Автор Тема: FORD PROBE 2.0  (Прочитано 168753 пати)

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #525 на: 23 Септември 2016, 15:08:41 pm »
Фала ви на сите.Иначе почнато е да се работи на колата моторот е веке изваден.Денес ке се расклопува и ке се носат главата и блокот на рамнење слики ке ви пратам во недела или понеделник штом ке ги добијам.Во меѓувреме се мислам дали да ставам анти лаг или не.
Мислење???
Ќе се натпреваруваш на брдо со колава?
Неам намера......Колата ке биде со намена за крузање онака од кејф....

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #526 на: 23 Септември 2016, 15:10:33 pm »
Eпа расчитај се малку што е тоа антилаг, па ќе можеш сам да донесеш заклучок. Таа галама и пукање, не е за к*рташак...

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #527 на: 23 Септември 2016, 15:12:50 pm »
Eпа расчитај се малку што е тоа антилаг, па ќе можеш сам да донесеш заклучок. Таа галама и пукање, не е за к*рташак...
Јас многу убаво знам што е тоа и за што служи .....само му се мислам ептен прави кејф ама и смета на моемнти
Ај ке видам иам време.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #528 на: 24 Септември 2016, 11:59:30 am »
Остај ти кејф...

Тhe exhaust temperature being extremely high, the unburned fuel explodes at the contact of the exhaust tubes. Luckily the turbo sits right there and the explosion keeps it turning (otherwise it would slow down since its intake, the exhaust gases, is cut-off). The effect is vastly lower response times with some downsides:

A quick rise of the turbocharger’s temperature (which jumps from ~800°C to the 1100°C+ region) whenever the system is activated
A huge stress on the exhaust manifold and pipes (mounted on a street car a bang-bang system would destroy the exhaust system within 50-100 km)
The turbo produces significant boost even at engine idle speeds
The explosions which occur in the exhaust tubes generate important flames which can, sometimes,  be seen at the end of the exhaust tube
Reduced engine brake

Ја не би ставил и гратис да е.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #529 на: 24 Септември 2016, 14:44:42 pm »
Абе ќеФ нема цена, башка главен у граТ!

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #530 на: 24 Септември 2016, 15:30:58 pm »
Остај ти кејф...

Тhe exhaust temperature being extremely high, the unburned fuel explodes at the contact of the exhaust tubes. Luckily the turbo sits right there and the explosion keeps it turning (otherwise it would slow down since its intake, the exhaust gases, is cut-off). The effect is vastly lower response times with some downsides:

A quick rise of the turbocharger’s temperature (which jumps from ~800°C to the 1100°C+ region) whenever the system is activated
A huge stress on the exhaust manifold and pipes (mounted on a street car a bang-bang system would destroy the exhaust system within 50-100 km)
The turbo produces significant boost even at engine idle speeds
The explosions which occur in the exhaust tubes generate important flames which can, sometimes,  be seen at the end of the exhaust tube
Reduced engine brake

Ја не би ставил и гратис да е.
Гратис и е ...ама по се изгледа нема да го ставам......и онака ке пука природно.

Абе ќеФ нема цена, башка главен у граТ!
Не сум од тие шо сакаат да го привлечат вниманието на тој начин....sorry

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #531 на: 24 Септември 2016, 21:11:02 pm »
Па или сакаш внимание со пукањето,  или бркаш 1 секунда на hill climb... Јас не гледам друга причина.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #532 на: 25 Септември 2016, 15:13:22 pm »
И кај мене има LC со Антилаг и флатшифт...па колку сум ги искористил, 0.1% од времето?
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #533 на: 25 Септември 2016, 15:49:58 pm »
Па или сакаш внимание со пукањето,  или бркаш 1 секунда на hill climb... Јас не гледам друга причина.

A ako saka keif na dusata da si prai i ic kur ne mu cue koj sto kje misli?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #534 на: 25 Септември 2016, 18:31:23 pm »
Нема таква опција ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #535 на: 26 Септември 2016, 10:08:17 am »
Па или сакаш внимание со пукањето,  или бркаш 1 секунда на hill climb... Јас не гледам друга причина.

A ako saka keif na dusata da si prai i ic kur ne mu cue koj sto kje misli?
Taka si e, nek turi i LC i antilag i ognovi i nitro, ic kur da ne mu cue!!!

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #536 на: 26 Септември 2016, 10:30:33 am »
Па или сакаш внимание со пукањето,  или бркаш 1 секунда на hill climb... Јас не гледам друга причина.

A ako saka keif na dusata da si prai i ic kur ne mu cue koj sto kje misli?
Taka si e, nek turi i LC i antilag i ognovi i nitro, ic kur da ne mu cue!!!
Нитро некаде мај месец ке се става.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #537 на: 26 Септември 2016, 10:33:10 am »
Колку кошта една боца НОС, кај се купува  и за колку брзо се троши...чисто онака?

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #538 на: 26 Септември 2016, 10:41:17 am »
Колку кошта една боца НОС, кај се купува  и за колку брзо се троши...чисто онака?
Цел систем бугарите од UPG планирам да го наместат и кошта 1 200 евра.Едно полнење во Грција чини нешто повеке од 150 евра (збориме за оригинал полнење со тоа што треба да биде наполнета) а трае 6 пати да ја испукаш до максимум.Иначе и во Скопје имаше еден дечко ги полнеше као со некоја мешавина ова она ама го нема тој ефект како нитрото.
Има во Грција помали боци за 2 пати ама не се исплати.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #539 на: 26 Септември 2016, 11:14:13 am »
Колку кошта една боца НОС, кај се купува  и за колку брзо се троши...чисто онака?

Според ова - https://en.wikipedia.org/wiki/Nitrous_oxide - NOS се базира на N20, или кај нас нарекуван "ангелски гас". Нема директен превод на терминот "laughing gas".

Се користи како премедикативно средство при системска анестезија, и како такво, се дистрибуира во Македонија од страна на ТГС (Технички Гасови Скопје). ТГС сервисира и централни системи, и подвижни системи.

Треба да се праша - не гледам зошто не би полнеле освен ако постои законска регулатива за дистрибуција.