Автор Тема: 1.9 TDI 110  (Прочитано 75792 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #15 на: 09 Јуни 2012, 11:19:59 am »
Ako imas moznost prebaraj po forumot.

Zaradi trupanje garez vo usisna grana se zatapuva EGR inace si trupa garez i posle jadovite se golemi

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #16 на: 09 Јуни 2012, 13:08:09 pm »
Zatapuvanje so kugla od lager e necelsno. Inace so zatapuvanje na EGR raste temperaturata na sogoruvanjeto..
Не е точно дека е нецелосно затапувањето со кугла имам јас пробано не отвара воопшто а тоа дека расте температурата на согорување е можно мада не верувам дека има некоја драстична разлика.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #17 на: 09 Јуни 2012, 13:45:27 pm »
Se menuvaat parametrite vo procesot na sogoruvanje. Imas vlezni parametri koi se otcituvaat kaj ECU-to:

-Tempreatura na vlezen vozduh
-Kolicestvo na vlezen vozduh (MAF - Samo kaj TDI)
-Moment na vbrizguvanje
-Temperatura na gorivoto
-Temperatura na okolinata
-Pritisok vo usisnata grana - MAP senzor
-Pozicija na EGR ! (Vakuumski upravuvan preku N108 ventilot i ShIM impulsi od ECU-to) - NEMA POVRATNA VRSKA SO ECU-TO od EGR ventilot.
-Pozicija na dozatorot na gorivoto
-Pozicija na pedalata za gas
-Sostojba na spojkata (kumplung-ot - se sledi od ECU-to).

So kinenje na upravuvanjeto na EGR, EGR ne e vo funkcija i MAF registrira drugi parametri na vlezen vozduh. Teperaturata vo gorivnata komora se diga za odreden procent. Pofikasno e sogoruvanjeto (proporcionalno so temperaturata vo komorata) i sekako stavi na UM vo eden takt na klipot imas 2 vbrizguvanje (Kaj TDI/SDI) odnosno 2 otvoranja na diznite.

E sega koga EGR e zatapen od upravuvanje - ne celosno izliran moze da dojde do probiv na membranata ili pak klipceto da ne zatvora/otvora celosno i da propusta minimalno gasovi vo nasoka izduv - usis.
Toa ne e pravilno resenie na problemot.

A niz turbinata pri zatapen EGR pominuvaat gasovi so zgolemena temperatura kako posledica na potoploto sogoruvanje i sekako postoi verojatnost da stradaat lopatkite ili da zacepi geometrijata.

Sega ti vidi sto i kako.

E toa e za TDI 110. Kaj 90KS nemas nikakvi problemi.

Bitno: Kaj EDC so VP-37 ispad od rabotata na nekoj od senzorite koi NE E PRIORITET za rabota na motorot NE INDICIRA nisto na vozacot no ostava kod za greska vo memorijata na ECU-to. Ako ispadne kriticen senzor togas TREPKA lampata na greacite i vozacot e vizuelno informiran.

Drugo bitno e deka: EDC so VP-37 vo tie motori NEMA INDIKACIJA I NADZOR nad ispravnosta na greacite. T.e. samo komanduva rele za niven start. Imas i afterglow faza t.e. po startuvanje na motorot greacite rabotat se do postignuvanje na odredena temperatura ili 2500 vrtezi !!

Maana na ovie motori e alternatorot t.e. mehanickiot drzac i freelauf sajbnata (koja ima sloboden od sluzi za namaluvanje na vibraciite pri promena na optovaruvanje na alternatorot - Polo/Ibiza/Golf) (ja ima kaj SDI/TDI). Istiot e na obtegac koj kaj nekoi modeli e aluminiumski i ima piksni koi se jadat i care e zamena na optegacot.

Vtor slab moment e sajbnata na klinestiot remen na radilicata (koja e so gumen amortizer) i e pozelno da se smeni na 100000Km.

E toa e toa za ovoj odlicen motor. (Pojak od 90KS no voedno i poslozen)..

