Во моментов го возам по германскиот аутобан. Секој секако има право да ја вози најлевата трака, од 3-4 5 ленти зависи каде како има, и до некаде 200 км/ч, никој не бленда на најлевата ако пречиш. Обично блендањето е на некој од поголемите монструми кои се движат над 240. Секако, и секој возач, дури и тој најбрзиот, после претекнување се враќа во подесна лента. Во најлевата трака, секогаш стапот го јаде првиот од брзите, кој има улога на „чистач„ и тоа за коли што се до генерално 180, најнезгодна е таа брзина, или бегај полево со 170, и тамо спрема можноста претицај лево, или пичи над 210 во најлевата, а тргај се на монструмите.
На мои 210-220, има чудесии од кола, што ме претицаат малтене како паркиран. Воопшто не се ретки колите што возат над 260, но со оглед на примерното користење на лентите, не преставуваат никаква дополнителна опасност.
И пуста немачка, со поголема брзина на движење и примерно однесување, све е некако блиску и на дофат. 500 км, за помалку од 3 саати супер изгледа.