Samo vnimatelno...da ne izleze od igracka - placka.
Pojak chip ( nad 300 KS ) podrazbira i zgolemen boost na fabricka turbina i modifikacii ili promena na fabrickite komponenti na motorot i site si imaat crvena granica do koja mozat da trpat.
Citaj sto vika cicko Calibrator ( ako kisnes po Opel forumi ke znaes koj e
).
Ova e za EDS chip...no podednakvo e korisno pod uslov da imas ispravna turbina, zdrav motor i funkcionalen 4x4.
Ovo su ti cijene eds chipova.
CALIBRA-TURBO PHASE-1 C20LET 204PS 260PS Nein 300.-euro
CALIBRA-TURBO PHASE-2 C20LET 204PS 285PS Nein 900.-euro
CALIBRA-TURBO PHASE-3 C20LET 204PS 310PS Nein 850.-euro
CALIBRA-TURBO PHASE-3.5 C20LET 204PS bis zu 350PS Nein 1250.-euro
CALIBRA-TURBO PHASE-4 C20LET 204PS bis zu 430PS Nein auf Anfrage
Stage 1 i 2 zahtijevaju vrlo male preinake uz chip i tiče se izmjene jačih sviječica i
regulatora pritiska goriva od 3.5bara.
od stage-a 3 pa nadalje ide još i veči IC,jači actuator,blow off ventil itd...
Dalje...
1.tvornički IC (intercooler) za stage 1 je dovoljan i hladit će zrak bez ikakvih problema!
2.injektori ostaju serijski uz napomenu da je pametno dignut pritisak za 0.5bara.
boost kontroler ostaje serijski kao i za stage 2 i 3.
3.veče usisno koljeno se obavezno stavlja jedino na stage 3+ i 4
u tom slučaju kada se proširuje promjer kompletnog usisa tada se obično mjenja i turbina
iz razloga jel mala turbina teže gura zrak kroz veči promjer cijevi(logika i pravilo).
4.let-ove komponente su u stanju držat sve do granice od 300-330ks i tu je amen.
sve preko toga je preveliki rizik od pucanja klipnjača,klipova pa u overboostu i do pucanja radilice.
5.k16 turbina,pod uvjetom da je u dobrom stanju što se tiče ležajeva i lopatica može
gurat do 1bara max.1.3bara ali ne često i ne dugo,em je isušna grana loša,em ona ima loše izvedeno hlađenje i ulja i vode.
stage 1 i 2,znači do max. 0.85bara ona odrađuje odlično i neče trpit.
6.pogon,od visko spojke pa do samog kompleta kvačila nemože trpit više od stage 2.
do te granice kvačilo bude još i držalo ali česta pregrijavanja viska dovedu vrlo brzo do
izbacivanja prekidača pogona a često i sami semering pusti ulje.
stage 1,serijski pogon i kvačilo odrađuje vrlo dobro i to je provjereno i garantirano.
i na kraju:
za stage 1,uz sami chip preporučam ti promjenu kvalitetnih svječica(preporučam denso iridium ili ngk BCPR7 EIX)
pravilo je:svako povečanje snage od 50-60ks zahtijeva sviječice za 1 stupanj hladnije,a zazor na elektrodama proporcionalno dizanju snage se smanjuje za 0.5mm čime se izbjegava missfire,odnosno preskakanje iskre!
znači ako dižeš snagu za 60ks a tvornički zazor je 0.7mm potrebno je smanjit zazor na 0.65mm itd...
min.98 oktansko gorivo i u globalu to je to za stage 1.
Plus..ako ciljas nad 300 KS snaga, se nabavuva potpolno mehanicki 50-50 4x4 pogon ( nasiot e 70-30 default vo odnos FWD/RWD) vo sprotivno ostanuvas na predna vleca sto ne e preporaclivo.
Eve mu ja Calibrata na majstorot so 50 -50 pogon i snaga okolu 330 KS..
Istiot pogon se koristi i kaj ovaa..
Sto se odnesuva do LOTEC, mozes da go proveris kaj mene, a koga ke ima moznost ke se proveri i SM chipot kaj Marsher.
Licno, ne bi naracuval chip za koj ne imam barem minimum garancija od onoj koj sto mi go nudi/prodava.