Автор Тема: Сеат Леон 2011  (Прочитано 52433 пати)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #330 на: 11 Декември 2013, 18:38:15 pm »
Како да го видов леончево кај огненоски пред 15-тина минути ? :)

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #331 на: 11 Декември 2013, 19:47:45 pm »
Да да бев јас тоа време кај огненовски да си ги земам обичните сијалички што си ги забораив вчера, па ги подесувавме малце да светат погоре и ми ставаше уште еден пар резистори затоа што некогаш му текнуваше да јави грешка па се бришеше и така. Сега се е во ред ке видиме како ке биде. Иначе баш ми кажуваше дека леоните имале најзаебан компјутер и за тоа стаив појако трафо а инаку не се нафакаше да ми ги мести обичнине

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #332 на: 30 Декември 2013, 23:08:02 pm »
Предновогодишно леончето доби сервис на 30300км. Променето е:
-Масло Мотул 6100 10w-40
-Филтер за масло
-Филтер полен
Во овој интервал на 30к идеше и промена на филтер за гориво, али дека колата е на плин рекоа ако сакам и не мора, па се одлучив да не го менувам сега за наредниот пат обавезно.


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #333 на: 31 Декември 2013, 02:24:08 am »
Поефтин си од мене со 1800 до 2000 денари на сервис. Браво. Кај мене масло 5х650 ти е 3250 плус 3 филтри (нафта, масло и воздух) околу 1100 денара и промена 300 денари (во ПСС) иде 4250 и ако сменам филтер за полен кој по некој случај го има а немам клима (плус 1000 денара) ти е 5250 денара.
Браво.

Присутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 590
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #334 на: 31 Декември 2013, 07:31:06 am »
Pa neli so Motul povekje ne rabotat,na Marjanot vo leonot Repsol mu stavija.

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #335 на: 31 Декември 2013, 11:44:49 am »
I mene mi rekoa deka nema motul poveke, ama na moe insistiranje za motul se javija vo pss i od tamu zemaa ama imalo samo Motul 6100 t.e poskapata varijanta, i na kraj Motul iskoci povtorno.

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #336 на: 11 Февруари 2015, 20:18:13 pm »
Ај да ја обновиме малце темава. Леончето има 47000 км во главно без никакви проблеми, на 40к има добиено редовен сервис со масло Мотул и сите филтри.
Моментално се вози на зимски гуми и изгледа вака:

Пред недела дена го сменив Ксенон сетот комплет, некогаш не ми ја палеше лева сијаличка а некогаш ке ја запали ке изгаси и пак ке запали. Еднаш извадив клема да се ресетира па два месеци беше се во ред и сега пак почна така и решив да ставам друг сет што ми гарантираат дека ке биде се во ред. Наводно зезнат компјутер имале Леоните па за тоа правел проблем некогаш.

Вака изгледа сетот 55W 6000к сијалици има и свети многу подобро од предходните. Инаку се е исто како стандард кит со тоа што иде накнадно уште една жица до трафото од клема со директен плус за да биде постабилен наводно.


Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #337 на: 11 Февруари 2015, 21:20:25 pm »
Јасно е како го средиле, само ми мати слика таа слабата црвена жичка.

Палењето дали е побрзо од стандарден чајна ксенон?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #338 на: 11 Февруари 2015, 21:29:59 pm »
Да не планираш да го продаваш :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3226
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #339 на: 11 Февруари 2015, 21:45:58 pm »
leonot e staklo

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #340 на: 12 Февруари 2015, 13:04:44 pm »
Дефинитивно најдобар ксенон што до сега сум го видел овој. Не си згрешил воопшто.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #341 на: 12 Февруари 2015, 22:29:31 pm »
Dzo: палењето е дупло побрзо од предходните, јачината добри 40% подобро. Инаку тенката црвена жичка иде од клема ( има и осигурачи два за левиот и десниот фар посебно ) како додатно за да биде по стабилен ( така бар ми кажаа ) инаку и без таа си функционира како стандардниве ксенони.
SaleSk: не планирам да го продавам  :D
Dame: Фала, се обидувам колку можам да биде пицикато секогаш  :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #342 на: 13 Февруари 2015, 00:10:38 am »
Колку пари и од каде е овај сет на ксенон?  Можи и во ПП ако не сакаш тука.

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #343 на: 09 Јануари 2016, 18:31:01 pm »
Ај да ја освежиме темава малце назад. Значи Леончето моментално има точно 60к километри.Моментално на зимски гуми. Се е како што треба фала богу сега за сега. Денес направен редовен сервис: Масло Мотул 6100, филтер масло, филтер полен, филтер воздух. Послениве 2 пати ја носам во ПСС и таму и правам сервис и планирам и понатака затоа што сум задоволен. Наредно што се двоумам е кога да ги сменам свекиците и какви да ставам? И кога да менувам сет ребрест со затегачи и водна пумпа. Дали на 70к или 80к и какви??

Отсутен sinisa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1207
Одг: Сеат Леон 2011
« Одговори #344 на: 09 Јануари 2016, 20:32:43 pm »
Не си сменил свекици до сега? Јас сменив на 40.000 и едната беше пробиена, ставив NGK и се подобри од Бошот фабричките, цената околу 250-60. NGK и Denso класичните свекици се менувале на 30.000, останати подобри и да се менуваат на повеќе километри се по 1000 до 1200 една.

И јас барам за каиши, затегачи и пумпа кога да мењам и во сервисната книга има 90.000 или 4 години,  правев муабет со Перо што работел во Сеат и вика ние менувавме на 60.000 и пластиката на затегачите се распаѓала, препорака негова беше да се менувале порано.

По странски форуми викаат dayco i contitech, а следно менување да било на 30.000. Така е и во сервисната книга, па малце сум и јас во мисла. :)