Автор Тема: Подмладување на Томос А3  (Прочитано 20592 пати)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Подмладување на Томос А3
« на: 23 Мај 2012, 21:11:34 pm »
Епа вака...
Дојдов до пари со мака па ќе ги трошам за душа. Решив да си го средам моторчето (Томос) уште е во изработка ама ќе биде за кратко време ;)

Вадење на 150 слоја боја од задната вилушка

Рамот раслопен

Фарбани ситнурии (амортизери, држачи, задна виљушка во филер итн...)



Полирање блокови и капаци




Декла (рамнета спуштена и полирана)

Сечење држачи за капаци.



Ту би континјуд
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #1 на: 23 Мај 2012, 22:58:44 pm »
Лајк :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #2 на: 24 Мај 2012, 00:11:42 am »
фино. чим почињаш со љупење боја, тоа подразбира од почеток работата ја фаќаш... со среќа во работата...

машината во која состојба е? ке ја средуваш и нејзе?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #3 на: 24 Мај 2012, 01:38:46 am »
Фала фала.
Иначе ова го почнав од нервоза т.е. од следново.
Ја склопив машината си возев се ок беше и почна мењачот да глави кога отворивме да видиме што е работата уз пат пукнала и карика и си ебало мамата на цилиндарот. И бидна што бидна фатив и го расклопив цел  ;D
Деновиве ќе иде на бушење цилиндерот, ваљда 40мм за да се изгубат линиите од кариката што ги направила, нова клипњача и L клип и ширење на карбураторот од 12 на 13.5мм па здравје наредна недела на фарбање рамот и останатите попратни делови
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен GOLF 1 GTI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
  • NO TURBO,NO FUN :))
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #4 на: 24 Мај 2012, 01:53:51 am »
браво другар за проектот.и јас моментално исто вака томос автоматик деновиве треба да почниме со еден другар да го расклопиме до штрафче и да го средиме како што треба.фарба,фризирање итн.па дај кажи како ке го шириш карбураторот ке размениме некој искуства.
само напред.крајот го краси делото.
smekeri tuniraju,picke se drogiraju :)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #5 на: 24 Мај 2012, 02:19:49 am »
Карбураторот би требало на дремонг да го шират. Јас ќе му го дадам на еден пријател да го прави и што сакаат нека прават.
Ако имаш encarwi карбуратор измери го клипчето на сајлата колку мм е зашто ако го направиш пошироко нема да имаш лер гас ќе ти работи на високи обртаи пошто нема да затвара клипчето. Обично се 14мм клипчињата па 13.5 ќе биде доволно.

Ако сакаш компресија повеќе ќе треба да ја симнеш деклата од прилика 10:1 ќе дојде, а сосе цилиндар симнување (рамнење) 12:1. Со тоа што ако ти е стандар клипњача сигурно има луфта па така да треба и тоа да го смениш.Ако е оргинал радилицата е по издржлива од кинескиве радилици што ги продаваат па така да поише се исплати да ја направиш таа со нова клипњача одколку да купиш срање некое.

Стегнете го мењачот убаво, скратете ги малце федерите на ламелите (по пола сантим). Мене ми се кратени и ламелите - олеснувани за да има по јак старт ама ако не се замарате многу може да помине само и со федери.
Друго нешто? :D
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен GOLF 1 GTI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
  • NO TURBO,NO FUN :))
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #6 на: 24 Мај 2012, 03:02:46 am »
Карбураторот би требало на дремонг да го шират. Јас ќе му го дадам на еден пријател да го прави и што сакаат нека прават.
Ако имаш encarwi карбуратор измери го клипчето на сајлата колку мм е зашто ако го направиш пошироко нема да имаш лер гас ќе ти работи на високи обртаи пошто нема да затвара клипчето. Обично се 14мм клипчињата па 13.5 ќе биде доволно.

Ако сакаш компресија повеќе ќе треба да ја симнеш деклата од прилика 10:1 ќе дојде, а сосе цилиндар симнување (рамнење) 12:1. Со тоа што ако ти е стандар клипњача сигурно има луфта па така да треба и тоа да го смениш.Ако е оргинал радилицата е по издржлива од кинескиве радилици што ги продаваат па така да поише се исплати да ја направиш таа со нова клипњача одколку да купиш срање некое.

Стегнете го мењачот убаво, скратете ги малце федерите на ламелите (по пола сантим). Мене ми се кратени и ламелите - олеснувани за да има по јак старт ама ако не се замарате многу може да помине само и со федери.
Друго нешто? :D
fala druze.ke ti kazam sto karburator ima.samo znam deka se raboti za avtomatik od ponovite so lieni bandashi i golem cilinder sto se i zanm deka imaat poinakov karburator.a ke se raboti se na nego.ke ti kazam koga ke pocnime seuste se rastura :)
pozdrav
smekeri tuniraju,picke se drogiraju :)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #7 на: 24 Мај 2012, 03:11:20 am »
Dellorto 12/14 имаат тие малце по заебано е за праење ако се нафати некој да го среди ок ама не е лош и така да го возиш
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #8 на: 24 Мај 2012, 04:41:24 am »
Море... добро си почнал, бел го правиш да биде ?

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #9 на: 24 Мај 2012, 12:38:31 pm »
Нешто вака
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #10 на: 24 Мај 2012, 18:18:04 pm »
Po mene ako uspees so 39,5 da projedes, toa bi ti bilo idealno busenje na cilidarot...40-ka e rizik jak...So 39,5 i L klipce automatikot stanuva munja...+ mozes da mu bapnes i proma, ima da pici kako lud...
Na vremeto toa bese matematikata...Gledaj da ne odis na 40-ka...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #11 на: 25 Мај 2012, 02:17:01 am »
sale нема гајле и со 40ка ако се избуши добро,иначе нетворкс најважното ке го кажа ке има резонантен ауспух рачна изработка правен по пресметки баш заа тој цилиндар  :D


« Последно менување: 25 Мај 2012, 02:31:31 am VLATKO »

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #12 на: 25 Мај 2012, 02:32:38 am »
И не нема да биде вакво :)
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #13 на: 25 Мај 2012, 02:34:28 am »
dobro de slicno ke bide

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Подмладување на Томос А3
« Одговори #14 на: 27 Мај 2012, 00:51:04 am »
40L Клип и Rocket клипњача


Китирање на рамот


ИИИИ БОЈАТАААА 8) VW Lupo мислам дека е
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.