SDI voopsto da ne se spomnuva oti vo 21 vek NE veruvam deka nekoj bi se osudil da kupi obicen dizel.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1312
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #18 на: 09 Јуни 2012, 14:35:28 pm »
Јас знам дека Леонтина имаше пјроблем со ова, ама класниот го реши кај Шиник, мислам. Ако сака нека објасни.

Иначе до Рево, цена, за овој PD 110 ремап, и што би се добило ? Гледам 135 КС и цена 250 ЕУР
« Последно менување: 10 Јуни 2012, 18:51:38 pm yarre »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #19 на: 09 Јуни 2012, 14:38:17 pm »
Problem na 110 ks .. Kakov potocno ????????

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1312
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #20 на: 09 Јуни 2012, 14:40:03 pm »
Нешто околу ЕГР от мислам. Трокираше некако чудно откако ке пуштеше гас.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #21 на: 09 Јуни 2012, 14:58:15 pm »
Mehanicki se izolira mnogu lesno so limcinja >1mm debelina na vlezot od zduvnite gasovi. Dobro e i upravuvanjeto (vakuumot) da se zatapi, t.e. celosno da se izolira i po moznost N108 ventilot da se bajpasira.

BTW EGR raboti do 2000 vrtezi.

I mnogu vazno e da se kaze deka kaj TDI/SDI ler gasta treba da e okolu 850 vrtezi vo minuta.

Site TDI/SDI motori mozat da se cipuvaat (so VP-37 pumpa zborime a ne PD).


Отсутен 2fast4you

  • Модератор
  • Редовен
  • *****
  • Пораки: 1797
  • Some drive to work ... I work to drive!!!
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #22 на: 26 Јуни 2012, 09:24:09 am »
Decki izvinete i Sramota ama jas duri sega ja vidov temata :( . Mnogu obvrski pa ne stigam da i obratam paznja. A i sto ke sum vi jas vie i onaka se znaete ;D
Kako sto gledam ste razmenile mislenja i informacii taka da ....
   

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #23 на: 17 Август 2012, 13:36:14 pm »
Vodnata pumpa. dali kupuvate plasticni ili metalni. Koja marka. Kolku km pominuva do promena?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен 2fast4you

  • Модератор
  • Редовен
  • *****
  • Пораки: 1797
  • Some drive to work ... I work to drive!!!
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #24 на: 18 Август 2012, 09:15:55 am »
Vodnata pumpa. dali kupuvate plasticni ili metalni. Koja marka. Kolku km pominuva do promena?
Vodna pumpa se menuva so sekoe menuvanje na kais. Jas moite sum gi kupuval vo porsche Macedonia so toa sto ja nosis starata( pod uslov da e originalna) ti davaat nova i doplakas ???
   

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #25 на: 05 Ноември 2012, 00:05:25 am »
pozdrav, jas imav problemi so golf 5 so palenjeto koga motorot bese zagrean, go nosev na nekoj majstor, i ne znam toj sto mu napravi, no go napravi i sea koga vergla, vergla po brzo i nema problemi, no da ne cepkal toj na kompjuterot, dali nekoj ima aber za ova??
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #26 на: 05 Ноември 2012, 01:12:39 am »
Брзината на верглање нема врска со компјутерот.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #27 на: 05 Ноември 2012, 02:53:05 am »
Има абер, ти го прекодирал на автоматик само го замачкал проблемот сега спремисе за чистење турбина по некое време. Како што кажа Џиџи брзината на верглање нема врска со компјутерот и не може да се зголеми од таму.  Проблемот се решава со зголемување на стартната количина на гориво со смена на мапите на компјутерот, мада е поскапо решение.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #28 на: 05 Ноември 2012, 09:06:33 am »
Има абер, ти го прекодирал на автоматик само го замачкал проблемот сега спремисе за чистење турбина по некое време.

?



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #29 на: 05 Ноември 2012, 14:32:41 pm »
pa starterot sea vrti po brzo, i nema problemi pri palenje koga motorot e zagran, majstorot ne mi spomna sto napravil samo sto mi spomna nekoj modul i mi zede 50 evra za problemov, a zosto da bi imal problemi posle so turbinata?
VW MK-7 (1.6 тди)