Го немаш пуштено на удолница затоа 😂
И аудито е сток, ако кажам колку го имам возено будала ќе ме направат пола форум…
исто си оди дали удолница дали угорница тоа е крајната брзина, но јас лично сметам дека аудито (иако дели иста MQB плтаформа како другите коли од таа класа на ваг групацијата) е класа погоре од фаувето и мора нешто на таа кола дополнително фабрички да е вложено за да си има подобар некојси резултат или крај краева барем да има некоја блага разлика со другите коли од истата класа на ваг групацијата.
Како бе исто одело. Скопје-Тетово нема да кренеш 180кмч, а Тетово-Скопје 210кмч оди.
Skopje-Tetovo ne mi teknalo da nagazam do tolku ali koga mi treba testiranje na voziloto togash go koristam predelot na obikolnicata od Orman do Volkovo. Ima blaga nagornina i tuka bez problem kreva 200ta dodeka na ramno i udolnica nekade do okolu 206km/h bez razlika dali sum na letni ili zimski gumi. Ps: me nateravte utre pak da testiram kolku kreva na toj mojot omilen del na obikolnicata i toa so nafta na Makpetrol zatoa shto so nivnata nafta kolata mi ima nesto poveke tork na niski vrtezi.
Кога веќе спомна и гуми...
Да не биде сфатено здраво за готово, ама после купувањето на кутијава моја максимум постигнував едвај 180, не сум сигурен ни дали стигнала стрелката до 180 рамно...
Купив Continental нови, уОП 195, скоро 200
Ист пат, исти услови, без ветер (фала богу) пошто инаку немам муда над 150 на ветер со шифоњер