Гојдо имаш искуство со вакви работи?
Да. Монтирав најсовремен уред, го тестирав и откако заклучив дека нема никаква заштеда ниту било каков бенефит го демонтирав.
друга работа да рачунаме вака, 1.8 лирти при 1000 вртежи трошат 1800 литри смеса за една минута. ако поделиме 1.5 литри за секое полнење на клипот ќе добиеме околу 0.04%(ако пресметав добро) ххо. Зарем толку мала количина на ххо ќе промени толку мноогу во потрошувачката?
Не пресмета добро, т.е. пресмет добро како да пресметувал Амди Бајрам.
1) Моторот е четиритактен, значи на 2 завртувања има едно полнење.
2) Колку ќе се наполнат цилиндрите зависи од катаљарда фактори, а најмногу од отвореноста на лептир клапната и оптеретеноста на моторот.
Еве ја математиката:
При крузање со 100km/h на прав пат Маздава троши 8 литри/100km плин, односно дека за еден час сум потрошил 8 литри плин.
Идеален AFR односот е 14.7:1, односно 1 литар гориво се меша со 14.7 литри кислород. Во воздухот во просек има 20.95% кислород, а тоа значи дека на 1 литар гориво се меша 14.7 / 0.21 = 70 литри воздух.
Значи за 1 часќе се потрошат 450 литри воздух. Ако во тоа го додадеме волуменот од горивото ќе добиеме дека за 1 час сме изгореле 458 литри запаллива смеса.
Уредот кој јас го монтирав дава 90 литри на час. Имајќи во предвид дека не се подобри економичноста на моторот, т.е. дека и со ННО се потрошија 8 литри гориво на кои следат 450 литри воздух, следи дека во случајот со ННО тие 90 литри практично ќе се додадат на 460-те литри од случајот без ННО и можда дополнителни литри на воздух за кој немам идеа како да ги пресметам. Значи со ННО имаме практично над 540 литри односно просечниот уддел на ННО во смесата во мојот случај е нешто помал од 16.67%. Да речеме дека е 15%. Според „теоријата“ за да функционира се потребни 10% ННО во смесата. Очигледно во мојот случај нефункционирањето на ННО-то не може да се оправда поради малиот сооднос на ННО во смесата. Патем, ставивме и сода во резервоарот со дестилирана вода.