Автор Тема: точки на паленје за 2.0 16в проблем  (Прочитано 5806 пати)

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #30 на: 21 Февруари 2012, 22:26:00 pm »
да па така ја наместив прееска со клипот горе скрос зосо ти казаф несе гледа сајмната
:D :D :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #31 на: 22 Февруари 2012, 18:25:55 pm »
Ова е или мистерија како рабори колава или е во големо недоразбурање , а за она маршал што напиша
A ќе може ли да работи со такво поместување..?
Прво нема теорија да се поместуваат точките, иначе системот не може да функционира-во случајов е кажано дека моторот работи.Меѓутоа радилицата прави 2 круга а брегатата еден.За да се најдат точките во иста позиција, треба да се заврти радилицата за два круга.Ако се заврти само за еден круг, реперот на радилицата ќе си дојде пак на место, но од брегастата ќе се најде доле.
Друго објаснување, логично, за да работи моторот нема.Се уште не измислиле таков.
колку круга што како јас детално го напишав во еднен од моите коментари за цел циклус и степени и пак ништо мислам дека не ме разбра, дека е не возможно да работи.
Ако му се разлокала шаибната на радилица како на повекето VW 1.9tdi посебно Golf3 а кај него и радилицта мозе да настрада ама и ова да му се десило пак не рабои , ај да е еден зап на каис нпред назад во ред ке работи ако е во касно отварање нема проблем нема да удри на вентили ако е во рано отварање пашањето е за колку не удира може би на ниски вртеж не удира ама на високи ќе направи тттрррррррррр вентилот на клип. Ај и јас избегав од темава :-\