Автор Тема: Renault Megane 1.5 Dci 130 GT-Line  (Прочитано 100520 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #90 на: 27 Март 2012, 18:42:04 pm »
Нема ни кај мене копче.
Ни есп нема.

Има ЕСП . Кај овие Астри тие што се опремени со СПОРТ копче, коа се држи подолго време истото копче ЕСП се исклучува и сигнализира на контролната табла дека е искучен. Кај мене нема СПОРТ копче и ЕСП не може да се исклучи, а кога ме корегира (на лизгав терен, јака кривина и тн. се пали сигналната сијаличка на контролната табла. Има и TCS кој исто така нема опција да се исклучи.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #91 на: 27 Март 2012, 19:52:00 pm »
И на мојата Астра беше така, исто Космо ниво на опрема и немаше опција да се исклучи ЕSP и TC
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #92 на: 28 Март 2012, 15:15:35 pm »
Бушав како Меганот? :) Како стои со потрошувачката надминува 5,5?
Еден поздрав:

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #93 на: 28 Март 2012, 20:17:06 pm »
Kaj Lancerite koga se uklucuva ESPto cel ekran na bordot se menuva i pokazuva so zolto kola sto prolizguva na pat, i taka znaesh deka raboti i koregira ESPto.

Istoto se slucuva i koga prolizguvaat pogonskite trkala na start.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #94 на: 28 Март 2012, 22:08:08 pm »
Прчот,меганот сега за сега е одличен,има голем напредок во однос на 2ката,користени се подобри материјали,изработката е на повисоко ниво,управувањето е подиректно од претходниот,лежењето на пат е поцврсто но не и неудобно.Се на се сум задоволен од целиот пакет. Можам да кажам дека опремата е еден од најбитните моменти во секое возило.
Повисоките пакети на опрема го прават истото возило многу подобро,тие финеси и додатоци многу значат.
Моторот е потполно ист како кај претходниот,перформансите се идентични и потрошувачката е иста.

Потрошувачката строго низ Скопје,без штедење,возење низ гужви,возење со брзина поголема од пропишаната е во интервал од 6 до 6.5,нормално дека може да се спушти и подоле ама немам нерви за такво нешто,јас сум презадоволен од оваа потрошувачка и не се трудам да ја спуштам подоле.
На отворен пат доколку имаш мирна нога,со возење во интервал од 110 до 130 во 6та брзина,на моменти ситни испади до 150-170,изнесува околу 5 литри,со пензионерска вожња максимум до 110,на рамен пат може да се извади смешна бројка од 4-4.5.

Се на се сум презадоволен од возилово,што не значи дека се откажувам од 2ката,има нешто посебно во таа кола барем за мене,и ќе се потрудам уште долго време да остане барем една 2ка во фамилијата.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #95 на: 28 Март 2012, 23:07:16 pm »
На колегава истиот модел само послабиот мотор му дава просек 7-7,2л.
Твојот ем појак ем поекономичен. ;D

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #96 на: 28 Март 2012, 23:18:58 pm »
prijatele cestito i odmene mn bezgrizni kilometri i iako ne obozavam reno me bendisa mn vo opremata! inace novo si e novo

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #97 на: 28 Март 2012, 23:41:29 pm »
bu11yboy Фала ти пријателе,ја бендисвам рено многу.

Drive-r Имам и меган 2ка со послабиот мотор 82кс,досега нема покажано повеќе од 6л,поздрави го другар ти и кажи му секоја чест за потрошувачката,треба да се помачиш за таква бројка.

Не секогаш мора да значи дека помоќниот мотор треба да троши повеќе,овој појакиов мотор на отворен пат може да потроши значително помалку при исти услови за разлика од послабиот.


Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #98 на: 29 Март 2012, 08:34:24 am »
На колегава истиот модел само послабиот мотор му дава просек 7-7,2л.
Твојот ем појак ем поекономичен. ;D

najgolema farsa e deka pomala kubikaza ke ti dade pomala potrosuvacka, na 1.0cc, 1.2cc, 1.4cc motor na corsa, ibiza, cordoba, leon, golf, potrosuvackata im e enormna (10 -12 litri) poradi tezinata na karoserijata i slabata snaga na motorot da ja pridvizi, pa koristi poveke gorivo i se maci....na otvoreno e pak drugo dodeka e pravo i ramno, megutoa ja nemas silata koja ti treba da iskacis brdo ili pretrkas, pa pak so saltanje vo pomal prenos i maltretiranje potrosuvackata raste ...

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #99 на: 29 Март 2012, 08:38:31 am »
Грешка си

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #100 на: 29 Март 2012, 08:39:28 am »
od iskustvo....  ;)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #101 на: 29 Март 2012, 08:45:06 am »
Ако и ја вадиш душата да, ама со нормално возење помала кубикажа секогаш ке троши помалку. Која кола 1,4 троши помалку од 1,2?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #102 на: 29 Март 2012, 08:55:59 am »
Ако моторот не е соодветно избран по моќност за каросеријата која ја носи, т.е. ако е преслаб или прејак дефинитивно ќе троши повеќе одошто оптимално избран. Ефикасноста на моторот зависи од тоа во кој опсег се користи, под колкав товар, а економичноста на возилото зависи и од тоа во кој степен се вози. Па ако треба често да го малтретираш моторот на високи вртежи за да ги извозиш препреките автоматски имаш голема потрошувачка.
Притоа зафатнина и не е толку битна бидејќи цилиндрите многу ретко се полни 100% со запаллива смеса, каде веќе игра улога факторот дека поголемиот мотор ќе лапа повеќе гориво. Но тој мотор ќе произведе и повеќе моќност што автоматски значи скратување на времето при кое се товари.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #103 на: 29 Март 2012, 08:56:08 am »
druze jas vozam na eden nacin, nekogas me fakaat i budalite ali pak imam nekoj standard na vozenje, znaci vaka ako se klackas po ulica i stucas celo vreme dodeka te psujat drugite soferi deka se vleces ko baba mozebi i ke izvleces pomala potrosuvacka  ;D ;D ;D ;D, ali zborime znaci za normalno vozenje,

1.0 - 50ks opel corsa na kolega 10l benzin gradska 3 meseci po red (dodeka rabotev) od maj do juli i veke ne ja merese za da ne se nervira, koga ja stedese izvadi 8l, ali se klackase po ulica za da drzi celo vreme konstantna gas, toa e veke macenje so 1.4 motor imas 75 ks i ne se zamaras kako vozis sigurno ti e 8-9 potrosuvacka

1.4 75/85 ks golf od 1400kg ili seat cordoba ili leon trosi ko lud 11-12 litra, ne samo na bord (0.5 litri e razlika) nego na merenje so tocenje na benzinska pumpa, e sea ako treba da se tegacime toa e drugo, baska sme offtopic treba da se prefrli se ova i ke ne iskaraat pozz ;)




Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #104 на: 29 Март 2012, 09:17:02 am »
На колегава истиот модел само послабиот мотор му дава просек 7-7,2л.
Твојот ем појак ем поекономичен. ;D
Aман бе шо нога ќе имал колегава твој!? ??? ;D Дравјер, не е секогаш до колата до шоферот е! Ако не знае да вози ќе крене и 10 литри потрошувачка! Јас имам 1.5 dCi со 86 коња ист како на колегата твој и со безмилосно малтретирање највеќе извадил 6,3! А стандарт лагана вожња потрошувачката се движи од 4,4 до 4,6 низ град 8)