Еве исклучив Капс Лок
Многу фала за помошта околу местењето на саатот.
Е сега вака. Нов сум на форумов, пред една недела купив Сеат Ибица, 1.9 сди, 2004 година, 47 кв, без клима.
Прв газда, редовно сервисирана(уље, филтри) со 79000 км поминато оригинална километража, купена во Кадис-Скопје.
Маката што ме мачи е следнава:
Бев да правам сервис, комплет сет ребраст каиш, клинаст без затегач лагер(немав доволно пари за лагерот моментално ама во план сум да го сменам и тој), сите филтри и уље нормално.
Меѓутоа, зошто оваа ми е прва дизел кола, а немам некое јако познавање околу дизел моториве и незнаев дека со сет ребраст каиш треба да се менува и водна пумпа.
Сет ребраст каиш ми смени ама без водна пумпа, а водната пумпа ја врти ребрастиот каиш. Пумата непушта вода,не тропа лагерот, мајсторов ме убедува дека терала пумата до 140,000 и на нареден сервис за каиши тогаш ќе ја менувал, значи уште си е фабричката. Меѓутоа црв ме јаде и незнам што да направам. На колата и е прв голем сервис, мислам каиши со лагер и лагер затегач, до сега не се менувани.
Совет, некое искуство плус, препорака за добар мајстор за Сеат-автомобили?
Мајсторот неприма рекламација, иако е заведено во сервисна книшка сет ребраст каиш со печат и потпис, ф-ра или сметка за делови немам, идев на доверба, се познавам со мајсторот ама искуството до сега ми кажува дека каменот од блиску доаѓа и плус немам гаранција дека пумпата може да помине уште 50.000 км.
Сетот ми е наплатен 8500 ден, во два салони за делови прашав цената е 6500 без водна пумпа 8500 со водна пумпа. Ако не ја менувам пумпата совет на што да внимавам и како да знам дека и е дојдено време за у канта?