Автор Тема: југо 45 моно поинт  (Прочитано 8930 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
југо 45 моно поинт
« на: 30 Јануари 2012, 00:24:08 am »
имав некоја идеја да направам моно поинт инџекшн на стандарден карбуратор на југо. плочката што еп од карбураторот има доволно место да се избуши и нареже дизна бензинска од инџекшн мотор од било што... е сега, главната мака е од што да прима сигнал и како...

има ли некој решење за некаков електронски склоп, да речеме од платината сигналот да го користи.или пак од бомбина директно сигналот на импулс (на кабелот излеен према капата)... значи дизната работи на опсег од 6 до 12 волти... небитно е тоа прашање... значи таа дизна треба барем 2 пати да прска со задржан отвор или 4 пати нормално прскање... протоците на дизната сам ке ги регулирам имам решење за тоа, туку ми е битен сигналот за дизната...

понатака својствено за мене, на истото југо, веднаш до неа, ке биде вградена и плинска дизна... ама отом потом, прво на бензин да го направам... се бавтал ли некој со оваа проблематика до сега или не? има некој идеја некаква?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #1 на: 02 Февруари 2012, 11:57:04 am »
значи за да ти работи дизната ти е потребна контролна единица односно ECU,потоа ти се потребни сензор на радилица,МАP ili MAF сензор,обично кај монопоинт е МАP воопшто го нема,потоа ке ти треба сензор за позиција на лептирот и регулација за лер гас,плаењето може да ти остане фабричкото,е сеа можеш да гористиш megasquirt ама ке те кошта повеке од југото.имам гледано на некој странски форум на мотор од 45ка човекот имаше ставено комплет ТБ со дизна од рено клио 1.0,ама пак ке треба софтверот да се преправа

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #2 на: 02 Февруари 2012, 12:04:21 pm »
Stavas motor od Seicento 0.900 i si top. Kolku sto mozam da zabelezam izgleda ke pasne 1 na 1... Ama posle treba instalacija, salt tabla itn.. Si ima rabota. A efektot sto ke se dobie e nula.
Seicento ke trosi pomalku od toa Yugo :) Taka da mene mi lici na edna neisplatliva investicija.

Отсутен bobi 903

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #3 на: 02 Февруари 2012, 16:56:19 pm »
немора цел мотор туку само сензорите компјутерот и целиот склоп со дизната и завршена приказна

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #4 на: 02 Февруари 2012, 18:04:42 pm »
samo sto mislam deka Seicento ne e 903 kubika tuku 899 ako ne se lazam. Razlicna e glavata klipovite i sl. ECU-to e programirano za motorot na Seicento, so blokot na Yugo treba da se programira nanovo, t.e. da se smeni mapata na vbrizguvanje a toa si e poprilicna rabota.

Отсутен bobi 903

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #5 на: 02 Февруари 2012, 18:09:04 pm »
не му значи тоа многу ке нема проблеми сигурно

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #6 на: 02 Февруари 2012, 18:34:40 pm »
Kaj vozila so elektronika ima ECU i sekoe ciklus e vcitan vo T.n. mapa vo memorijata na ECU-to. Sepak ne znam kolku ke se iplati i za na kraj Yugo povekje ke trosi od Seicento.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #7 на: 02 Февруари 2012, 21:07:36 pm »
naj ubavo mu e da si stavi motor 55ka,plin so lambda sonda,najvise ke mu se ispalti

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #8 на: 02 Февруари 2012, 21:19:03 pm »
Ni taka ne se isplakja bas. Yugo pod 10l plin gradska ne e pa ne znam kako i da go vozis.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #9 на: 03 Февруари 2012, 12:15:42 pm »
prodadigo najveke se isplati :)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #10 на: 04 Февруари 2012, 19:32:13 pm »
Фрлиго во отпад :D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #11 на: 05 Февруари 2012, 00:58:29 am »
prodadigo najveke se isplati :)
Немој така.. треба да го даде за џабе.. вака нека му се мота дома.. можда ке му се најде некат :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #12 на: 05 Февруари 2012, 02:17:52 am »
Човекот побара помош од вас за југото, вие му рековте во отпад да го фрли,ама му помогнавте леле мајко ;D ;D ;D ;D

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #13 на: 20 Февруари 2012, 20:20:30 pm »
абе зосо така му го скршивте филмот на човекот немојте бе вака луге тој ресил несо да напраи по своја воља му било знаци кејф да измисли југо со монопоинт наместо да му дадете кураз вие на старт сте го стопиле чоекот, земиси другар цел фулл од југо од новите намести комплет све имас милион мотори такви за нула пари ке најдес за инает на сите не монопоинт напрајсиго EFI ;) :D :D :D
:D :D :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: југо 45 моно поинт
« Одговори #14 на: 20 Февруари 2012, 20:38:05 pm »
Onak probaj so glava od Panda i monoinjection od nea. Motorot e 80% slicen i bi trebalo da nemas problemi. Imas Panda 900 kubici i mislam glavata pasuva 1:1 so Yugo 45. Samo sto ima razlika klipovi kariki i izdrzlivot vo polza na pandata. Ako najdes cel motor Panda 900 mislam ke pasne bez rezenje i prepravki vo Yugo 45. :)