Више ми дое преку глава да ја држам 5-тата врата од кола со глава коа треба нешто да извадам или да ставам у гепек. У принцип летно време нема проблем, ама штом залади си паѓа мадоле...Тоа паѓање уствари го прави и тежината на елипсите кои се на даската, али и нив да ги откачам, пак ке треба даската да ја подигам и тако даље. Значи со еден збор им дое времето да се сменат со нови...Барајќи по продавнициве, цените горе доле се околу 900~1000 денари за ново амортизерче по комад, а на старо се од 500~600 денари. Тоа е сулудо пошто никој не може да ти гарантира за исправноста на истите, а и + стари ете имав...Пак да се заебавам со стари работи од ваков тип немав намера, па се одлучив да си земам нови и тоа од германски бренд "Optimal". Купено од Оптикоп, а и дечките што работат се многу фини. Поздрав и до нив.
Еве како изгледаа:
Верувам дека на некого ке му помогне ова кратко туторијалче за промена на овакви амортизерчиња. во принцип нема никаква филозофија и истите се менуваат за помалку од 5 минути. Се што ви треба се амортизерчиња, еден штрафцигер, мене у моментот ми се најде фазомерче
, една мотка за да си го потпрете гепекот за да не ви падне на глава и 5 минути слободно време проследено со малку знаење
Ова е едно од најбитните помагала во целата прича, зошто без него не завршувате работа
Мотката за потпирање. Јас ја искористив истата со која ја потпирам вратата од гаражата
И ондак сме спремни за зафатот. На самиот амортизер има еден осигурач кој треба да се ослободи за да излезе од куглата за која е прицврстен. Тоа се прави со обично такозвано минус штрафцигерче.
Ова го правиме на двете места и амортизерчето е ослободено. Истото важи и за другата страна.
Со повлекување, лежиштата се ослободуваат од куглите кај што се заглавени.
Е сега, одма се монтираат новите амортизери, со едноставно притискање на лежиштето во куглата. Но бидејќи ја сум невидена забеготина, понекад претерувам, но во моментов мислам дека беше потребно куглиците шаде што треба да се уштекаат лежиштата од амортизерчињата требаше малку да се зачистат бидејќи имаше малку видлива корозија, а потоа им ставив малку мастче. За подобро да лизгаат
По монтирањето на истите, колецот за потпирање се ослободува, но со доза на претпазливост
Од кај да знам дали се ке биде како што треба...Можда и овие ке попуштат
Но ефектот одма беше видлив...Закачена даската со елипсите, гепекот си се подигнува и си стои баш како што треба
Еве и доказ за истото
Понекогаш не обрнуваме внимание на вакви работи, но сепак многу значат.
Мене ситници ме нервираат, поготово овакви кои не ми функционираат на колата. Гепек не се отвара секој ден, но еднаш у недела ке те извади од такт и ти иде да искршиш све
Поготово коа си со мало дете и коа ке треба да ставаш количка, и уште еден куп глупости во гепек...
Меѓу другото, кога веќе спомнав деца, еве еден апел до класниот "zerosignal" да му дадам една идеја како да направи нешто за и во врска со безбедноста на децата
Односно со ознаките кои се ставаат на колите дека се вози дете.
Фала многу пријатно