Автор Тема: BMW E46 320d  (Прочитано 24196 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #75 на: 15 Мај 2012, 20:21:39 pm »
Браво... викни му после на моторот со вап, да свети као од фабрика

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #76 на: 15 Мај 2012, 20:32:05 pm »
рики има пластики на моторот,еве слика да видиш ако не е чисто кажи ке зачистам  ;D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #77 на: 15 Мај 2012, 20:47:48 pm »
Со пурол по алумилумските ленти на пластиките...

Отсутен tr20

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 54
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #78 на: 15 Мај 2012, 20:52:41 pm »
Сепараторот за уље, му смени нов филтер обичен, или новиот дизајн/верзија (vortex), со кој е елиминиран ризикот да протече уље во турбината?

Еве за каков зборам: http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-E60-E90-OIL-SEPARATOR-BREATHER-FILTER-/320862884481?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab4eb1281

Јас ваков нарачав и вградив, со овој нема потреба никогаш повторно да се менува во иднина.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #79 на: 15 Мај 2012, 21:14:41 pm »
ке видам каков ке има во грчка,најверојатно обичен

Отсутен tr20

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 54
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #80 на: 15 Мај 2012, 21:25:41 pm »
ке видам каков ке има во грчка,најверојатно обичен
А, ја те разбрав си променил веќе, обичниот на 50.000 треба да се менува, ако се остави подолго, има голем ризик да се случи тоа што го спомнав погоре. А поновиот сигурно дека е поскап, али мирна глава... кодот за делот е 11127799367, па види си дали обичен или ваков.  ;)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #81 на: 15 Мај 2012, 21:35:23 pm »
овој новиов го собира ли во старото куќиште?

Отсутен tr20

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 54
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #82 на: 15 Мај 2012, 22:03:57 pm »
овој новиов го собира ли во старото куќиште?
Да, да, како што кажав јас го нарачав од истиов линк што ти го пратив, истот дел, од истиот продавач, околу 2.500 ден. со се пратка ми испадна знам, и на мене ми беше исто таков обичен, како што гледам кај тебе на сликите, па го променив со новиот дизајн, со ова мирна глава за турбото, а и пред тоа ги извадив клапните на усисната грана, со тоа мирна глава за моторот... Ти препорачувам да го направиш истото ако си во можност, но тоа е само мој совет.

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #83 на: 16 Мај 2012, 00:17:15 am »
старите модели на сепараторот официјално од БМВ веќе не се произведуваат, тоа може само да ти го увалат ако има некои стари залихи.

tr20@ немој да мислиш дека новиот модел е вечен и дека ја прави турбината вечна, и тој се мења на некои 50-60к. а турбината ако тргнала пред замената, ќе си отиде секако после некое време.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #84 на: 16 Мај 2012, 01:39:45 am »
tr20 кај мене ги нема тие swirl flaps,иначе за филтерот од oil spearator ке барам нов тип

Отсутен tr20

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 54
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #85 на: 16 Мај 2012, 02:42:25 am »
Да, и јас мислам дека нема swirl flaps на твојот модел (пред фејслифт), турбината нормално си има век на траење, јас не потенцирав дека ќе и се продолжи векот или слично ако стави новиот тип на филтер, колку ќе издржи е релативно, но со промена на филтер од понов тип е + што нема ризик да протече уље во неа и да ја расипе од таа причина, а не од што и дошло времето, и нема да треба никогаш повторно да се менува, еве некои коментари од форуми зошто:

I have the vortex breather fitted to my car, does this require changing at all? Can't see why it would as there is no filter to block up

1.Nope, the vortex type is designed to "cyclone" the air quickly and fling all the oil at the walls and drip down.
At most, maybe think about cleaning it out once every 6 months to a year, but otherwise, it won't gunk up like the foam trap earlier designs.

2.It probably never needs cleaning. However, I tend to have a quick look at the vortex every time I do an oil change/service. I give it a clean whether it needs it or not. Probably just the 'placebo effect' but it makes me feel better.

Како функционира е објаснето во првиот одговор, а за промена на истиот не гледам причина бидејки не содржи хартија, сунгер или други потрошни делови...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #86 на: 16 Мај 2012, 14:13:00 pm »
денеска го исчистив филтерчето од pressure converter,кое беше доста запушено,еве слики и од чистењето на граната






слики од pressure converter и филтерот за него







Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #87 на: 16 Мај 2012, 16:19:51 pm »
Добро си се снашол со гајбата и најлонот.
Вапот колку бари и која цена си го земал?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #88 на: 16 Мај 2012, 16:26:10 pm »
вапот е 110 бари, 100е

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: BMW E46 320d
« Одговори #89 на: 16 Мај 2012, 17:39:57 pm »
Ова погоре на 5тата слика е вентил за вакум  што ја контролира работата на егр вентилот или трубината или евентуално ако има клапна за меко гаснење не знам на каков конвертор мислиш.