рука...
Обавезно, ЗНАЧИ обавезно пред да вратите тапацир, пробајте како функционира бравата, како сте ја стегнале, дали добро работи централната единица, дали се отвара, отклучува, заклучува и како функционира...Одкако сме се осигурале дека се е стегнато, прицврстено и функционира беспрекорно, враќаме тапацир, враќаме пластики, оквири, рачки за прозор, ракохвати, штрафиме, стегаме и сме завршиле работа...
Вратата повторно е во беспрекорна функција.
Со здравје да си ја лупате, односно да ви ја лупа тој што ке седи позади возачко седиште :)

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #1 на: 01 Мај 2013, 21:44:31 pm »
фино Сале,браво за обајснувањето и трудот!!!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16709
  • Keep it 100
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #2 на: 01 Мај 2013, 22:26:31 pm »
Одлично објаснување, али дај за предна, јас немам задни ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #3 на: 01 Мај 2013, 22:27:04 pm »
Исти ѓаол.. Ќе се окозиш дур да стигнеш до бравите :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #4 на: 01 Мај 2013, 22:33:30 pm »
Одлично објаснување, али дај за предна, јас немам задни ;D

Кога ке отвориме кај тебе, ке сликаме, ке постираме, па ке имаш после се...
Инаку Симо е во право...Постапката е иста, начинот на демонтирање е ист, исти штрафови, иста нервоза, пак ке има спомнување на женската фамилија на конструкторот...тоа е тоа
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #5 на: 01 Мај 2013, 23:40:03 pm »
" женската фамилија на конструкторот "


еееееех колку пати сум го практикувал ова кога сум го отварал французот :D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4191
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #6 на: 02 Мај 2013, 07:43:54 am »
Мислам дека и на постарите цитроени(барем на ZX) е истата конструкција како на 306-ката.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #7 на: 02 Мај 2013, 07:49:50 am »
Zx-от е истото сра*е, затоа и искоментирав :) Been there, done that! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #8 на: 02 Мај 2013, 10:27:50 am »
Одлично упатство СалеСК !!!

Гледајќи по сликиве и јас се приклучувам кон општењето на женскиот дел на фамилијата (18-35 год.) на конструкторите на ова нешто.

п.с. Мислам дека ни на Алфа не е толку комплицирано ;D ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #9 на: 02 Мај 2013, 15:07:28 pm »
Ќути, немој... Кај алфа и со ку*от ќе треба да придржаваш нешто бравата коа ќе ја вадиш :D :D
Еднаш вадев на сувозачката, ставив друга, ама и таа наскоро ќе лета, си има некои тикови поготово во зима, на ладно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3859
Одг: Замена на брава на задна врата на Peugeot 306
« Одговори #10 на: 02 Мај 2013, 16:32:53 pm »
Мислам дека и на постарите цитроени(барем на ZX) е истата конструкција како на 306-ката.
Во основа иста кола, исто сра*е! Од сликиве да немаше наслов немаше да приметам дека не е ZX. Целиот заден трап од ZX идентичен со повеќето 206-ки. Па сега види ти како конфекциски ренда индустријава на автомобили.