Автор Тема: Гасење на клима под полна гас?  (Прочитано 6379 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #30 на: 10 Јуни 2012, 10:12:09 am »
Кај мене баш вчера приметив не се гаси под полна гас (у вожња), незнам сеа кој му е мој :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #31 на: 10 Јуни 2012, 11:02:49 am »
Па толку ти е силна астрата што не и игра улога дали климата е вклучена или исклучена :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #32 на: 10 Јуни 2012, 11:15:00 am »
Ова ке најде широка примена кај 1.4 моторите ....

A kaj 0.8 motorite? :-X

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #33 на: 10 Јуни 2012, 11:18:36 am »
Не коментираме за тие :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #34 на: 10 Јуни 2012, 11:20:12 am »
Заборавив да пишам. Климата се гаси зависно од потребите, односно се намалува. Пробано.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #35 на: 10 Јуни 2012, 11:44:40 am »
Како мислиш намалува?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #36 на: 10 Јуни 2012, 11:46:14 am »
Во основа се користат два типа на компресори: scroll  и variable capacity. Првиот тип ствара помалку „драг“ на моторот, ама мора да се гаси со помош на електромагнетната спојка кога ќе постигне соодветна компресија. Неговата работа се карактеризира со пали/гаси во текот на работата, на тој начин не се дозволува испарувачот да замрзне.
Кај вториот тип, како расте компресијата, така се намалува неговиот „проток" (fluid displacement) но во суштина не се гаси, но со намалување на протокот, се спречува замрзнување на испарувачот. А како се намалува протокот, се намалува и отпорот врз моторот.

Така да, ако имаш од овој вториов тип, се намалува. Ако имаш од првиот тип се гаси. Се надевам збориш за потребите за разладување, пошто за потребите за снага, го елабориравме претходно ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #37 на: 10 Јуни 2012, 12:23:02 pm »
Па не дува толку ладно ако осети дека има потреба од дополнителна сила. Но сепак не е 100% (како да си исклучил клима), туку некои 50%.

Ако исклучиш клима скроз имаш повеќе сила на тркала. Барем колку што јас можам да проценам.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #38 на: 10 Јуни 2012, 13:10:52 pm »
Kaj mene e pali gasi i uzasno me nervira.Ako ima nekoe resenie za da raboti non stop e dobro resenie.Barem ke se navikni vozacot na toj rezim na rabota.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #39 на: 10 Јуни 2012, 14:24:37 pm »
Па не дува толку ладно ако осети дека има потреба од дополнителна сила. Но сепак не е 100% (како да си исклучил клима), туку некои 50%.

Ако исклучиш клима скроз имаш повеќе сила на тркала. Барем колку што јас можам да проценам.

Не знам како би се контролирало тоа у реалност. Единствено логично за мене е да е исклучен компресорот, а она ладно дување што го чувстуваш е затоа што не се изоладил до крај испарувачот, па уште го чувстуваш како ладен воздух. Незнам, може грешам, ама не сум сретнал други типови освен горе што ги опишав.

Kaj mene e pali gasi i uzasno me nervira.Ako ima nekoe resenie za da raboti non stop e dobro resenie.Barem ke se navikni vozacot na toj rezim na rabota.
Не. Ако го спречиш да се гаси, ќе се заледи евапораторот (хладњачето) во кабина и ќе цркне компресорот од прегревање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #40 на: 10 Јуни 2012, 16:27:04 pm »
Вчера се трудев да осетам дали гаси и веројатно и кај мене гаси. Јас рачно си ја гасам по потреба чиста работа.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #41 на: 10 Јуни 2012, 19:24:38 pm »
Па нели не е тешко да се притисне едно копче, одзема 1000ти дел од секундата :)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Гасење на клима под полна гас?
« Одговори #42 на: 10 Јуни 2012, 19:36:23 pm »
Точно :) Посебно на твојот мотор Ракунче си имам и јас една со тој мотор.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“